Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

igla

Forumowicz
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About igla

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Opel Vectra C Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzieki, zrobione, okazalo sie ze sa tez dwa miejsa na wkrecenie srubek zeby rozepchnac kolo z pompa.. plus troche mlotka i pomoglo
  2. Witam, rozbieram na czesci swoj silnik Z19DTH i mam problem .. nie moge sciagnac kola pompy wtsokiego cisnienia ..to ktore jest napedzane paskiem rorzadu... teraz musze wyciagnac kolekor ssacy a do tego musze zdjac ta pompe i nie moge jej wydostac przez to ze z drugiej strony trzyma kolo.... probowalem na wiele sposob wybijac itd ale nie pomaga ... macie jakies porady ? dzieki P.S kolo od walka zeszlo bez problemu ... samoczynnie
  3. witam.. a u mnie caly czas nie dziala dmuchawa jak nalezy nie wiem co robic .. zauwazylem ze wiatrak kreci sie juz lekko gdy jest wylaczony ... czyli nie ma roznicy miedzy wylaczonym a biegiem pierwszym, dopiero zalacza mocniej na biegu 2 i 3 i potem nie dziala czwarty tylko zostaje ta sama predkosc co na 3 ... nie wiem juz co robic, sprawdzilem rezystor omomierzem i wszystko jest jak nalezy, przekaznik zaskakuje gdy przyciskiem wlaczam nawiew na przednia szybe i wtedy dziala na maksa ladnie.. wiec przekaznik jest ok.. nie wiem co dalej sprawdzac ... ma ktos jakis pomysl lub wie co zrobic z gory dzieki
  4. siema .... u mnie nie dziala bieg 1 i 4 ;/ co bardzo denerwuje... natomiast czwarty dziala jesli wlacze go guzikiem .... klima manualna . czy to oznacza ze tez opornik do wymiany czy moze zupelnie cos innego ? jakies rady bo przcezytalem caly temat ale sam juz nie jestem pewny..
  5. dzieki bardzo za pomoc w weekend zbadam sprawe tylko dziwne czaly czas ze jednak 2 i 3 bieg dziala ale no moze poprostu opornik wariuje ... pomajstruje cos..
  6. czytalem juz ze przy czwartym biegu winowajca jest wlasnie opornik ale zastanawiam sie czy jest tak samo jesli o dziwo nie dziala 1 i 4 .... dodam tez ze gdy wcisne guzik od odmrazania przedniej szyby nawiew dziala na maxa az nic nie slychac a gdy wylacze czwarty bieg nie dziala ... jakies wnioski ?
  7. Czesc wam, u mnie jest podobny problem tylko ze nie dziala bieg pierwszy i czwarty... i kurcze wiem ze wyzej jest opis i wydaje mi sie ze jest to do naprawy samemu w garazu tylko nie chce grzebac zeby nie zepsuc wiecej ... a mieszkam w anglii i tutaj nikt nie naprawia takich rzeczy tylko najlepiej by wymienili pol samochodu na nowe nie macie moze zadnych zdjec pokazowych gdzie znalezc te wtyczki itd i jakie kable posprawdzac przy buiegu 1 i 4 ? z gory dzieki i pozdrawiam
  8. dzieki za poruszenie tematu i wasze zdanie ! troche sie uspokoilem bo myslalem ze cos nie tak skoro tak dziwnie sie zachowuje ! P.S oczywisce ze nie piluje diesla ... czasem jak wyzej napisane sytuacja tego wymaga i trzeba depnac ! ale nie zarzynam silnika na zimnym ani na cieplym nigdy !... ale myslalem ze cos nie tak i sprawdzilem silnik w ten sposob raz dla proby czy wszystko ok po czym poruszylem ten temat tutaj ! ale niewazne jestem wdzieczny za rady .. pozdrawiam
  9. A to ciekawe stwierdzenie ! pierwsze slysze ale bardzo interesujace ! jesli ktos moglby potwierdzic to byloby extra dzieki
  10. dzieki bardzo za pomoc jak znajde chwile czasu w weekend to bede kombinowal dzieki !
  11. warto czasem przeczytac caly temat .... zamiast pisac rzeczy oczywiste .. a dwa mimowszystko nie jest to normalne ze samochod wkreca tylko do 4tys !
  12. nie nic sie nie zapala wlasnie ... po odpaleniu po 2 sekundach obroty lekko zafaluja i samochod wkreca do 4tys max
  13. witam czy ktos moze mial podobny problem a mianowicie moja vectra na zimnym silniku wkreca sie tylko do 4 tys obrotow i wydaje mi sie jakby przymulona lekko byla a gdy juz zlapie jakas temperature czy tam powieddzmy po przejechaniu 2 kilometrow zaczyna dzialac normalnie i wkrecac sie do konca itd ! w czym moze byc przyczyna ! z gory dziekuje i pozdrawiam ! P.S prosilbym o nie odpowiadanie komentarzami typu ze jestem nienormalny bo wkrecam samochod na takie obroty na zimnym silniku itd !! dobrze wiem ze tego sie nie robi ale w zwiazku ze sie mulil chcialem go przegazowac i sprawdzic jak sie zachowa dzieki czemu zauwazylem ten problem
  14. Witam! przejrzalem cale forum ale nie znalazlem odpowieedzi na moje pytanie wiec zakladam kolejny temat ktory postaram sie sprecyzowwac inaczej i zwiezlej niz ostatnio! Mianowicie moim problemem jest dziwne zachowanie turbiny tzn podczas przyspieszania okolo 2-2,5 tys obrotow turbina sie zmuli na sekunde tak jakby ktos mnie chcial przytrzymac z tylu po czym odpuszza i przyspeszam normalnie .. dzieje sie to podczas gwaltownwego przyspieszenia (wyprzedzania itd) gdy przyspieszam lagodnie problemu nie zauwazam ! nie wiem czy to zwiazane z tyym problemem ale gdy mam mala ilosc palwia z zbiorniku (rezerwa) czasem wyskoczy blad P0090 i P0002 (i zaznaczam ze dzieje sie to tylko gdy samochod zejdzie do rezerwy natomiast jesli utrzymuje w zbiorniku wiecej paliwa nie zauwazylem zeby to sie stalo) poo czym musze wylaczyc silnik zapalic jeszcze raz i wszystko gra normalnie .. nie jest to uciazliwe poniewaz zdarzy sie to raz na ruski rok plus problem sam sie kasuje po kolo 2 tygodniach .. natomiast drazni mnie to spowolnienie turba ! czy ktos mial podobne problem i sie z nim uporal? P.S zaznaczam ze egr wraz z kolektorem jest nowy jakies 20tys km temu .. przepustnica wyzczyszczona .. filtry nowe .. olej nowy ,
×
×
  • Create New...