Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zablo

Klubowicz
  • Zawartość

    244
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

zablo wygrał w ostatnim dniu 18 Kwiecień 2015

zablo ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

19 Neutral

O zablo

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1982.12.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWA
  • Zainteresowania
    lubię czasem poleżec na trawie...

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Nr klubowy
    1121
  • Auto
    Vectra C 2.0T
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

1 023 wyświetleń profilu
  1. james007pl jaki warsztat w mazowieckim polecasz? ile czasu trwa ta przyjemność i ile wołają?
  2. zablo

    Viki do Chorwacji

    Ta droga to JADRANKA - każdy kto był w Chorwacji na pewno ją zna. Nazywają ją różnie: Magistrala Adriatycka, Autostrada Słońca, lub po prostu Jadranka (viki-pedia). Fajna droga z pięknymi widokami, ale i niebezpieczna (wije się i przebiega przez miasteczka, wsie itp.). Tak jak napisał JarekS o kosztach - trasa od granicy Słowenii do końca autostrady (regionu Ploče) to "pi razy drzwi" koszt 300kun (czyli ok. 150zł) i jedziesz dwoma pasami bez bólu tyłka. Bramki mas zna wjeździe do Cro - następnie przed obwodnica Zagrzebia - przy wyjeździe z Zagrzebia - na zjeździe z autostrady (zależy gdzie odbijasz). Jadranką ostatnio wracałem (jechaliśmy do Wenecji) i trafiłem, że przed nami jechało 5 traktorów z przyczepami kempingowymi (jakaś zorganizowana wyprawa po europie) i wyobraź sobie 30km w tempie 10km/h, bo sznur aut za nimi miał około 2km... wszyscy toczyli się bo nie było gdzie i jak wyprzedzać. Droga wije się wybrzeżem. RADA: Warto też złożyć wniosek o karty EKUZ w oddziale NFZ - zawsze to też opcja na wypadek problemów zdrowotnych i chęci skorzystania z usług chorwackiej służby zdrowia.
  3. zablo

    Viki do Chorwacji

    Byłem już kilka razy w Cro, więc może kilka przydatnych rad: - NAJWAŻNIEJSZA - uwaga na fotoradary i ograniczenia - mi w Wiedniu fotkę na autostradzie pstryknęło na 80km/h jechałem 96km/h = 50euro. Po przekroczeniu granicy wszyscy zaczynają jechać prawie przepisowo :-p - winietki warto kupić sobie na (jeśli ktoś chce zrobić to wcześniej) https://www.tolltickets.com/default.aspx?lang=pl-PL nie przepłacacie jak na stornie PZM, a po drodze nie musicie pamiętać aby zatrzymywać się i kupować, a zdarza się ze kontrolują, - zazwyczaj najtańsza benzyna jest zawsze w PL wiec warto zatankować na ostatniej stacji w PL : https://www.google.pl/maps/place/Unnamed+Road,+Mszana/@49.9604405,18.5242653,500m/data=!3m2!1e3!4b1!4m13!1m7!3m6!1s0x4716ce2336a1ccd1:0xb9af2a350559fabb!2sKatowice!3b1!8m2!3d50.2648919!4d19.0237815!3m4!1s0x471153dd02c3536f:0xab1dde7f4dd6c320!8m2!3d49.9604405!4d18.5257904?hl=pl - w zeszłym roku odbyłem najdłuższą podróż - wyjeżdżałem z Warszawy o 17:00 w dniu 30.06 i niestety był to początek wakacji nie tylko w Polsce - jechałem non-stop 24 godziny do Orebica - na owej stacji na dostanie się do dystrybutora czekałem 30min.; w Austri na ostatnim Shell podobnie, w Słowenii 3 godziny stania na autostradzie (około 10 rano) korek; w Zagrzebiu (2 godziny opóźnienia) korki - Chorwaci też w sobotę jechali na weekend/urlop. Tak więc warto uzbroić się w cierpliwość i rzeczy potrzebne w podróży (szczególnie jak się ma pociechy na pokładzie) - czyli spodziewaj się niespodziewanego, - warto wykupić sobie assistance na europę, 100zl a w przypadku problemów sie przyda - szczególnie że nasze V nie sa już najmłodsze, - jesli ktoś wybiera się na wycieczkę do Dubrovnika to warto odebrać od ubezpieczyciela Zieloną Kartę (przejazd przez BiH - wymagana Zielona Karta bo to nie Unia) - mi na 7 wizyt dopiero w zeszłym roku na granicy gościu sprawdzał (wcześniej nigdy nie chcieli), RADA najważniejsza - CIESZYĆ SIĘ URLOPEM i ODPOCZYWAĆ!
  4. zablo

