Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Apofis

Forumowicz
  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Apofis

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.02.13

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Włocławek

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Apofis

    Problem z BCM

    No właśnie mam BZ i nie ma ich wogóle na allegro ani na olx :-/
  2. Apofis

    Problem z BCM

    Nie mam alarmu fabrycznego - czy w takim razie może być dowolny KD itp ?
  3. Apofis

    Problem z BCM

    Gdybym kupował jednak używany to jakie oznaczenie literowe musi mieć do VC GTS 2.2 DTI 2002 ( model:2003 ). Mój obecny ma oznaczenie BZ. Naczytałem się o tych NF, ale nie wiem czy będzie pasować - czym się różnią między sobą ?
  4. Apofis

    Problem z BCM

    Ma ktoś może informację ile kosztuje on w ASO ( zależy mi żeby zrobić to do soboty ) ? Czy długo trwa wymiana BCM razem z programowaniem itd. ?
  5. Apofis

    Problem z BCM

    Witam Prosiłbym o pomoc w odpowiedzi na pytanie: 1. Czy CIM pobiera dane z BCM ? Jeśli tak to czy jeśli uszkodzi się BCM to zacznie fałszować CIM ? Dziś rano chciałem otworzyć samochód i nie działo mi otwieranie z pilota, kierunkowskazy nie reagują na manetkę ( jak wyłączę kluczyk ze stacyjki i ruszę manetką to działają ), na wyświetlaczu zamiast temperatury otoczenia mam literkę F oraz cały czas świeci mi się kontrolka hamulca ręcznego mimo że jest opuszczony. Wertuje tematy, ale w związku z wyjazdem mam mało czasu i pewnie skończy się w ASO moja bitwa z viki. Chciałbym jednak dowiedzieć się czy to może być BCM ( ile kosztuje orginał ) czy raczej szykować się na CIM ( masakrycznie drogi ). Z tego co interfejs mi pokazał to: RAPORT DIAGNOSTYCZNY:OP-COM 100219a Please add your workshopname in the settings window **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: CIMAdres źródłowy: 0x00000245Identyfikator: 0x0003Numer części:13112784Numer wersji oprogramowania: 805050111Opis systemu: EATON0400Hardware key number: S001007488Kod alfa: Data produkcji: 020831Code Index and version: 007 01 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: ECMAdres źródłowy: 0x000007E0Identyfikator: 0x041ANazwa systemu: Y22DTR VIN W0L0ZCF6838002025Numer sprzętu:1401Numer części:55351757Numer wersji oprogramowania: FJCMS370_SHardware manufacturer number: 0470504215Opis systemu: 1469946233P263_V7FOpis systemu: BOSCH0100Wpisz numer aprobaty: B02009Hardware key number: O100039544Programming Date: 20100722Kod alfa: SRECU variant coding: 0x0000B900 Ilość zapisanych kodów błędów:1 P0070 - Usterka czujnika temp. powietrza otoczenia(71) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: ABS/TC/ESPAdres źródłowy: 0x00000243Identyfikator: 0x0301Nazwa systemu: ESP EBC430Numer sprzętu:12790842Numer części:9191497Numer wersji oprogramowania: 00C32B2EOpis systemu: TRW 0300Hardware key number: Kod alfa: EP Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2139 - Nieprawidłowe dane z modułu ster. kolumny kierownicy (CIM)(71) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: EHPSAdres źródłowy: 0x00000244Identyfikator: 0x0101Nazwa systemu: EHPS GEN3 TRWNumer sprzętu:24444336Numer części:0Numer wersji oprogramowania: V11_Opis systemu: TRW 0300Kod alfa: ECU variant coding: 0x00000105 Nie znaleziono błędów. **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: IPCAdres źródłowy: 0x00000255Identyfikator: 0x0100VIN W0L0ZCF6838002025Numer części:24402320Numer wersji oprogramowania: 3.29 38/01Opis systemu: VDO 0400Hardware key number: 0000000000Kod alfa: XJData produkcji: 020801Code Index and version: 001 03 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: AIRBAG SDMAdres źródłowy: 0x00000257Identyfikator: 0x0001Numer części:13129843Numer wersji oprogramowania: 00BA9224Opis systemu: DELCO0400Kod alfa: CLData produkcji: 020517 Nie znaleziono błędów. **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: RECAdres źródłowy: 0x00000254Identyfikator: 0x0101VIN W0L0ZCF6838002025Nazwa systemu: REC Numer części:13125489Numer wersji oprogramowania: 0000038DOpis systemu: LEAR 0400Hardware key number: ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙Kod alfa: BB Ilość zapisanych kodów błędów:2 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny B3883 - Przerwany obwód oświetlenia tylnej tablicy rejestracyjnej(04) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: UECAdres źródłowy: 0x00000253Identyfikator: 0x0101VIN W0L0ZCF6838002025Nazwa systemu: UEC Numer części:13112918Numer wersji oprogramowania: 0000038COpis systemu: LEAR 0400Kod alfa: AK Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: DDMAdres źródłowy: 0x00000259Identyfikator: 0x0101VIN W0L0ZCF6838002025Numer części:9227560Numer wersji oprogramowania: OP1D 186000Opis systemu: SIEM 0401Hardware key number: XXXXXXXXXXKod alfa: KLData produkcji: 518020Code Index and version: Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: PDMAdres źródłowy: 0x00000258Identyfikator: 0x0101VIN W0L0ZCF6838002025Numer części:9227562Numer wersji oprogramowania: OP1D 186000Opis systemu: SIEM 0401Hardware key number: XXXXXXXXXXKod alfa: KPData produkcji: 028020Code Index and version: Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID**********************Source Address: DISAdres źródłowy: 0x00000246Identyfikator: 0x0304Numer sprzętu:13132281Numer części:13132282Numer wersji oprogramowania: 08.08.14.07 Opis systemu: VDO 0400Kod alfa: EQCode Index and version: 002 01 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Szyna CAN-BUS, brak komunikacji z BCM(00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** Znalazłem temat: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/81441-dziwny-problem-z-elektryka/ gdzie kolega opisuje identyczne symptomy z tym że u mnie jeszcze nie działa sygnalizacja awaryjnego hamulca i tylne szyby. Czy za to wszystko odpowiada BCM ? Co do CIM: to działają manetki ( wszystko oprócz kierunkowskazu - nawet tempomat działa ) i przyciski na kierownicy
  6. Tak czytam wasze posty i w sumie wychodzi pytanie - czy jeśli ktoś kupił samochód który ktoś zalewał już 10W40 to czy jest sens/bezpieczne zmienić na kolejną wymianę oleju na 5W40 ? Może ma ktoś z tym doświadczenie ?
  7. Apofis

