Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Rhomek

Forumowicz
  • Zawartość

    272
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

6 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH 06' AUTOMAT
  1. Mam podobny problem bo oczywiscie rozwalily sie te plastikowe przeguby i planuje wymienic caly mechanizm na zamiennik. Jest tylko problem bo nie moge zdjac ramion wycieaczek. Po odkreceniu tej glownej sruby trzymajacej ramie i tak nie da sie go zdjac, albo siedzi tak ciasno i jest zapieczone albo cos jeszcze trzeba odkrecic. Jak mozna je zdjac nie rozwalajac wszystkiego bo ruszajac nim na boki i probojac na sile rusza sie caly mechanizm?
  2. Ja dzis identycznie przywalilem w cos podwoziem. Dzwiek byl dosc glosny jakby cos mocno grzmotnelo. Tyle ze u mnie zapalila sie kontrolka ukladu emisji spalin. Zagladajac pod spod nie widac zeby cos bylo zniszczone. Auto jedzie normalnie. Czy to mozliwe ze walnelo DPFem?
  3. A uzyles zaciskanych nakladek czy na stale dospawanych? Jest jakas roznica oprocz zasady montazu?
  4. Na pewien czas pomaga ale tak jak napisalem pare postow wyzej predzej czy pozniej strzelanie wraca i obracanie przestaje juz pomagac, u jednego wytrzyma dluzej u innego krocej
  5. Jakie byly koszty wymiany tego lozyska alternatora?
  6. Pewnie zalezy od egzemplarza. Jak ja dokrecalem u siebie te srubki to bez tego swiatlo zupelnie latalo i w sumie odgiecie tej tapicerki nie bylo jakims problemem jak ktos ma troche czasu i chce sie pobawic to nie jest to jakies trudne Z ta wymiana klosza moze byc ciezko... Chyba nawet pisalem cos o tym w pierwszym poscie ze trzyma sie on na takich malych zatrzaskach, wszystko jest wykonane z dosc 'badziewnego' i bardzo lamliwego plastiku, a te zatrzaski pekaja prawie przy dotknieciu. Mysle ze najlepszym wyjsciem poprostu kupic cale swiatlo z ciemnym kloszem i miec spokoj, widzialem pare na allegro chodza tak jak na forum kolo 100 zl
  7. Przeciez w pierwszym poscie dalem wlasnie zdjecia obu swiatel przedlift i polift i wymienialem jedno na drugie. Co do wyciagania to faktycznie niektorzy pisali ze sie da tylko jak wtedy dokrecic od wewnatrz sruby ktore sa w przedliftowym, juz sie nie da. Cos niska cena na tej aukcji i w ogole podejrzane bo przegladajac ich aukcje to wszystko nowe oryginalne za grosze, prawie zadnych opinii
  8. Tylko 100? Wydawalo mi sie ze to kosztuje ponad 200. U mnie obrocenie pomoglo na kilka miesiecy, niedawno znowu obrocilem ale pomoglo juz tylko na pare dni i jest gorzej niz bylo. Na razie rozwiazuje to tak ze nie otwieram drzwi dalej niz do tej pierwszej blokady, tak ze moge wsiasc a to nie strzela
  9. U mnie tez wystepowalo takie piszczenie, chociaz nie zawsze. Okazalo sie ze piszczala chyba rolka od napinacza paska rozrzadu, cos takiego
  10. Z turbo to naprawde nigdy nic nie wiadomo. U mnie bez zadnych wczesniejszych objawow nagle ukrecil sie wirnik
  11. Zastanawiam sie jak przerobic koncowke wydechu ze zwyklej VC czyli taka zagieta w dol ktorej nie widac, pod zderzak GTS z prosta koncowka. Uciac to cale zagiecie i dospawac prosta rure z koncowka? Da sie ja np wyprostowac? Kupic koncowke zakladana czy taka do wspawania?
  12. Watpie zeby na oko dalo sie ocenic dokladnie w czego dobiega dzwiek i czym jest spowodowany. Moze to byc faktycznie luz w turbinie i lopatki tra o scianki. Moglbys sprawdzic cisnienie ladowania chociaz to chyba nie powie jednoznacznie czy dzieje sie cos powaznego. Jak jestes moze w wawie to moge polecic dobrego fachowca od turbin
  13. U mnie dzwieki identico. Jednak na zimnym to praktycznie nie wystepuje. Prawie zawsze na niedogrzanym, rozgrzeje sie, postoi z godzine, temp spadnie do ok. 60/70 st i po odpaleniu pojawia sie takie falowanie. Trwa od 5 sekund nawet do minuty czy kilku. Problem sie nie pogarsza w zasadzie jest bez zmian, od roku czy nawet dluzej. Kostka wtryskiwacza sparawdzana, czyszczenie wtryskow preparatem - bez zmian. Sprobuje zwrocic uwage na napiecia aku w menu ukrytym A czy miales tez takie swiszczace dzwieki jak od turbiny tuz po odpaleniu i dodawaniu gazu na zimnym silniku? Z tego co czytalem kiedys w innym temacie moze to byc wina wlasnie lozyska w alternatorze.
  14. AF40 szarpanie

    O to nie pytalem ale z tego co wiem do tej skrzyni nadaje sie tylko jeden konkretny typ oleju wiec pewnie wiedza co lac. Poprzedni wlasciciel mojego samochodu wymienial olej w midparts i wszystko bylo ok. Byc moze niedlugo bede wymienial w samko bo taniej to dowiem sie dokladniej.
×