Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Rodrigez

Forumowicz
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About Rodrigez

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 06/19/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wolbrom

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Audi A4 B5 AVANT

Kontakt

  • GG
    46392294
  1. Stary sterownik po regeneracji nie dał rady.. Kupiłem używkę na allegro za 20zł Właśnie zamontowałem i ABS działa jak nowy
  2. Przydało by się wiedzieć które to są te newralgiczne punkty. Może ktoś ma zdjęcie abym zobaczył i poprawił? Kiedyś czytałem o tym sterowniku i jego naprawie były nawet linki do zdjęć tylko że już wygasły. Wyciągnąłem ten sterownik i wygląda to tak: Uploaded with ImageShack.us Rozebrałem go ponownie i poprawiłem luty. Teraz silikon wysycha, potem założę i zobaczę czy działa. Znalazłem opis z fotkami naprawy sterownika ABS: http://forum.vectrak...s/page__st__380 Tylko że mój sterownik wygląda inaczej.
  3. Kiedyś z kolegą wyciągaliśmy sterownik ABS-u i po rozebraniu go nie widzieliśmy żadnych zimnych lutów. Wszystko wyglądało tak jak należy. Czyli pompa może być ok?
  4. Witam Dziś miałem okazje skorzystać w szkole ze sprzętu do diagnostyki samochodowej. Świeciła mi się kontrolka poduszek i ABS. Wykasowałem błąd poduszek i jest ok. Tylko po skanowaniu ABS-a wyszło mi 7 błędów. Skasowałem je i został mi się jeden: "Zawór koła przedniego lewego" Kolega mi poradził aby odpiąć lewy czujnik zeskanować i zobaczyć czy wyjdzie to samo. Po odpięciu i ponownym przeskanowaniu wyskoczyły mi dwa błędy: "Zawór koła przedniego lewego" i "Błąd czujnika przedniego lewego" Czujnik podpiąłem wykasowałem błędy i został się tylko ten jeden. Czy ten zawór można naprawić czy trzeba kupić całą pompę ABS-u ? Pozdrawiam
  5. W zwykłym sklepie raczej nie dostaniesz zaślepki do egr-a. Przynajmniej ja nie dostałem ;/ Kupiłem na allegro dałem z przesyłką 20,50zł. Wujek google zawsze pomoże Jeśli chodzi czyszczenie i gdzie się znajduję, to tutaj masz akurat z sąsiedniego forum http://www.vectra-un...orady/egr2.html A tu z naszego forum
  6. Witam Od pewnego czasu szwankuje mi ABS przeczytałem o naprawie tego modułu.. Dziś postanowiłem zobaczyć tak ogólnie jakiej firmy on jest.. tylko że nic mi nie piszę oprócz numerów.. Szukałem śrubek na kluczyk torx 20 lecz nie znalazłem.. Możecie mi powiedzieć jakiej firmy jest ten moduł ? Jeżeli to jest Bosch.. to nie dam rady go naprawić? Cały ABS wygląda tak:
  7. Mnie też czeka wymiana czujnika przy kole.. Zębatki mam całe.. Teraz mam pytanie Ile nowy czujnik? Na alledrogo widziałem po 120zł. Niestety nie mam opcoma aby sprawdzić który dokładnie.. Może znacie jakieś domowe sposoby aby sprawdzić działanie czujnika?
  8. Grali ze mną na zwłokę.. Chciałem odrazu wymienić, lecz mówili że mają, ale nie zrobioną.. potem że listw zębatych nie mają i muszą sprowadzić z niemiec, po następnym tygodniu, mówią że w niemczech nie ma i z włoch muszą sprowadzić.. po półtorej tygodnia zadzwoniłem i pytam się czy wogóle będzie coś... Powiedział mi że na chwile obecną nie ma, ale jak chcę to mogę jeszcze poczekać.. Zdenerwowałem się i rozłączyłem.. Jak wiedziałbym że jest taka sytuacja to dopłaciłbym te 100zł i odrazu w krakowie barał..
