Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

luend

Forumowicz
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About luend

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B X20XEV
  1. nieciekawie chyba zaprowadzę gdzieś najlepiej..dzięki za odpowiedz ps. znalazłem, to kostka stacyjki, rozebrałem obudowę i jak nie chciał zapalić to pokręciłem kostką
  2. Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem auta, kontrolki się święcą przekręcam na rozruch i rozrusznik milczy, próbuje aż do bólu i w końcu mi zawsze zapalił prędzej czy później. Sytuacja taka występuje tylko gdy samochodu stoi cały dzień na parkingu i się mocno nagrzeje, w domu trzymam samochód w garażu i rano nie ma problemu pali na dotyk. Czy ktoś się spotkał z podobnym problemem albo wie od czego można by zacząć szukać ? ps. żadnych więcej problemów z autem nie ma, check się nie świeci
  3. W tym silniku powinna być osłona klawiatury ? bo u mnie pod korkiem wszystko widać. Dolałem oleju i pojeździmy zobaczymy bo nigdzie tam wycieku nie widzę.
  4. W tej chwili nie bardzo jak mam zajrzeć pod spód, dopiero po niedzieli skocze na kanał, z góry nic nie widać nigdzie nie dmucha nie chlapie na jałowym, korek dokręciłem doleję oleju i zobaczę co będzie, chyba że chlapie tylko podczas jazdy ?
  5. to by się tak lało po bloku ? możesz udzielić mi jakiejś rady jak to sprawdzić ?
  6. Witam forumowiczów. Zauważyłem dzisiaj że moja wiki strasznie krwawi niechybnie czeka ją śmierć.. od dawna wiem że mój silnik (20XEV) nie jest w najlepszym stanie ale do rzeczy dzisiaj zauważyłem straszną plamę pod silnikiem i co się okazało cały blok zalany olejem i nie tylko blok.. nie dawno jakiś tydzien temu wlałem litr oleju (bierze olej i to sporo) ale źle dokręciłem korek czy przez to mogło tak zalać blok i stąd ta plama ? czy raczej to uszczelka pod głowicą ? brat mi powiedział że i płyn jakiś mętny (płyn też bierzę). Jak myślicie warto reperować silnik w takim stanie czy tylko szrot ?
  7. Tak zrobię, ono już ma taki kolor siwi więc wydaje mi się że to wystarczy. Na alegro kupię zestaw do naprawy spray + lakier bezbarny reszte mam:) dzięki za pomoc:)
  8. a co z tym podkładem do plastiku? jak mam niby gotowe do malowania (tak pisało na allegro jak zamawiałem) to potrzebny?
  9. fachowe porady, myślę że sobie poradzę, dzieki:)
  10. Witam straciłem obudowę lusterka w tajemniczych okolicznościach, kupiłem na allegro gotową do malowania i chciałem nie durzym kosztem polakierować w kolorze samochodu. Zastanawiam się na lakierem w sprayu ale nie jestem pewny jaki wybrać bazowy metaliczny czy może akrylowy jednowarstwowy czy może jeszcze coś innego..jeśli ktoś ma o tym trochę pojęcia podrzycił by jakąś sugestię
  11. Właściwie chodziło mi o to czy można jakoś sprawdzić czujnik temperatury i rzeczywiście podpięcie kompa rozwiązuje problem, inna jest temp silnika niż pokazuje na zegarach, ale mi to nie przeszkadza:)
  12. Witam Miałem taki problem z temperaturą nie łapie mi nawet 80, nie myśląc długo wymieniłem termostat cały z obudową (w sklepie polecili mi gatesa) i temp wzrosła ale tak do 85, trochę mało, może zegar tyle przekłamuje a może uszkodzony czujnik, ale ale to by się świecie chyba jakiś błąd no nie? Chyba że od temperatury na zegary jest inny czujnik niż ten na kompa. Nie miało by to takiego znaczenia gdyby nie fakt ze straszne dużo PB pali na rozruchu nim się na LPG przełączy, według kompa to tak plus minus 0,4l za każdym razem, wiem że te wskazania są nie do końca poprawne ale..zrozumiał bym ją by tak było przy 20 mrozu ale powyżej 0 cały czas. Musze też wymienić świece i kable bo to już był by czas..może coś pomoże.
  13. mechanik podpiął jednego kompa pod gaz a drugie normalnie przez obd i wszystko wyszło
  14. Problem rozwiązany okazało się że komp pracował w trybie awaryjnym..teraz pojeżdżę i zobaczę jak to wygląda ale od razu czuć różnice:) przy okazji wymieniłem sobie filtry fazy ciekłej i lotnej.
  15. Witam. Muszę odkopać temat. Nie udało mi się zlokalizować problemu. Gazownik stwierdził że z instalacją wszystko ok. A jednak benzyna znika.. Po dłuższych obserwacjach stwierdziłem że idzie ok 7l na 400km, jak dla mnie to całkiem sporo nawet w zimie. Zrobiłem taką próbę, silnik pracował na gazie i wyjąłem przekaźnik od pompy paliwa, silnik zgasł i go zalało, był problem z odpaleniem później. Moje pytanie brzmi co może powodować podawanie benzyny na lpg? Pewnie jakaś elektronika, może ECU? Ile tak mnie więcej powinna spalać benzyny sekwencja? Gdzieś mi się o uszy obiło że 5-7l na 1000km, no to u mnie jest ponad 2x tyle.
×
×
  • Create New...