Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jey1976

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jey1976

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 11/28/1976

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VECTRA C GTS 2004 Z19DTH
  1. A zapala się kontrolka tempomatu kiedy chcesz go uruchomić? Jeśli nie to możnaby sprawdzić czujnik sprzęgła przy pedale, najlepiej przez OPCOM lub TECH ale myślę, że miernikiem też da radę.
  2. Mnie to wygląda na objawy założenia sprzęgła bez użycia klucza SAC.Może obrócił się pierścień regulacyjny. Mogę się mylić - niech mnie poprawi ktoś bieglejszy w budowie naszych Vikusi - ale warto się dowiedzieć czy mechaniory użyły właściwego narzędzia. Pozdrawiam.
  3. Najprościej sprawdzić miernikiem czy jest 12V w przewodzie podświetlenia. Jeśli nie ma to albo trzeba szukać głębiej albo "pożyczyć" 12V z podświetlenia popielniczki. W książce "Sam naprawiam" jest instrukcja, która mówi że należy podważyć obudowę zapalniczki (część metalową) wkrętakiem i wyjąć ją z podświetlanego pierścienia (plastiku) ale u mnie po kilku próbach okazało się że te dwa elementy są ze sobą sprasowane i plastik pęka. Mogę tylko doradzić, że żeby wymontować i zamontować żarówkę z oprawką lepiej jest siedzieć na miejscu pasażera, wbrew pozorom ma to znaczenie - po godzinie męczar
  4. Jeśli aku jest słaby to na początku będą takie wskazania, z czasem się napewno unormuje. U mnie na aku bardzo słabym (napięcie 11.5V) miałem ładowanie 13.0-13.3 a po dłuższej trasie wróciło do normy i jest na poziomie 13.9 do 14.1 - wszystko mierzone na klemach - nie mam ukrytego menu .
  5. Niedawno miałem awarię altka (padła jedna dioda na mostku = brak ładowania) i lampka zapalała się po kilku minutach od uruchomienia silnika. Pozdrawiam.
  6. Warto tylko zaznaczyć, że rękojmia nie dotyczy konsumentów. Konsument może skorzystać z gwarancji, jeśli taką dostał lub z tytułu niezgodności towaru z umową (2 lata od zakupu). Reguluje to ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży. Jest kilka różnic między rękojmią (kodeks cywilny art. 556 do 576) oraz niezgodnością towaru z umową (ww ustawa).
  7. Jeśli wentylki pracują i klima zaczyna działać przy podniesionych obrotach to rzeczywiście zaworek rozprężny podejrzany. Życzę szybkiej naprawy bo grzeje jak nie powiem co
  8. A czy na postoju jak podniesiesz obroty silnika to klima chłodzi prawidłowo? Bo jeśli nie to sprawdź czy działa wentylator na skraplaczu (inaczej chłodnica klimy).
×
×
  • Create New...
UP