Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rysiontko

Forumowicz
  • Ilość treści

    357
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

rysiontko wygrał w ostatnim dniu 9 Wrzesień 2018

rysiontko ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

20 Neutral

O rysiontko

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1975.10.21

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Southampton

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Zafira b 1,8 '08, chinczyk 125cc

Ostatnio na profilu byli

1 322 wyświetleń profilu
  1. Mam ten samochod ponad 3 lata, grzebie przy nim tylko diagnosta, oponiarz i ja.
  2. Niczego nie dotykaja oprocz szyby, o nic nie hacza. Wyglada to tak, ze wycieraczka idzie do gory, na poczatku biegu skacze i gnie gorny pantograf. Nic sie nie dzieje, jezeli ten gorny pantograf wyprostuje troche bardziej niz jest zrobiony fabrycznie, i co dziwne nawet dobrze zbiera wode. Ale nie na tym to przeciez polega. Pierwszy raz spotykam sie z czyms takim.
  3. Panowie (i Panie), furak gnie mi wycieraczki. Pół roku temu przed wyjazdem do kraju kupiłem bosh, pogięło w drodze powrotnej. Ulewa okrutna, na stacji kupiłem kolejnego bosha, pogięło niemal natychmiast. W trasie prostowałem kilka razy. Potem na jakiś czas się uspokoiło, teraz w sobotę mam przegląd, kupiłem znowu bosha i pogięło na drugi dzień przy próbie umycia szyby. Kiedyś gdzieś przeczytałem, że w astrach padała jakaś tulejka, a tu co?
  4. Też miałem B3794, czyściłem styki, cudowałem i nic. Pomogło pomęczenie mikrostyków w manetce. Możesz jeszcze sprawdzić wyłącznik sprzęgła, widziałem już kilka z wypalonymi stykami to raz, a dwa jego skok jest regulowany.
  5. Teoretycznie błędy tempomatu powinieneś móc odczytać. Jeżeli masz dostęp do interfejsu tech2/opcom możesz sprawdzić czy działają przyciski, sprzęgło i hamulec.
  6. W temacie niedzialajacego tempomatu - u mnie wymontowanie i ogledziny cima nic ni nie dalo. Za rada salvado przeczyscilem styki manetki i cima, ale to dalej nic nie dalo. Pomoglo rozebranie manetki i pomeczenie przyciskow lutownica. Patent ten dziala tez na oporny wlacznik radia.
  7. Ewentualnie wsadzić radio-dvd (mam takie) w przelotkę i cieszyć się dodatkową nie-wiadomo-na-co półką. Myślałem też, żeby je włożyć w dolny schowek obok popielniczki, ale znowu nie ma takiej przelotki. Zawsze pod górkę...
  8. Chyba do kompletu musi być też klimatronik, ja mam manuala więc chyba odpada...
  9. Właśnie na jakiejś niemieckiej stronce widziałem, że to pracuje z dwoma rodzajami wyświetlaczy tid i jakiś inny. Rolki do sterowania jak dla mnie nie muszą być, tylko czy niewylogowane radio ruszy bez pełnego cana.
  10. Mam oferte na kupno z legalnego zrodla takie radio. Da sie zalozyc cd30 mp3 do vectry c przedliftowej z tidem i przyciskami na kierownicy? Radio nie ma kodu i nie wiem czy zostalo wylogowane.
  11. Teoretycznie nie trzeba pinu, powinien wystarczyć vin auta i jakiś dowód zakupu. Nie wiem jak w polsce, ale w uk jeden dealer "to się nie da", a drugi "oczywiście, nie ma problemu". Chyba, że ktoś ma wiedzę i zaplecze, ale to inna historia.
  12. Nazwa pliku: Wymiana linki hamulca awaryjnego (ręcznego) - fotorelacja Plik Dodał: rysiontko Plik wysłano: 05 lut 2012 Plik zaktualizowany: 05 lut 2012 Kategoria pliku: VB - zawieszenie + hamulce Witam serdecznie Przyszło mi wymienić linki ręcznego - te długie. Pomijam fakt, że był trochę problem z zakupem - wszyscy chcieli sprzedać jedną długą bo tak jest w ichnim katalogu Potrzebne narzędzia: stojaki pod samochód lub cokolwiek żeby samochód dźwignąć i postawić na tym, klucz 10 (płaski)... przyda się też nasadowy, płaski wkrętak, płaski wkrętak typu impulsowego , jakiś impulsownik kinetyczny, coś do cięcia linek, jakieś szczypce, kombinerki, WD40 oraz ktoś do 3 x p No to zaczynamy: 1. Standard - luzujemy śruby na kołach, dźwigamy samochód, podpieramy, zdejmujemy koła. Odczepiamy linkę od łącznika: 2. Zdejmujemy wydech z haków aż do katalizatora i opuszczamy, nie obawiając się o resztę - za katalizatorem jest łącznik elastyczny, który powinien to znieść. Demontujemy osłonę termiczną wydechu: 3. Wyczepiamy linki z uchwytów, zapamiętujemy, że po lewej jest szara a po prawej czarna - jest to ważne, ponieważ w innych miejscach są uchwyty: 4. Wyczepiamy krótką przednią linkę, zakładamy nowe linki, składamy wszystko razem w odwrotnej kolejności. Nie zakładamy kół, przeprowadzamy regulację. Reguluje się w dwóch miejscach: przy dźwigni hamulca ręcznego oraz przy kołach - w środku jest regulator. Przed wymianą linek regulator przy dźwigni wyglądał tak -> natomiast po -> 5. Zakładamy koła, przeprowadzamy jazdę próbną, sprawdzamy działanie hamulca bądź co bądź awaryjnego - cokolwiek to znaczy Zabieg przeprowadzony na Opel Vectra B 1,6 16V '98 Jeżeli komuś ma się przydać, to proszę o przypięcie i uwiecznienie gdzieś w widocznym miejscu. Kliknij tutaj aby pobrać plik
  13. Wersja