    CDR 2005 - znikły basy

    Czyli jest szansa że jak się ociepli to wrócą do stanu poprzedniego, dam znać jak się faktycznie ociepli
  8. Witam Chciałbym się zapytać czy ktoś miał może przypadek z zanikiem bassów z głośników. Ostatnio po sobotnich mrozach uruchomiłem auto i po uruchomieniu radia zauważyłem brak niskich tonów - głośniki grają tak jakby grały tylko średniotonowe. Ustawienia w radiu nic nie dają. Jest możliwość że gdzieś padł jakiś lut w głośniku ? Radio CDR 2005, Vectra C GTS 2.2 DTI 2002/3 rocznik. Będę wdzięczny za jakieś pomysły. Pozdrawiam Nikt się nie spotkał z takim przypadkiem ?
  9. No mnie niestety to samo trafiło ( taka sama klima ). Daj znać co ci wyszło. Ja narazie bez garażu siedzę więc wezmę się dopiero za to jak będzie trochę cieplej. U mnie dodatkowo ciekawy jest objaw ze nawiew po uruchomieniu zaskakuje dopiero po 30 sec - 1 min i wtedy działa już na wszystkich biegach - tyle że piszczy strasznie, więc liczę na zabrudzenie.
  10. Cześć Tak sobie szukałem info na forum o pewnej przypadłości w mojej Viki i było mało wzmianek na temat VC . Mianowicie mam nierówne szczeliny pomiędzy przednią maską a prawym i lewym błotnikiem ( różnica dostrzegalna okiem około 0,3-0,5 cm ) - wygląda jakby była ciut przesunięta. Ponadto podobnie jest w masce bagażnika z tyłu. Niby nie jest to coś super tragicznego ale trochę mnie to irytuje czasami. Chciałbym się zapytać czy inni użytkownicy wersji GTS ( zawieszenie sportowe ) mają podobny problem i czy go jakoś sobie rozwiązali.... niestety niskie zawieszenie na polskich drogach nie jest super praktyczne.
  11. Apofis

    korzystał ktoś z myOpelService ??

    Wygląda to trochę dla mnie jakby dla posiadaczy nowych opli... korzystał ktoś z tej opcji akcji serwisowych ? Albo historii pojazdu ? Podobno Opel nie miał wcześniej takiej bazy danych i dopiero teraz ją tworzy.
  12. Apofis

    Stuki przy skręcaniu kierownicy

    Ja miałem takie głuche puknięcie podczas skręcania kierownicą w prawo na prawym kole ( odgłos jakby dzwonu ), jak się dotkneło koła podczas kręcenia równomiernego to wyczuwało się że koło nie skręca równomiernie tylko następuje taki jakby skok. Okazało się że miałem wyrobione łożysko kolumny McPhersona po wymianie ( 130 zł z robocizną ) problem znikł.
  13. Apofis

    Sinusoida mocy

    Obawiam się ze także i 2.2 DTI... w każdym razie odczucia w swoim przypadku mam podobne.
  14. Witam Chciałem podziękować wszystkim za dobre rady Dziś podjąłem się wymiany zbiorniczka wyrównawczego wraz z płynem. Najwięcej czasu potrzebowałem na zapieczony kranik i spust zużytego płynu. Dostęp jest średni ale poradziłem sobie najeżdżając prawym kołem na podwyższenie ( na kanale ofc ) tak aby prawe koło było wyżej - lepszy dostęp jest wtedy i nie wymagane jest demontowanie żadnych osłon. Zbiorniczek demontuj się bardzo prosto ( kombinerkami ściskamy objemki i przewody ściągamy lekko - te z powrotu 2, następnie przechylamy do siebie, do góry zbiorniczek żeby był pod skosem i wysuwamy z prowadnic metalowych, przydałaby się dodatkowa osoba do podtrzymania go, wtedy znów kombinerki i zdejmujemy gruby wąż od dołu, i oczywiście wypinamy czujnik poziomu płynu - nowy zbiornik zakładamy robiąc to samo tylko w odwrotnej kolejności. Nie wiem dokładnie ile mi spłynęło ( brak podziałki na wiaderku xD ) natomiast z 5 litrowego opakowania płynu GM'owskiego weszło mi praktycznie wszystko tak że poziom w zbiorniczku był około 1-1,5 cm nad zgrzewem. Odpowietrzanie zrobiłem tak jak napisane jest w "Sam naprawiam" + wasze porady. Wydaję mi się że będzie ok Pozdrawiam
×