Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pawełw

Forumowicz
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O pawełw

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    vectra c 2.2 dti 2002

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dołączam sie do pytania zadanego wczesniej. Czy elektrozawór po jeździe macie gorący, bo u mnie jest.
  2. Puzoniasty. Mam pytanie, moze okazac sie dziwne ale co jednym jest oczywiste innym sprawia problem. Czy wtyczke od czujnika odpiac przed odpaleniem silnika i sprawdzac na wlaczonym silniku? Jakie powinno byc napiecie? Czy mozliwe jest ze ten zawor jest odpowiedzialny za wibracje silnika zaraz po opaleniu, ktore trwja chwile.
  3. Witam. Auto zamulone, przy przyspieszaniu wchodzi w tryb awaryjny. Błędy P1590- zawór elektrom. sterujący podcisnieniem. Napiecie za wysokie. P0234- regulacja cisnie. doladowania. Odchyłka regulacji ujemna. Mechanik mówi ze to wina tego zaworu. Jak sprawdzic czy to napewno ten zawór, zeby nie wchodzic w niepotrzebne koszty. Ponoc sie grzeje podczas pracy silnika według mechanika. Sprawdzałem na allegro jest tylko jedna uzywka za 249zł. Co wy na to? Pozdrawiam.
  4. Panowie czy rozwiązaliscie ten problem, bo mam te same kody błędów. Auto jest zamulone i trzeba ostroznie z gazem bo wchodzi w tryb awaryjny.
  5. Puzoniasty, właśnie u mnie jest dokładnie jak opisałeś. Drgania zaczynają się po jakies minucie i nie trwają długo. Moze zaczne od płynu. Jak zdiagnozowales uszkodzenie wiązki i czy da sie to samemu wymienic. Jaki koszt ?
  6. Staram się, i wlewam paliwo tylko na dużych stacjach. Jednak raz przejechałem się na ,,głębokiej'' rezerwie. Dodam, że po dolewce płynu od mechanika po przygazowaniu poczułem, że auto odmuliło (tak jakby coś się odetkało) i przyspieszyło ładnie, jednak długo to nie twało.
  7. Witam. moja viki od pewnego czasu po odpaleniu na zimno ma drgania, lekko falują obroty, po chwili objawy te zanikają. Mój mechanik sprawdził parametry silnika , dwumasę i wszystko niby ok. Dolał trochę jakiegoś płynu czyszczącego układ paliwowy przy okazji wymiany filtra paliwa i rzeczywiście trochę pomogło. Jednak nie do końca. Jaki u siebie stosowaliście i polecacie płyn do czyszczenia układu paliwowego bo chcę zatankować do pełna i trochę auto przegonić. Pozdrawiam.
  8. Witam, miałem taki sam problem po nocy, ewentualnie po dłuższym postoju. Po odpaleniu biała chmura, że auta nie było widać. Mechanicy dwoili się i troili, chcieli wymienić poł vectry. Na mój słuch rozrusznik ciężko kręcił i wolniej niż powinien. I tu był pies pogrzebany. Rozrusznik był sprawny i nie wymagał regeneracji, jednak padnięty był w nim bezpiecznik czy coś w tym rodzaju, nie pamiętam, jednak odpowiedzialne to było od obrotów rozrusznika. Groszowa sprawa a ręką jak odjął problem. Od tamtej pory pali od kopa nawet w największe mrozy. Pozdrawiam.
  9. Witam, doczepiam się do tematu. Padł mi panel sterowania nawiewem, a dokładnie pokrętło siły obrotów nawiewu- kręci się dookoła. Działa nawiew tylko na pełen gwizdek z przycisku ogrzewania przedniej szyby. Po demontażu mam nr seryjny 24441228. Na allegro wszystkie panele są z nr 13138190. Czy będzie ten z innym pasował. Wizualnie wyglądają identycznie. Klimatyzacja manualna Vectra c 2,2DTI 2002r. Pozdrawiam i prosiłbym o szybką odpowiedź.
  10. Witam, mam prawdopodobnie do wymiany lewy tylny zacisk (ręczny nie trzyma), panowie mechanicy tak stwierdzili. Mam zamiar kupić używkę z allegro gdyż nowy to za drogo. Moja vectra to 2.2Dti 2002r. I tu mam pytanie. Czy wszystkie zaciski są jednakowe czy tylko z takiego modelu będą pasować.Wyczytałem, że będą pasować wszystkie oprócz tych większych silników od mego. Będę wdzięczny za szybką odpowiedz. Pozdrawiam ostatnio znalazłem na necie taką firmę. to pewnie lepsze niż kupowanie używki na allegro. Regeneracja, naprawa tylnego zacisku do vectry c 150zł. Wiecie coś o tej firmie ? http://zaciskihamulcowe.gratka.pl/ogl/12280539.html
  11. właśnie zobaczyłem,że kilka jest przegryzionych przewodów. Ciągną się one od przedniego lewego nadkola. Na pewno jeden jest od zużycia klocków hamulcowych bo teraz świecą się ciągle( brak czujnika, spięte na krótko). Czy ktoś wie od czego są jeszcze te kabelki? Wydaje się mi jeszcze, że może być jeszcze jeden przewód od regulacji xenonów bo nie regulują sie przy ich zapaleniu.
  12. Witam, to jest mój pierwszy temat, Posiadam vectre c 2002r 2.2 dti, otóż parkuje autko na parkingu pod blokiem, jadąc do pracy zauważyłem że nie działa spryskiwacz szyb ( motorek działa, płyn na ful), Usterkę namierzyłem, otóż przewód został przeeegryziony w podszybiu od silnika strony, filtr pyłkowy w strzępach i pełno mysiego(szczurzego) gó...wna. Ale to pikuś, zauważyłem walające się strzępy przewodu, bardzo cienkiego czarno-zielonego, i właśnie mam pytanie do Was drodzy forumowicze. Od czego może być ten kabelek, jakieś pomysły? Nic jeszcze nie rozkręcałem i nie wnikałem gdyż to było dziś rano i nie miałem jeszcze czasu. z autkiem nic sie na razie nie dzieje( chociaż wszystkiego nie sprawdziłem). zapaliła sie tylko kontrolka zużycia klocków hamulcowych, ale czasami mi sie zapala bo nie mam czujnika i kabelki złączone na "krótko". proszę o pomoc. pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...