Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rudiksax

Klubowicz
  • Content Count

    2619
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

rudiksax last won the day on September 8

rudiksax had the most liked content!

Community Reputation

79 Excellent

1 Follower

About rudiksax

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    SAX&SEX ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Nr klubowy
    1123
  • Auto
    Vectra C Kombi 1.4 MPI
  • Oddział VKP
    Podkarpacki

Kontakt

  • GG
    43931390

Recent Profile Visitors

3510 profile views
  1. Radek dlaczego nie mówiłeś , że będziesz zmieniał rozrzad?- gdzie to robili? na 1000-lecia? jak tak to na 100% nie mają blokad, a nawet jak mają to nie umieją tam nic zrobić
  2. Wymień zaworki w ciemno bo widać zmęczone, a koszta nie duże
  3. Zamiast FMIC daj do88 A wtryski to raczej to samo. Daj większy wydec np z 3.0 lub Aero. I teraz pytanie czy dołożenie tysiąca lub więcej będzie dla Ciebie satysfakcją żeby mieć 20 Nm więcej ? Moim zdaniem nie warto. Jak już tyle robić to iść dalej
  4. Tak samo jest u Bartka- jeździ- stroi i mówi ile będzie i tyle jest
  5. To nie miejsce na sprzedaż daj ogłoszenie w handelku
  6. Jak nich nie było grzebane to 278. Łatwo doradzić bo 278 jest niewentylowana
  7. Te mocniejsze ORI IC są sporo wytrzymalsze więc nie ma sensu nowego kupować
×
×
  • Create New...