  9. Po zbyt długim czekaniu na maglownicę w Dąbrowie Górniczej... Postanowiłem znaleść inny serwis.. Znalazłem w Krakowie.. Maglownica kosztowała 550zł + gwarancja na rok.. Zawiozłem Viki do mechana wyciągnął starą maglownice, po czy pojechałem i wymieniłem na regnerowaną. Przy okazji że autko stało na kanale, mechanik wymienił mi z tylu tuleje pływające Vikule odebrałem wczoraj wieczorkiem Dodatkowo poprawił mi sprzęgło, hamulec ręczny, wyczyścił zawór EGR ( już nie szarpie ), coś ze skrzynią bo lepiej biegi wchodzą albo mi się wydaje :PJeździ jak marzenie Oczywiście tak jak się z nim umawiałem Wymieniłem 4 tuleje po 60zł... Łącznie zapłaciłem za tuleje, wymiane maglownicy, zbierzność, wymianę tulei, i jakieś drobne poprawki 500zł To chyba nie źle
  10. Ja temu mechanikowi zawszę oddaje auto i nigdy nie narzekałem.. Jak coś było nie tak to mówił zawsze, coś poprawił i nie dopłacało się do tego. I gościu jest słowny.. Jak mówi tyle to tyle się płaci.. Więc dlaczego mam narzekać
  11. Dzięki pomocy marcinek180, dał mi namiary na gościa w Dąbrowie Górniczej. Zadzwoniłem i powiedział mi 450zł. za regenerowaną. Z mechanikiem się umówiłem po niedzieli i zrobi mi wymianę plus płyn, ustawienie zbieżności.. w sumie 200zł za całość. Więc wydaje mi się że nie tak źle
  12. Drążki i końcówki mam nowe może mają ze 2tyg... Tyle mi powiedzieli przez telefon.. pytałem się czy na pewno tyle.. w drugim powiedzieli 600zł. Ja też byłem zdziwiony bo kolega do audi A 4 dał 480 czy coś koło tego.. Jeżeli jest za 480 to wolę kupić regenerowaną bo używka nie wiadomo ile podziała...
  13. Możesz dać mi namiary do gościa? Czytałem to już kilka razy.. Ale z tego co się dowiedziałem to ponoć śruby się urywają i trzeba dorabiać ;/ Czy są potrzebne tam torxy? I jakieś inne nietypowe klucze?
  14. Odświeżę temat Maglownica w mojej Viki też skończyła swój żywot.. Rozglądałem się za regenerowanymi i wołają 800zł za regenerowaną i zostawiam starą w rozliczeniu.. Doszedłem do wniosku że kupię używkę w dobrym stanie.. I upatrzyłem sobie na szrocie u gościa za 350zł i daje miesiąc gwarancji.. Jutro jadę ją obejrzeć/ przetestować ponieważ jest w aucie.. Dzwoniłem do właściciela szrotu i mówił mi że jakiś gościu chce cały silnik i dlatego jest jeszcze nie wyjęta.. Twierdzi że jest szczelna i wspomaganie działa elegancko.. Teraz moje pytanie.. Czy dam radę ją wymienić samemu? Czy trzeba będzie ustawiać zbieżność? Na co szczególnie zwracać uwagę przy testowaniu, ewentualnym demontażu starej i montażu nowej maglownicy? Dodam że starą maglownice którą wyciągnę z Viki, zostawiam i sam ją zregeneruje tak na wszelki wypadek
  15. Witam Ja też mam problem z centralką.. U mnie wygląda to dość dziwnie..Jak chce zamknąć auto z pilota to się nie da. Zamyka się i po chwili otwiera tylko prawa strona.. Lewa nawet nie drgnie.. Jak próbuję otwierać z pilota to nie reaguje wogóle... Gdy włożę kluczyk i przekręce to normalnie otwiera się i zamyka.. Próbowałem zaprogramować kluczyk po przez włożenie do stacyjki, przekręcenie ma drugą pozycje i naciśnięcie przycisku.. Nie ma żadnej reakcji... Lewe drugie drzwi wogóle nie reagują na nic..
×
×
  • Create New...