Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Artur

Forumowicz
  • Content Count

    201
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Artur

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/20/1987

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    SWD
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, militaria, akwarystyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C CDTI '08+VIRUS

Recent Profile Visitors

1491 profile views
  1. Koledzy mam pytanie o ten czujnik znajdujący się w kolektorze: Wyjmując go do czyszczenia po prostu urwałem bolec wchodzący do kolektora ,ten chroniący czujnik. Potrzenujęzakupić nowy ale nie wiem teraz czy mogę kupić taki sam tylko o innym numerze czy zawsze o tym samym? Numer jeśli go nie widać to: 0 281 002 845. Z góry dzięki za odpowiedź. Aha jeśli ktośma taki na zbyciu to chętnie kupię.
  2. Koledzy mam pytanie czy kołnieże czujników parkowania jakie mam w zwykłym zderzaku z tyłu będą pasować do dokładki opc line?
  3. Mam pytanko jak wpiąć się do postojówek w zwykłych xenonach? Czy wiązka jest ta sama, a jeśli tak to który to kabel?
  4. A tu mam pytanie czy sposób montażu okablowania świec zminił się tak jak kostki wtrykiwacza czy wszystko jest od początku produkcji takie samo?
  5. A jak z tym nieszczesnym zaworem lopatek - da sie jako sprawdzic opmomem?
  6. Zaworek podcisnieniea na pasie przednim jest zamontowany.
  7. Panowie mam pytanie jak znaleźć w opcomie i przetestować te elementy: 1. Zaworek łopatek turbiny - ten nad chłodnicą, 2. Ładowanie turbiny i przy okazji czy się nie zacina No i jeszcze jedno pytanie czy w Astrze z 1,9 CDTI 150 koni jest ten sam silnik czy minimalnie się czymś różni, bo jakby coś wyszło nie tak to będę na test podmieniał elementy z mojego auta. Bedę bardzo wdzięczny za wyjaśnienie.
  8. Badanie pojazdĂłw OPCom - jak co to PW lub telefon.

  9. Miernik to mam w piwnicy, ale nie wiem jak go ustawić i jak przyłożyć, jakbyś mi to tak łopatologicznie wytłumaczył? A trzeba je wykręcać ?
  10. Ja nigdy nie próbowalem świec zawsze je brałęm do mechanika po wykręceniu, ale teraz nie mam możliwości do niego podjechać i chcialbym je sprawdzić samemu, a z elektryką mam na bakier.
  11. A jest to prawda czy mit, że są świece bardziej i mniej wydajne jeśli chodzi o grzanie wstępne ?
  12. Panowie nie wiem czy w dobrym miejscu pytanie, ale mam taką sprawę, utro sobie bym wykręcił świece podłłączył je na "zewnątrz" silnika do tych oryginalnych kabli i przekręcił stacykę sprawdzając czy grzeją - będzie taka możliwość czy nic to nie da ?
  13. Dopiszę się i ja. Ja mam to samo co wszyscy tutaj i ten typ chyba tak niekiedy ma. Wtryski u mnie ok, dwumasa nowa, egry sprawny i teraz już z blaszką z fiata a obroty niekiedy spadają. DPF też sprawny. Mi te obroty od zakupu spadają niekiedy.
  14. A jak ta porada ma się do naszych Vc jeśli chodzi o sam lewarek, bo skrzynia ok - jest F40 blokowanie też, no ale jak ułożyć lewarek żeby to wszystko "pozapinać" i żeby chodziło dobrze ?
×
×
  • Create New...