Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kubass22

Forumowicz
  • Content Count

    1178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

kubass22 last won the day on October 4 2014

kubass22 had the most liked content!

Community Reputation

39 Best

About kubass22

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 03/07/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Sierpc/ UK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    z20net + lpg

Kontakt

  • GG
    1994221

Recent Profile Visitors

3310 profile views
  1. Możesz podesłać linka bo nie mogę znaleźć
  2. Jedni twierdzą że to mit inni że trzeba robić, zrobiłem adaptacje w sposób jaki znalazłem na jakims forum Saaba w Stanach
  3. Zna ktoś rozwiązanie problemu błędu P2138? Czujnik położenia pedału gazu 1/2 Dopadło mnie to samo, zmieniłem przepustnice i niestety nie pomogło, pomoże ktoś?
  4. Cześć, w jaki sposób mogę się z Tobą skontaktować? Mam pytanie dotyczące Signum, Pozdrawiam!

  5. przy jakich obrotach pętliły Ci barracudy?

  6. Zanim wstawisz auto do gazownika to zapytaj do czy wie jak wystroic sonda afr bo to podstawa
  7. Z mojej strony to elektronika kme lub stag, reduktor kme twin tur lub romano, wtryski baracuda 130nl lub ecopower(klony keihina) i obowiazkowo strojenie sonda afr, nie daj sobie wcisnac zadnego acr-a
  8. Dokladnie, przede wszystkim trzeba dobrze dobrac podzespoly takie jak wtryski reduktor itp, ja mam elektronike kme i bez problemu obsluguje zapetlenia, tak jak wspomnialem strojenie sonda afr jest konieczne
  9. W poprzednim sigu mialem niebieskie wtryski ktore petlily, kme ogarnialo obsluge zapetlen bez problemu z tego co wiem stag rowniez posiada taka opcje wiec nie musisz specjalnie wymieniac wtryskow, jesli bardzo sie uprzesz na wymiane to szukaj albo szarych z polifta albo zielonych z saaba aero nr 12790827, w obu przypadkach nie obejdzie sie bez drobnych zmian w sofcie
  10. Myslisz sie, niebieskie przedliftowe sa bardzo slabo wydajne i petla u kazdego, instalacje takie jak kme stag czy lpg tech maja funkcje obslugi zapetlen do tego niezbedne jest strojenie sonda afr
  11. w zeszlym roku w grudniu wracalem z PL do UK zatankowalem gaz na orlenie, bylo to najdluzsze 500 km w moim zyciu, samochod nie jechal, pierdzial szarpal przelaczal sie na pb i oczywiscie blad na desce wywalilo wszystko wrocilo do normy po zatankowaniu gazu w DE, nigdy wiecej nie zatankuje na orlenie
×
×
  • Create New...