Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dan_LDZ

Forumowicz
  • Content Count

    327
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Dan_LDZ last won the day on March 2 2013

Dan_LDZ had the most liked content!

Community Reputation

29 Best

About Dan_LDZ

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 01/17/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Insignia A20DTH (160HP); VB X18XE (D16cr)

Kontakt

  • GG
    4392737

Recent Profile Visitors

2278 profile views
  1. Witam, po prawie roczniej przerwie i nalocie 9000 km tylko po mieście znów u mnie wystąpił błąd dpf "awaria pojazdu bla bla" podlaczylem lapka wypluło błąd p2453-5A blad czujnika różnicy ciśnień dpf próba wykasowania - bez rezultatu, błąd powraca odrazu, przystąpiłem więc do programowego wypalania pod blokiem co oczywiście skutkowało masą siwego dymu z rury ale po ukończeniu procesu dało sie skasować błąd, a auto jeździ jak powinno. Wysłane przez tapatalk
  2. U mnie na poczatku to samo bylo, teraz jakby mniej albo juz sie przzwyczailem.
  3. Version

    24 downloads

    Witam, nękała mnie sprawa pękniętej osłony przegubu, zastanawiałem się czy dało by rade wyciągnąć półoś z przegubu bez wybijana sworznia wahacza. Miałem zapytać na forum czy ktoś już to praktykował ale stwierdziłem ze zejdę do auta i zobaczę jak to tam wygląda bo i tak wszystko co potrzebne miałem na miejscu. 1. Odkręciłem koło, zabezpieczyłem i uniosłem auto. 2. Przewody hamulcowe i przewód od czujnika ABS zostały wyjęte z uchwytów w amortyzatorze. 3. Odkręciłem końcówkę drążka kierowniczego od zwrotnicy [A, a] (należy uważać by nie obrócić końcówką drążka kier. bo w przeciwnym razie zbieżność może pójść w buraki. Dzięki uprzejmości pico8 wiemy ju ze jednak nie trzeba się martwic o zbieżność, drążek kier. jest na przegubie kulowym wiec obracanie nim nie ma wpływu na ustawienie zbieżności) 4. Odkręcamy amor od zwrotnicy [b, b] 5. Rozpinamy metalowe obejmy zabezpieczające, rozcinamy starą manszetę, zdejmujemy ja i czyścimy półoś i przegub ze starego smaru. 6. Jak już wszystko wyczyścimy, powinno być widać pierścień zabezpieczający przed wysunięciem się półosi [zdj.2] i rozchylamy go. Jednocześnie ciągniemy lekko za gore tarczy hamulcowej do siebie. Jeżeli nie chce wyjść należy bardziej rozchylić zabezpieczenie [C,c] 7. Jak już nam się uda czyścimy wszystko dokładnie ze starego smaru, zakładamy nową manszetę wraz z opaskami. 8. Wciskamy półoś w przegub i smarujemy środek osłony przegubu smarem grafitowym (przeważnie jest razem z osłona). 9. Montujemy osłonę i zaciskamy opaski. 10. Skręcamy wszystko z powrotem. Poniżej pierścień zabezpieczający przed wysunięciem się półosi Całość zajęła mi jakieś 3h nie spiesząc się (najdłużej zeszło mi na zakładaniu nowej osłony na przegub, była dosyć ciasno spasowana) Porada ta jest raczej dla chcących wymienić osłonę przegubu zewnętrznego bez wyciągania sworznia wahacza ze zwrotnicy (np. z braku dłuższej breszki tak jak u mnie lub braku nasadki 30 ).
  4. Czemu nie do miasta, ja w sumie tylko po miescie smigam i jakos problemow nie mam, ba to wlasnie w trasie mi sie zapchal dpf jakos zaraz po kupnie ale ciul wie jak tam bylo jezdzone zanim go kupilem wiec to jakby sie nie liczy Wracajac dpfa nie trzeba sie tak bac, fakt czesciej sie wypala, no bo wiadomo co chwile swiatla ruszanie, zwalnianie do 50 bo fotke dostaniesz to nie generuje optymalnych warunkow dla silnika do przeprowadzenia procesu wypalania ale jak sie pamieta o tym zeby zwacac uwage na spalanie na biegu jalowym (1.5l/h i wyzej)i nie gasic go podczas wypalania to niepowinno byc zadnych problemow. Wiadomo dobrze jest czasem dac mu w palnik to napewno pomaga bo jezdzac po dziadkowemu do serwis bedziemy odwiedzac baaaardzo czesto Dpf to bardzo uciazliwe ustrojstwo, niby mialo sie regenerowac bezobslugowo ale zycie bardzo szybko weryfikuje takie założenia i teraz kazdy siedzi i wypatruje kiedy sie diodka zaświeci XD aha bo sie rozpisalem, a wlasciwie mialem tylko napisac że: u mnie po tym wypalaniu serwisowym nadal jest ok z dpfem ( błedy mialem wtedy 2 o roznicy cisnien zniknely, stopien nasycenia 100% po wypaleniu 0% )
  5. U mnie jednak byl zapchany, serwis wypalanie i śmiga.
  6. To jest na zimnym jak sie rozgrzeje to mi pokazuje że jeżdżę perpetuum mobile bo jest 0,0 l/h nie wiem czemu jak jade to już pokazuje normalnie. Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
  7. W prawdzie kopciucha nie mam ale u mnie w benzynce jest przy przepustnicy regulacja naciagu linki na zasadzie hamulców rowerowych z tym że jest zawleczka zabezpieczająca. Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
  8. Mi sie wydaje że w ecu to siedzi, nawet na midzie spalanie mam 5-4 l/h a jak mija ten czas co odkurzacz normalnie powinien działać do odrazu spada do 0,5-0,2sam dźwięk tez mi nie przeszkadza ale przynajmniej ludzie sie nie patrzą na mnie jakbym fartuchy w poduszkowcu pompowal Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
  9. Mi po wywaleniu całkowitym i tak muli po rozruchu. Nie wiem czy ecu ma zaprogramowane jakieś 'ssanie' czy co ale faktem jest że muł został tylko dźwięku odkurzacza nie ma... Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
  10. Miałem dokładnie to samo, gasł i niekiedy obrotomierz sobie ochoczo podskakiwał na wlaczonym zapłonie. U mnie winowajcą był uszkodzony przewód od czujnika walkow rozrządu. Był poprostu zły styk i mimo że kabel nie latał sobie swobodnie to jak dostał temperatury to zaczynały sie właśnie wariacje. Wymieniłem cały przewód od czujnika aż so ecu i mam spokow już 2 gi rok. Tylko jak w elekryce jesteś słaby to sie sam nie bierz bo usmazysz jeszcze ecu i dopiero będzie. Wysyłane z mojego HTC EVO 3D X515m za pomocą Tapatalk 2
×
×
  • Create New...