Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

mejo

Forumowicz
  • Ilość treści

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O mejo

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1989.02.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    VC 2.2DTI GTS

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzisiaj juz ciemno to lipa ale jutro bede musial tam zajrzec
  2. I powiem tobie ze to tak na moje oko chyba na to wychodzi... Ze amorek sie nie trzyma na mocowaniu nie?
  3. Lewarkiem nieorginalnym. Dokladnie żabą. Co do wysokoscie to na tyle wysoko ze lekko podnioslo mi sie juz tylne kolo. Takze meta mega wysoko a kolo jak stalo tak stalo... Misialem posilkowac sie drugim lewarkiem i podniesc za wahacz Ps. Nie robcie ze mnie wiesniaka Nie zmienialem kola pierwszy raz wiem ze amorek sie troszke wyciaga no i kolo do pewnego momentu stoi na ziemi
  4. Witam wszystkich zgromadzonych. Wydaje mi sie ze rozdzial "pozostale" jest odpowiedni No dobra do sedna. Wymienialem kola na zimowe i podnoszac auto na lewarku (plwymiana przedniego kola), auto szlo z gore ale kolo za to stalo caly czas na ziemi... Domyslam sie ze skonczylo sie cos w zawieszeniu, tylko co?
  5. Wnekus ja ciebie rozumiem tylko nie chodzi mi o wyglad. Tam jest takie zdjecie jakby specyfikacji, myslalem ze z niego idzie cos wyczytac
  6. A Pany powiedzcie mi teraz wracajac do mojego pierwszego posta z linkiem z allegro. Tam nest zdjecia jakis danych transpondera. Jestescie w stanie po tym stwierdzic czy jest on z polifta?
  7. Masz na mysli to ze jak trafie transponder z polifta to centralka nie bedzie dzialac tak? A jak bedzie z przedlifta to wszystko bedziec hulac lacznie z centralka. Czy niezalzenie od transpondera po zakodowaniu kluczyka w przedlifcie niebedzie dzialac centralka?
  8. http://harkan.pl/pilot-opel-vectra-c-signum-93187508-p-260.html Znalazłem jeszcze takie coś... Hmm nie mam pojecia jaki rodzaj ttanspondera i grota... Niby do przedlifta a grot hu100. Z tego co wiem to moj 2002r. ma grot hu43
  9. No niestety przedlift. A jaki jes5 rodzaj transpondera w polifcie? Bo mam inna aukcje z PCF7946 ale z groten hu100.. Kurcze hu100 to po lifcie chyba nie?
  10. Czyli najlepiej do noego zadzwonic i pytac o szczegóły No chyba ze masz za duzo tych kluczykow to moge odkupic Bo widze ze grot czysty
  11. Powiedz mi tylko kolego czy to coś zmienia?
  12. Witam. Mam do Was pytanie odnośnie kluczyka niby gotowego do zaprogramowania z allegro a dokładnie: http://allegro.pl/kluczyk-pilot-opel-vectra-c-signum-433mhz-lublin-i6460688504.html Coo nim myślicie? o jak byłem u fachowców od kluczyków to niby te z allegro to śmieć i szkoda kasy... Coś tam o jakiś wersjach immo, częstotliwościach itp gadał i że na 99% nie będzie działać. Myślicie, że to jest na prawde jakaś padaczka na którą szkoda kasy? Czy dorobi się grot oraz zaprogramuje immo i centralkę bez problemu?
  13. Nie rozumiem. Przecież są kody błędów
  14. witam zgromadzonych powiedzcie mi proszę o co tutaj chodzi Tylko proszę jakbyście mi podpowiedzieli jak to "naprawić"
  15. Dzięki w sumie zdublowało się wszystko z kolega xPirat bo to samo napisał że sam grot wystarczy przełożyć i będzie działać ale chodziło mi też o kwestie immo gdzie on jest także dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...