    137 pobrań

    Witam serdecznie Przyszło mi wymienić linki ręcznego - te długie. Pomijam fakt, że był trochę problem z zakupem - wszyscy chcieli sprzedać jedną długą bo tak jest w ichnim katalogu Potrzebne narzędzia: stojaki pod samochód lub cokolwiek żeby samochód dźwignąć i postawić na tym, klucz 10 (pĹaski)... przyda się też nasadowy, płaski wkrętak, płaski wkrętak typu impulsowego , jakiś impulsownik kinetyczny, coś do cięcia linek, jakieś szczypce, kombinerki, WD40 oraz ktoś do 3 x p No to zaczynamy: 1. Standard - luzujemy śruby na kołach, dźwigamy samochód, podpieramy, zdejmujemy koła. Odczepiamy linkę od łącznika: 2. Zdejmujemy wydech z haków aż do katalizatora i opuszczamy, nie obawiając się o resztę - za katalizatorem jest łącznik elastyczny, który powinien to znieść. Demontujemy osłonę termiczną wydechu: 3. Wyczepiamy linki z uchwytów, zapamiętujemy, że po lewej jest szara a po prawej czarna - jest to ważne, ponieważ w innych miejscach są uchwyty: 4. Wyczepiamy krótką przednią linkę, zakładamy nowe linki, składamy wszystko razem w odwrotnej kolejności. Nie zakładamy kół, przeprowadzamy regulację. Reguluje się w dwóch miejscach: przy dźwigni hamulca ręcznego oraz przy kołach - w środku jest regulator. Przed wymianą linek regulator przy dźwigni wygląda tak -> natomiast po -> 5. Zakładamy koła, przeprowadzamy jazdę próbną, sprawdzamy działanie hamulca bądź co bądź awaryjnego - cokolwiek to znaczy Zabieg przeprowadzony na Opel Vectra B 1,6 16V '98 Jeżelii komuś ma się przydać, to proszę o przypięcie i uwiecznienie gdzieś w widocznym miejscu.
  14. Altek jest obok tego, rzeznik mogl cos uszkodzic.
×
×
  • Utwórz nowe...