Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arturroo123

Forumowicz
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About arturroo123

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    ełk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    1.9 CDTI Vectra 2007 150km

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do rzeczy temperatura podczas długiej jazdy się buja od 88 do 95, brak ogrzewania, gruba rura przed termostatem gorąca dwie chude do nagrzewnicy raczej ciepłe, jak wduszam grubą rurę przy otwartym zbiorniczku płyn się miesza jak wduszam przewody od nagrzewnicy też bąbluje w zbiorniczku , czyli termostat otwarty, przy pracy silnika węże nie twarde brak bąbli w zbiorniczku korek oleju czyściutki jak z fabryki, uszczelkę wykluczam, otwarty zbiorniczek przy gazowaniu sinika brak mieszania płyny w zbiorniczku, jak widziałem jakiś tyci farfocel w płynie nawet nie drgnął...obstawiam pompę czy prawidłowo ,pozdrawiam.
  2. Witam serdecznie Mam oto taki problem po zapaleniu vectry przez pierwsze 3 sekundy silnik pracuje normalnie ale napięcie na akku, wynosi 12,4 volt, ewidentnie brak ładowania nagle coś robi brummm jakby coś siw wzbudzało(silnik głośniej pracuje) i napięcie ładowania na wolnych obrotach na akku wynosi 13,8 v po włączeniu świateł 13,7 v, wydaje mi się że to za mało...czy te warknięcie wzbudzenie to nie objaw padającego alternatora? lub coś innego? pozdrawiam...sprzęgiełko jest INY niedawno wymieniane
  3. Sprzegiełko nie dawno wymieniane. Nie stuka, nie strzela ...ale niby jak ma kolo pasowe sie załączyc ..czemu jest skok w napięciach.
  4. kolego dzięki za odpowiedz, klima na 100 procent wyłączona, mogę ją spróbować odpić od prądu , a co do czynnika to mi zniknął w tamte lato i od tamtej pory nie nabijałem, bo mam gdzieś dziurę ale klimę czasem włączam żeby nie zastała się sprężarka., ale zauważyłem dziwną sprawę, po odpaleniu silnika przez te 3-4 sekundy napięcie w aucie na poziomie 12,6volta po burknięciu napięcie wskakuje na 13,4-13,6 volta, tak jakby przez pierwsze 3-4 sekundy nie było ładowania.może jakiś regulator , albo alternator się spóźnia nic nie rozumiem.
  5. wszystko wyłączone, klima nawiewy, światła radio...itp itd posłuchajcie pliku silnik działa fajnie a potem coś się załącza nie mam webasto nic z tych rzeczy.
  6. Koledzy po poczytaniu tu i tam, opisze raz jeszcze, czy to zimny czy ciepły silnik po włączeniu silnika przez pierwsze 3 sek jest ok a nagle coś robi lekkie bruuuuum, coś isę załącza i głośniej buczy czy możliwe że to pompa wspomagania załącza się deko później???? płyn est ok bo sprawdzałem i cze te buczenie może być tym spowodowane.?pozdrawiam
  7. posłuchajcie, są 4 odpalenia silnika raz po razie, z każdym razem po odpaleni silnik chodzi w miarę cicho a po jakiś 3 sekundach robi brummmm...i chodzi głośniej, nie wiem co to może pompa wspomagania...najgorzej buczy w okolicach filtra powietrza , może jakby z tyłu silnika...ps..czy pompa vacum, po przejechaniu 2 km ma być mocno gorąca ...więcej jak silnik.pozdrawiam 2017_03_17_16_30_51.mp3
  8. Witam, od tygodnia borykam się z upierdliwy buczeniem silnika w okolicach (najgłośniej słychać filtra powietrza), z samego rana temp. na zewnątrz 4-5 stopni jak włączę silnik przez 3 sekundy chodzi w miarę cicho nagle robi takie jakieś bruuuum, coś się jakby załącza i zaczyna głośno buczeć....klima wyłączona , czy też tak macie? jak coś to nagram , jak wciskam pedał gazu tak od 800-2000 to buczy jakby dziura gdzieś była i dymało spalinami..a nie ma.
  9. u mnie telepało przy gaszeniu ...rozebrałem przepustnicę (elektronika cała zalana w oleju), po czyszczeniu, zero telepania wszystko ok
  10. Mam bardzo podobnie a nawet tak samo, sytuacja zawsze się powtarza jak jest mało paliwa (ale nie rezerwa) gaśnie na rondzie, podjazdach nagłym hamowaniu staje jak wryty, wywala kluczyk, po wyłączeniu stacyjki i włączeniu pali od razu, na błędach niskie ciśnienie szyny paliwa. wydaje mi się że pływak się rozkalibrował i jest jazda na oparach powoduje takie coś sprawdzę jak się ociepli.
  11. mam to samo a może przekaźnik popmy paliwa świruje, miałem tak w hyundaiu po wymianie przekaźnika działa super.
  12. Witam A u mnie jest taki dziwny problemik, może ktoś miał...., wymieniłem spężyny w lutym i od niedawna może od czerwca nawet jak przejeżdzam spowalniacz to przednie sprężyny robią mi BĘĘĘĘ. i na nierównościach to samo bęęęę....jak sręcam to też bęęęę., czy łożysko jak się zaciera to na podskoku spręzyna wydaje dzwięk "strzału". dzie jest to głośne ale słyszalne.
  13. Witam serdecznie jak zrobię trasę z 200 km to mi dyńka pęka, czuję na aucie każdy kamyk, każdą porę w asfalcie każdą nierowność ...byłem na ścieżce ..wymieniłem tylne gumy na stabilizatorze poza tym brak luzów z tyły i przodu zero stuków amorki po 70 % sprawności FAKT mam opony już trochę zużyte a z przodu są naprawdę słabe i zbliżają się do granicy bieżnika...czy to może być ta przyczyna??? jak myślicie ..
  14. dzięki .. tylko to ćwierkanie to są bardziej takie metaliczne stuki i przy kręceniu kierownicąna postoju są częstrze , ale jak dodam trochęgazu to znikają. dzięki .. tylko to ćwierkanie to są bardziej takie metaliczne stuki i przy kręceniu kierownicąna postoju są częstrze , ale jak dodam trochęgazu to znikają.
  15. Witam dzisiaj mnie dopadło coś takiego na wolnych obrotach i postoju jak kręce kierwnicą(na postoju) ta mam metaliczne stuki w okolicy alternatora dość głośne na prostej kierownicy pyknie raz na minutę a na skręconej do końca dość intensywnie ....może mi się uda jutro nagrać. pozdrawiam tak jak zapowiadałem dodaje filmiki dzwięk pochodzi z okolic paska wielokilinowego http://youtu.be/szIQglXiyIA http://youtu.be/o6jPZeY9UMo
×
×
  • Create New...