Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Heretyk

Forumowicz
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Heretyk

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/06/1975

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gliwice/UK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    Vectra C 1.9Cdti 150Km Z19Dth 134.000km 2007

Kontakt

  • GG
    2765661

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam.Panowie mam problem z dmuchawą na pierwszych trzech biegach. Wymontowalem rezystor i zawarłem końcówki kawalkiem cyny. Dziala w ten sposób kilkadziesiąt sekund i cyna się przepala.Rezystor jest strasznie gorący. Dotykając go popatrzyłem sobie palce. Czy moze być winny sam rezystor czy problem tkwi w instalacji? Dodam,ze włączając trzeci bieg dmuchawy slychac po pracy silnika ,ze następuje spadek napięcia. Proszę o pomoc. A moze przepala się bo testuje go poza otworem wentylacyjnym i nie jest chłodzony przez struge powietrza z dmuchawy?
  2. Witam.Panowie prosze o pomoc.Posiadam Vectre C 1.9 Cdti z silnikiem DTH i glosno mi gwizda turbina na zimnim silniku i znacznie ciszej na zagrzanym.Poprzednia Vectra 1.9 Dt tez gwizdala i zrobilem nia ponad 80 tys km po czym sprzedalem.Teraz moja Viki ma przejechane odkad ja kupilem 60 tys km i gwizda od dnia zakupu.Regularnie wymieniam olej,nie kopci,filtr wypala sie co 1000-1200 km,ma moc i nie widac zadych sladow oleju w okolicach turbiny.Pytanie,czy przejmowac sie tym dac turbo do regeneracji czy tak jezdzic a moze to cos innego? Najgorzej jest rano strasznie gwizda w przedziale 1500-1800 obr/min i jest to niesamowicie wkurzajace.Jak jest cieply to juz jest znacznie lepiej.Boje sie,ze kiedys mi sie rozleci na drodze.Dodam,ze tygodniowo robie ok 650 km glownie na trasie.Dziekuje za wszelka pomoc. Dodam,ze pali mi sie kontrolka elektroniki silnika ale absolutnie nie wplywa to na komfort jazdy.Pali sie od ok.35 tys km.Nigdy auto nie weszlo w tryb awaryjny.Klapy wirowe pracuja i listwa jest na miejscu i dziala.Auto przeszlo test spalin na przegladzie i osoba ,ktora go przeprowadzala powiedziala,ze wynik jest idealny,wszystko w normie.
  3. Właśnie ten dół w mojej byłej Dt był świetny,aż wbijało w fotel.Reakcja na gaz była lepsza.W DTH jest jakby opóźnienie.
  4. No masz racje.Dth 225/45/17. Dt 215/55/16.Przeoczylem to,sorry:-)Oba auta max obciazone'wyladowane po brzegi przy testach:-) i jeszcze Dt sedan,dth kombi w sumie ciezsza.
  5. Nie wiem,ale pisze w dobrej wierze:-) :-) Testowane na mojej poprzedniej dt i dwoch dth:-) A moze trafil mi sie swietny model dt??.Predkosci max.to moja dth z pelnym obciazeniem mierzone za pomoca navi.213 dt, 207 moja obecna dth ,205 dth signum sasiada,i wedlug informacj goscia'ktory mi robil szybe to jego dth max 197 km/ h.Wiec cos jest na rzeczy:-) Slavio,dlaczego mowisz,ze herezje.Nie mam zadnego celu pisac tu bzdur.Po prostu pisze to czego doswiadczylem.Sam mam Dth w tej chwili.Nie mozna zaraz mowic ,ze to herezje skoro to co pisze ma potwierdzenie w tym czego doswiadczylem:-) :-) :-)
  6. Panowie szczerze mowiac to miedzy 1.9 dt bez dpf a 1.9 dth z dpf jest roznica na korzysc dt.Mialem obie i dt bezawaryjna mocniejsza,szybsza o 6km/h lepiej przyspiesza.Nie wiem gdzie ta roznica mocy 30 koni???Moim zdaniem ktos nam chce wcisnac kit.Moja dt miala 9sekund do setki a dth sekunde wiecej.W dt wciskalo w fotel na drugim i trzecim biegu.Sasiad ma Signum Dth i tez bardziej mulowata niz moja poprzednia Dt.:-) Gdybym mogl zamienic z powrotem na Dt to bym to zrobil bez zastanowienia.Moim zdaniem mowa,ze dth potrzebuje mocniejszego sprzegla bo ma wieksza moc to bzdura.Kazdy kto jezdzl Dt bez Dpf wie o czym pisze.:-)Kolega posiadajacy silnik 2.2 dti tez nie mogl wyjsc z podziwu jak moja poprzednia Viki sie zbierała:-) A odnosnie dwumasy w dt.Wymieniona przy ok 150.000km.Niepotrzebnie,byl luz ale szlo jeszcze zrobic duzo km,mechanik mowil nawet o 50-80 tys.Oryginalnie od nowosci siedziala dwumasa z logo LUK-a:-).Chyba ten Dpf i te smieszne klapki zawirowan robia z naszych DTH muła.zapomnialem dodac,ze Dt mniej spalala srednio o 0.5l/100km.Sprawdzone w trasie UK-Pl.
