Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Unicorn

Forumowicz
  • Zawartość

    1 233
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Unicorn wygrał w ostatnim dniu 20 Lipiec 2011

Unicorn ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

49 Best

O Unicorn

  • Ranga
    Maniak
  • Urodziny 1979.02.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Holandia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Opel Zafira A 2.0T Opc

Kontakt

Ostatnio na profilu byli

3 251 wyświetleń profilu
  1. Unicorn

    Humor

    To Macierewicza i Jarosława K. chyba robiły by za urządzenie do wywoływania tornad w Oklahomie
  2. Unicorn

    Humor

    fajny słownik ale dla poprawnosci brakuje w tym słowniku jeszcze słów Prawiczek, Kochanek oraz Wdwiec
  3. Unicorn

    Humor

    a już myślałem ze multipla to najbrzydszy samochód na świecie ale ludzie sami potrafią większego potwora stworzyć jedyne co mi przychodzi na mysl o tym samochodzie to politowanie dla ewentualnego właściciela tego czegoś gdyż zazdrościć takiego gniota się po prostu nie da :lauh: :leze:
  4. to dlatego jakąś tam minimalną różnice odczuwasz, gdyż zainwestowałeś w filtr powietrza "sportowy" na zwykłym papierowym filtrze różnice będą nie zauważalne, ewentualnie będzie tak jak ktoś tutaj napisał, że cały filtr będzie się równomiernie brudził.
  5. przy wyjęciu tej rurki o której mowa w temacie + zastosowanie filtra np. firmy K&N lub Simota zwiększy się minimalnie spalanie które może zostać zniwelowane poprzez regulacje dawki paliwowo powietrznej
  6. Po pierwsze da się to zrobić w dieslu jak i w benzyniaku ale trzeba sobie zdawać również sprawę z tego, że taka operacja nie podniesie mocy silnika, po za tym aby odczuć jakieś wrażenia dźwiękowe to należało by przerobić również układ wydechowy, a nie tylko dolotowy wtedy taka operacja przyniesie wzmożone wrażenia dźwiękowe i tylko dźwiękowe oraz zostanie poprawiony przebieg momentu obrotowego. Przy takich przeróbkach bez ingerencji w cały układ dolotowy (włącznie np. z wymianą turbiny) nie ma absolutnie mowy o jakiś wymiernych korzyściach na wzroście mocy oraz momentu obrotowego.
  7. Unicorn

    Humor

    swoja drogą wolałbym aby w Polsce był Jaś Fasola a anglicy moga zabrac nasza reprezentacje Piłki noznej i spłukać ja w kiblu
  8. ja proponuje czyścić taki filtr każdorazowo przy wymianie oleju przy najmniej ja tak robię z moją Simotą.
  9. Raczej powinno pomóc + wymiana filtra na taki o zwiekszonej przepływności (K&N lub Simota) powinno nie zaszkodzić Tak jak w cytowanym poście w uturbionych jednostkach daje to znacznie lepsze efekty, a zastosowanie filtra stozkowego bez modyfikacji dawek paliwowo powietrznych da dokładnie taki sam efekt, po za wrażeniami słuchowymi które wielu odczytuje jako (błednie) znaczny wzrost mocy, a taka modyfikacja tylko poprawia przebieg momentu obrotowego oraz moze podnieśc nieznacznie spalanie. Do modyfikacji mocy niestety trzeba znacznie wiekszej ingerencji w osprzęt jak i samego silnika, które często znacznie przekraczają koszty zakupu samego samochodu.
  10. Unicorn

    Humor

    :leze: wyglada jakby kierownica była połaczona z wałem napędowym a nie z kołami
  11. Unicorn

    Humor

    ?? co w tym śmiesznego bo nie kumam?? faile w wykonaniu rowerzystów to bym zrozumiał
  12. Unicorn

    Humor

    ten odcinek ma już ze 3 lub 4 lata to był o ile dobrze pamietam pierwszy odcinek 15 serii
  13. strzelam ale może jakis problem z zaciskiem własnie że się nie zaciska i nie hamuje lewego koła od tego bym zaczął gdyz jakby był zapowietrzony cały układ hamulcowy to żadne koło by ci nie hamowało (przynajmniej takie moje podejście logiczne do sprawy) Pozdrawiam.
  14. Unicorn

    Humor

    to nie jest czarny humor to jest w ogóle nie śmieszne
×