Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

rudiksax

Klubowicz
  • Zawartość

    2 458
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

rudiksax wygrał w ostatnim dniu 20 Grudzień 2015

rudiksax ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

57 Excellent

O rudiksax

  • Ranga
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zainteresowania
    SAX&SEX ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Nr klubowy
    1123
  • Auto
    Vectra C Kombi Z20NET 250 +
  • Oddział VKP
    Podkarpacki

Ostatnio na profilu byli

2 775 wyświetleń profilu
  1. Nikt nie robił tak sobie klikamy. Poważnie? Nikt nie robił? Ha ha Zmieniaj i nie marudź
  2. Zmieniaj i tyle- roboty dużo nie ma tylko zainwestuj w dobry klocek
  3. rudiksax

    Montaż intercoolera fmic

    Jak nie planujesz modzić z mocą to załóż od 2.8 lub 3.0D ma mocniejszy rdzeń, a przeróbek nie masz żadnych
  4. Przymocowanie filtra kabinowego na swoje miejsce
  5. rudiksax

    SPREZYNY

    Odwrotnie założyć jest ciężko- mniejszym zwojem idzie do góry albo sugeruj się napisami
  6. rudiksax

    Montaż intercoolera fmic

    To nie ten IC, ten co patrzysz to Custom :0
  7. rudiksax

    Montaż intercoolera fmic

    Wejdź na allegro i poszukać trzeba bsr, napisz do niego i co załatwi
  8. Trochę jaja z tym filmem bo jak włączymy z języku PL to smaruje piastę, a jak np. w angielskim to już nie- tylko zmywacza używa- dziwne hmmm Ruskie i Polacy tylko smarują hihi
  9. Kamil ale tu nie smaruje piasty
  10. A jaką wielkość tarczy miałeś? Między 285 a 345 jest 6 cm więc bardzo dużo i nawet mogłeś nie odczuc bicia na 285 a mogło być. Im większa tarcza tym masz większe pole do popisu odnośnie bicie haha
  11. Trza smarować, przekonałem się na własnej skórze Dzięki Kamilowi mam teraz spokój
  12. rudiksax

    Vectra C Hak Holowniczy

    Ja użyłem czegoś podobnego idzie jak w masło- 5 min i dziury gotowe
  13. rudiksax

    Vectra C Hak Holowniczy

    BMW to przeskok w inną galaktykę nie ma co porównywać. Tak samo można powiedzieć o Polonezie i VC
×