  7. Podam wam mój przykład.Wymieniona została dwumasa i komplet sprzęgła na Sachs.No i zaczęło się.Biegi wychodziły z oporem.Po czasie pedał sprzęgła wpadł w podłogę.Diagnoza:padł wysprzeglik.Przejechałem tylko ok 10000 km wtedy.Wymiana na nowy firmy LUK.Znowu zaczynają się problemy.Wysprzeglik nie daje rady wysprzeglac do końca i puszcza zbrojenie w wężu cisnieniowym .Wymiana pompki sprzęgła i węża.Jest poprawa na 3 dni.Czwartego dnia sprzęgło już jest tak nisko,że nie idzie wbić biegu.Płynu nie ubywa.Układ odpowietrzony.Wymiana kompletu sprzęgła na Luka.Po wymianie szok!!Nigdy tak lekko nie chodził pedał i biegi!Auto chodzi jak marzenie.Pedał bierze od połowy.Trzeba się uczyć jeździć na nowo))).Oba komplety różnią się znacznie Budowa.Dodam,że przy demontażu rozlecial się znowu wysprzeglik.Od początku miał takie opory przy pracy,że aż pecznial wąż cisnieniowy.
  8. Na razie jeszcze chodzą i nie widze ani grama wycieku czy czegoś.Ale jak coś zauważę to może wtedy:) W sumie to robie tylko trasy, 650km na tydzień to może jeszcze trochę podziałają.A przy okazji zapytam czy kontrolka helikopterka( kontrolka ukladu spalin ) moze synalizowac jakis problem z DPF lub Kolektorem.Bo świeci już od jakichś 15 tys km.Żadnych spadków mocy czy szarpania.Spalanie trasa średnio 6.0 l/100 .Wydaje się,że filtr się wypala bo czasem w trasie na 15-20 minut wzrasta spalanie chwilowe ze średnich 6l na 10-12 i po kilkunastu minutach spada.Czy jest jakaś kontroka związana z wypalanem się filtra? Dodam,że jestem świeżo po przeglądzie i analiza spalin jak najbardziej w porządku.
  9. Dzieki,a nie zaszkodzi to w pozniejszym czasie filtrowi DPF? Jeszcze jedno pytanie,ta listwa sterujaca klapami jest dla obydwu kolektorow,metalowego i plastikowego taka sama? Sprawdzilem kolektor i sa tam oznaczenia: Pierburg 55210202 .Jest to przedzmianowy czy pozmianowy kolektor? i z ktorego odrywaja sie czesciej klapki?
  10. Problem ze sprzeglem definitywnie rozwiazala wymiana kompletu LUKa>Auto nie do poznania.Poprzedni SACHS wytrzymal 35 000 km i w tym czasie wysprzeglik sie rozlecial dwa razy.Od poczatku byly problemy ze sprzeglem.Albo byl to wadliwy komplet albo co innego.W kazdym razie auto teraz chodzi jak trzeba.
  11. U mnie przez komplet sachsa dwa razy rozlecial sie wysprzeglik,Sprzeglo ciezko wysprzeglalo biegi ciezko wchodzily.Po zamianie na Luk auto jest nie do poznania.Jestem w szoku!!! Pedal lapie teraz w polowie,biegi mozna wrzucac palcem.Oba komplety znacznie sie roznia pod wzgledem budowy. Dodam,ze zrobilem 35 tys km na komplecie Sachsa Dodam,ze zrobilem 35 tys km na komplecie Sachsa
  12. Panowie,czy ktos moglby mi powiedziec jaki rodzaj kolektora dolotowego jest w moim aucie? rok produkcji 2007 nr silnika:17264678.Naczytalem sie,ze lubia sie urywac klapki wirowe i chcialbym cos z tym zrobic.Czy mozna rozpoznac po listwie sterujacej rodzaj kolektora?.Dodam,ze widze listwe jak zdejme obudowe plastikowa na silniku,jest tam ta listwa i po dodaniu gazu przesuwa sie a przy puszczeniu wraca.Dzieki za pomoc
  13. Właśnie mimo wymiany plecionki dalej mi śmierdzi spalinami.Dzięki sprawdzę to.A jeszcze jedna rzecz.gdyby byla nieszczelnosc na kolektorze lub srubach to powinno gwizdac caly czas rownomiernie/??? tak mi sie wydaje a moja Viki znacznie cichnie jak sie zagrzeje.
  14. Dzięki za odpowiedź.W sumie w poprzedniej vectrze 1.9DT też miałem gwizdajaca turbine i zrobiłem 80tys zanim sprzedałem i cały czas było ok.Fakt,że gwizdala ciszej.Może taki urok tych aut??
×
×
  • Create New...