Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

FrEeZz

Forumowicz
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About FrEeZz

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/19/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Vectra B1.6 Astra 2 Bertone 2.2 Vectra C 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam mam pytanie czy pompa psg16 ma taki sam zawór zwrotny paliwa?? Który często pada i może być przyczyną zapowietrzenia się samej pompy czy zawór od vp44 będzie pasował??
  2. Witam mam pytanie czy pompa psg16 ma taki sam zawór zwrotny paliwa?? Który często pada i może być przyczyną zapowietrzenia się samej pompy czy zawór od vp44 będzie pasował??
  3. Jednak skończyło się na używce z 2.2dti z Anglika auto ożyło.
  4. Tak tylko od 2.0 mam pewna za 150zl a za od 2.2 regenerowana z allegro minimum z 600zl
  5. Witam szukam informacji na to czy do Vectra c silnik 2.2dtr pasuje turbina od 2.0dti ogólnie wiem że turbiny różnią się tym że od 2.2 ma zmienną geometrię a 2.0 jest na stałej pytanie więc do forumowiczów gdyż ciężko dostać turbinę drugą do 2.2 a akurat moja padła lej olejem i winik już skrzywiony. a mam możliwość kupna regenerowanej z niskim przebiegiem od 2.0dti czy będą jakieś konsekwencje takiego montażu czy ktoś z forumowiczów próbował już takiego zabiegu ?
  6. dzięki za pomoc odpalił i jednak na plaka nie było innej opcji dosłownie 2 razy zgasł ale później sam już obroty trzymał
  7. Czy masz na myśli ten wąż który idzie od filtra oznaczenie in ? W ten mam wtłaczać ropę. Druga kwestia ściągnęłem trochę ropy przez ten wąż out przy filtrze czy to waż który powraca do baku ? Kolejna kwestia ropa była czarna czy to oznacza że trawersy są do roboty ? Przed zmianą filtra odpalała po kilku sekundach może 3 / 4 sekundy na zimnym silniku. Jak postała dłużej. Dobę np.
  8. Witam Serdecznie, od niedawna jestem posiadaczem vectry c 2.2 dth problem jaki mam dotyczy wymiany filtra paliwa , wymieniłem filtr założyłem nowe oringi skręciłem obudowę zalałem obudowę ropą auto odpaliło na 10 sekund i zgasło. nie mogę odpalić auta. Sterownik oraz pompa jest zdrowa. kwestia samego odpowietrzenia i tutaj zwracam się do klubowiczów proszę o informację jak odpowietrzyć pompę jaki zawór odkręcić może wtryski ?
  9. Witam pisze z takim zapytaniem co do łącznika tylnego stabilizatora Vectra b przed lift czy łączniki są jedynie nasadzane na drążek ? czy duży jest problem z samodzielnym zamontowaniem nowego ?dysponuje kanałem ktoś już z forumowiczów robił to w zaciszu domowym bo manuala jeśli chodzi o tylnie nie widziałem
  10. no to faktycznie troszkę dziwne widocznie tak jak kolega furman pisze masz omegi wyświetlacz a mógł byś fotkę wrzucić tego wyświetlacza ? on ma 2 segmenty ? czy 1 i ten mały dolny w linku jest standardowy wyświetlacz do Vectry B czy taki masz ? http://fotoo.pl/hosting-zdjec/2011-07/fc7c95f7/08072011216.jpg.html
  11. masz blaupunkta fabrycznego ? car 300 ? 400 ? 500 ? naciśnij przycisk na radiu 4 i 6 razem powinno przełączyć na 8 lub 10 znaków może to pomoże jeśli nie to możliwe ze coś nie tak z wyświetlaczem bo to dziwne ze nie reaguje na przyciski sprawdź czy taśma mocno weszła
  12. z tą taśma można pokombinować ale tak czy tak musisz i tak 40 połączeń zrobić wiesz lepiej dać komuś zarobić te 40 - 50 zł jeśli się podejmie lub też kupić mida masz pewność ze twój jest sprawny żebyś później nie miał zdziwienia wiesz jest też opcja inna kolega Furman regeneruje tidy midy daj mu zarobić najwyżej zatankujesz mniej paliwa bo nie ma co się oszukiwać jest to robota bardzo precyzyjna wiem ze każdy chce oszczędzić na czymś ale na pewnych rzeczach nie warto bo to się później odgrywa jako przykład np wiesz taka samoróbka z kablami może spowodować chociaż by pożar :)a pozniej to juz auto elektryk tylko zarobi a chyba swoja Viki lubisz no chyba ze masz AC
  13. wiesz możesz poszukać tasiemek od matryc do laptopów ale tak czy tak zawsze będą to koszta lub też nawet taśma ide tyle ze musisz kazdy drucik lutować i dodatkowo zaizolować każdy znich do tego posiadasz może lutownice hot air ? bo zwykłą to będzie niezła zabawa z nakładaniem kolejnej ścieżki wiesz czasami lepiej na szrot sie przejechać i może będą mieli mida ewentualnie dać zarobić elektronikowi to ci to naprawi tak w domowym zaciszu to będzie nie lada zabawa jeśli nie przejarasz płytki drukowanej lutownicą
  14. spróbuj z układem bd136 hmmm ewentualnie uszkodzona jest taśma nie poprawiałeś przypadkiem hotem ?
  15. wlutuj góra aluminium to 1 a dwa nie hotem tylko zwykła lutownicą i cyny nie żałuj ważne żeby było dobre połączenie
×
×
  • Create New...