Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

vectrabe

Forumowicz
  • Ilość treści

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O vectrabe

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 1.8 16V

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. U mnie w ogóle brak jest bezpiecznika 37. Wszystko inne w samochodzie świeci a zapalniczka nie. Wyjąłem półeczkę, sprawdziłem przewody - wyglądają na całe. Ciasno siedzą we wtykach. Przeczyściłem zaśniedziały styk zapalniczki - nie pomogło. Zgasła zaraz po tym jak zacząłem odpalać w samochodzie fajkę. 2 tygodnie działało, a tu wczoraj brak prądu. Jeśli ktoś podpiął gniazdo pod jakiś inny bezpiecznik to pozostaje mi sprawdzić wszystkie... Ale przecież wszystko inne działa. EDYCJA: zapalniczka była na bezpieczniku 36.
  2. U mnie też wymienione świece i przewody i nie dało to nic, za to pomogło... dociśnięcie jednej rurki podciśnienia, by nie gasł i nie szarpał poniżej 2-2,5K obrotów... W sumie robota za 20 zł a wydane ponad 200... Cóż...
  3. Pozwolę sobie podpiąć się pod temat z takim samym pytaniem. U mnie z tyłu coś huczy pulsująco, częstotliwość zmienia się z prędkością. Miałem z przodu to samo, zostało wymienione łożysko i ustało. W związku z tym huczenie z tyłu interpretuję tak samo. Czy zużyte łożysko znacząco wpływa na bezpieczeństwo jazdy? Z przodem jeździłem dość długo i nic się nie stało, ale ostatnio mnie to huczenie zaniepokoiło, bo się nasiliło.
  4. Miałem to samo... 3 lata temu i przez tydzień czy dwa męczyłem się z wyciąganiem narzędzi z bagażnika przez tylne siedzenie uchylne, bo grzebanie w mechanizmach zamka nic nie dało. Aż w końcu któregoś dnia pieprznąłem przycisk zamka, szarpnąłem klapę do góry i puściło Stara zasada - jak nie idzie to go młotkiem Od tamtej pory - tfu tfu - spokój, no, chyba, że w dzień pada deszcz a w nocy łapie mrozik to rano zamek jest zablokowany. Może warto i u was rozmrażacza napuścić? Ja po prostu ogrzewam łapą.
  5. U mnie jakimś cudem podwinęła się uszczelka szyby kierowcy przy słupku B na długości aż 10 cm. Szumiało tak, że myślałem, że sparciała i odpadła, ale wystarczyło odgiąć, odwinąć, pocisnąć trochę i z głowy. Do następnego razu. Może wszystko przez to, że szyba krzywo idzie, bo są problemy z otwieraniem. Piszczy, skrzypi i się blokuje.
  6. Da się po tu przykręcić całe lusterko trzema śrubami pokazanymi na zdjęciu http://forum.vectraklub.pl/uploads/imgs/pre_1351374500__4.jpg bez babrania się z tymi wszystkimi osłonami na drzwiach? PS. dlaczego to forum wylogowuje między wyświetleniami stron na wielu urządzeniach? EDIT: Nie da się. Musiałem odkręcić trzy śrubki w osłonie nia drzwiach, bo plastik przy najniższej śrubce mocującej lusterko blokuje dostęp do niej i nie wsadzi tam żadnego klucza, chyba, że minimalną nasadkę, która nie istnieje. Niezły projekt germański... Ale nie trzeba zdejmować całej osłony, wystarczy ją odchylić.
  7. Mam trochę przytarte i przypalone te węże, na jednym końcówka połamana, więc jestem bliżej kupna kompletu. Czekam tylko na jakieś potwierdzenie czy to co w linku podałem pasi u mnie. Numer inny, w aso mówią, że tak czasem bywa, ale skoro część przeznaczona do tego rocznika/silnika to powinno pójść...
  8. Rozumiem, że da się samemu, ale raz:nie mam kanału, dwa: wolę dać tę stówkę komuś kto założy rury w pół dnia, niż samemu dłubać 3 dni przez które stracę 300 zł - też robię w usługach i czas to dla mnie pieniądz.
  9. Ja tego sam nie zrobię, mechanik też mówi, że cienko z tym. Doszedłem do wniosku, że nie ma co używki kupować skoro to taka wadliwa część, chociaż są w sprzedaży dokładnie tak samo oznaczone te "pająki". Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/rura-waz-magistrala-wodna-opel-vectra-b-1-8-2-0-i5304079173.html Różni się numerem, ale rzekomo do mojego auta i silnika. Ciekawe czy podpasuje.
  10. Można się podłączyć? U mnie pierdzielnęło coś takiego na długości "plastikowej rurki". http://ctrlv.in/573558 http://ctrlv.in/573559 http://ctrlv.in/573561 http://ctrlv.in/573562 Numery części widać na zdjęciu. Mechanik twierdzi, że do wymiany jest całość tej magistrali (~200 zł na allegro), a ja w wątku widzę, że da się tylko ten plastik jest wymienny (~60 zł na allegro). Jak to właściwie jest? Czy cieńsze rurki boczne da się przymocować czy nie da się do tej grubej głównej?
  11. Podczepię się, żeby nie zakładać nowego. Czy zderzak z sedana przedlift NA PEWNO pasuje do hatchbacka?
  12. Nie mam do tego nic specjalnego, kupiłem kiedyś taki pizdryk z wyświetlaczem wkładany do gniazdka zapalniczki to pokazywał koło 14V. http://ksatia.pl/zdjecia/tester_akumulatora_woltomierz/3.jpg Przy pomocy tego mierniczka sprawdzone dziś ładowanie: - 13,6 na obciążeniu (światła, dmuchawa max, radio, ogrzewanie kabiny plus tylna szyba i lusterka) - 14,4 bez żadnego innego wsysacza energii. Ciekaw jestem ile to ma błędu
  13. Mój dwuletni akumulator Centra Standard 55Ah odmówił posłuszeństwa, ciężko palił przy +-0 stopni, a po kilku dniach ostatnich mrozów nie zakręcił w ogóle. Mam prostownik Bassa PRO-975-B. Wczoraj podłączyłem do ładowania na 6A (z tabelki w instrukcji), ok. 23:00. Prostownik na lampkach wskazał 50% naładowania. Lampka "Pełny" zapaliła się koło 2 w nocy, więc minęły zaledwie trzy godziny. Wyłączyłem ładowanie, bo tak napisali w instrukcji, ale teraz zastanawiam się jak to wszystko możliwe. Przejeździłem na tym aku zaledwie dwie zimy, w poniedziałek kończy się jego dwuletnia gwarancja. Czyżby aż tak stracił właściwości w 2 lata? A może ładować go inaczej?
  14. K*rwa mać. Mechanik najpierw proponował wmontowanie kawałka rurki i spięcie opaskami, mówił, że sam sobie by tak zrobił, choć ja temu nie ufam, no ale czekam, mają coś pomyśleć we wtorek, auto ma jeździć bo zarabia ... Szkoda, że na długi weekend jak bez nóg.
  15. U mnie wczoraj popękał w kilku miejscach (dlaczego?) ten górny przewód idący od pompy (taka diagnoza na warsztacie) i paliwo sikało na komorę, auto zostało na warsztacie, gdzie powiedzieli, że zamiennika czy oryginału to raczej się nie kupi. Prawda to?
×
×
  • Utwórz nowe...