    Viki do Chorwacji

    Rafalg, Knorek byl 2-3 lata temu w Czarnogórze. Ja wyskoczyłem też z Dubrovnika na jeden dzień do Kotor`u. Ceny niższe niż w Cro, klimat podobny ale warunki no niestety jeszcze większy PRL, a na drogę rezerwuj 2 razy tyle czasu co w Cro. Ja jechałem 100km ponad 2 godziny. Do tego co i rusz milicja czai się w krzakach :-p Dobre kilka lat temu też strzeliłem trasę Warszawa - Valencia - Alicante - Malaga - Marbela - Calpe - Barcelona - Warszawa. W sumie przez 3,5 tygodnia urlopu zrobiliśmy 7500km pełną przygód. Niezapomniane wakacje były! Fajnie, że wtedy jeszcze z fotopstryków mandaty nie przychodziły, bo błyskało się - ale z Barcelony do granicy Polskiej przez jeden dzień śmignęliśmy w sumie 1900km.
  5. Ma ktoś fachowca w okolicy warszawy ew. 80km od, który wyspawa mi układ w rozsądnych pieniądzach? Inochi z łodzi pisze, Dzien dobry układ wydechowy od turbo bez kataliatora 3 tys, z katalizatorem sportowym 3,5 tys cena wraz z montażem który odbywa się w jeden dzień roboczy
  6. zablo

    Tuleje poliuretanowe czy oryginalne?

    jeśli chodzi o zawieszenie to tak, możnaby dodać jeszcze poli do poduszek silnika :-p
  7. jeszcze jak ktoś bardzo chce można spróbować takich: Nakrętki kolektor -turbo dokręca się z siłą 24Nm. To ważne aby uszczelki aluminiowej nie zgnieść bo będzie przedmuch i będzie pierdzieć po odpaleniu do puki nie złomie temperatury. komentarz do tych od fmic.pl - trzeba bardzo uważać żeby ich nie przeciągnąć, a do tego po odkręceniu musisz wymienić. Nie mniej jednak, mi te już dwa razy się dokręciły.
  8. zablo

    Tuleje poliuretanowe czy oryginalne?

    Wymieniłem 2 miesiące temu komplet tył w kombi na poli z MPBS, wszystko szło dobrze do momentu wprasowywania poli w bananie tuleja była o 0,5mm za mała przez co wchodziła prawie bez użycia siły. Pisałem do nich dwa razy reklamację i cisza, zero odezewu. Tak, wiec ocenę wystawiam im bardzo niską. Nie polecam taka różnica w wymiarze jest niedopuszczalna! Choć autko jeździ fajnie na poli, jest bardziej zwarte i czuć jezdnie. W zakrętach na trasie jedzie jak po szynach, to dziury i "śpiący policjanci" trzeba powoli pokonywać.
  9. Wygląda podobnie, nie wiem czym się może różnić. Koszt 26,4zł - kup będziesz prekursorem... do odważnych świat należy :-)
  10. lewarek opc line to raczej VYE = GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA,SPORT kierownica to nie jestem pewien ale N55 = KOŁO,KIEROWNICY,TRÓJSZPRYCHOWE,SKÓRA W34 = LINIA 'OPC W4Y W6R = WYKOŃCZENIE,SKÓRA
  11. właśnie patrze na vin... VY7 = DŹWIGNIA ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
  12. abstrahując od ceny, to jakieś uwagi... http://allegro.pl/opel-vectra-c-2-0turbo-opc-line-goraco-polecam-i6716145134.html
  13. 225 nie brałem pod uwagę, a Uniroyal lub Dunlop to chyba całkiem dobre marki. Bardziej zastanawiam się nad rozmiarem, niż marką na ten czas :-) matoslaw a dlaczego nie 245, za szerokie? może ktoś próbował?
  14. dylemat - felga 7,5x18 et37 a jaki rozmiar opon: - 235x40 (miałem do tej pory, ale może coś zmienić na lepsze) - 235x45 - 245x40 - 245x45 marka schodzi trochę na drugi plan w zależności od rozmiaru: Uniroyal Rainsport 3, Dunlop Sport Maxx RT 3 lub inne ciekawe.
×