Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kurtz

Forumowicz
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Kurtz last won the day on June 14 2015

Kurtz had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About Kurtz

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 08/26/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szufnarowa/Rzeszów/Dębica

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VECTRA B 2.0=>2.2 B+G 98r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. panowie powiedzcie mi czy po podłączeniu + i - na czerwony i czarny we wtyczce do wentylatora powinien się kręcić wentylator? Bo jak podłączam pod brązowy i czarny to się włącza, pod czerwony i brązowy też, tylko pod czerwony i czarny brak reakcji. Usterka: wybiło temp na ponad 100st i zagotowało wodę.
  2. No cóż Wybór padł jednak na volviaczka:) Już stoi u mnie S80, wprawdzie nie 2.8 BiT, tylko 2.4B ale cóż trafiło się bardzo fajne więc nie ma co grymasić
  3. Koszty są podobne a wręcz w przypadku audi mogą być mniejsze w razie awarii bo automat jest tu i tu, a w volvo jest jeszcze biturbo więc w razie padnięcia koszt regeneracji nie mały. Ale tragedi też nie ma:P
  4. Idzie wyrwać. Szwagier ma komis i już parę lat auta ściąga i ogrom takich widziałem (większość które ściąga są w granicach do 20tys). Sporo różnych perełek już widziałem. To ty nie przesadzaj i nie wypowiadaj się skoro auta nie wiesz. Porównujesz mi Ome (która napewno nie ważny ponad 1700 - chyba że u Ciebie w dowodzie albo w złej rubryce przeczytałem:P B FL MV6 z automatem na pokładzie ważyła ciutkę ponad 1700 a moja 2.216v w kombi niecałe 1650), do a8 która waży trochu ponad 1800 i ma sporo większego kapcia a o tym że porównujesz diesla który ma max moment osadzony o połowę niżej niż benzyna już nie wspomnę. A potencjał silnika to wykorzystujesz chyba lejąc paliwo lotnicze zamiast 95:P Przecież potencjał silnika możesz wykorzystać tylko taki jaki ten silnik ma (jak ma xxKM i xxNm to choćby skały srały w niebo Ci nie uleci od stylu jazdy). Odpowiedni motor jest potrzebny zawsze (obojętnie czy poruszasz się sam czy z rodziną - zresztą właśnie pisałem że dlatego że rodzinny ma być duży i mocny) i wierz mi że bezpieczniej poruszać się jak masz kawał motoru i trochę pod nogą niż muła. (Zresztą z tego co pamiętam temat tyczył które autko lepsze a nie o to czy bezpieczniej większy czy mniejszy motor). Koszty dobrze wiem że są troszku większe niż w przypadku aut klasy niższej/średniej, ale coś za coś - nic za darmo, ale uwierz mi że naprawdę nie wychodzi tak drogo (w a8 masz blacharkę z aluminium więc o rdzy całkowicie możesz zapomnieć, tylny napęd w tych samochodach jest całkowicie bezawaryjny, silniki jeśli tylko robisz regularnie wymiany to jest praktycznie nie do zarżnięcia - głównie dlatego właśnie chcę kupić z możliwie najmocniejszymi silnikami bo opłaty nie tragicznie większe, eksploatacja też nie wiele droższa ale za to silniki o wiele mniej wyjechane i o wiele więcej wytrzymają, zawieszenie d2 ma również bardzo wytrzymałe (chociaż w naprawie dosyć drogie). Zresztą do zwykłego paska b5 za naprawdę dobre tarcze i klocki zapłacisz nie wiele mniej niż za tej samej klasy tarcze i klocki do a8), w d2 jedynie jest zabawy trochu z elektroniką bo jest jej w ciul (ale to już najmniejszy problem). No i problem jest jeszcze ze skrzynią bo również automat drogi w naprawie (ale znajdź mi auto w którym jest tani w naprawie automat). Co do kosztów zakupu to jak już wcześniej pisałem można znaleźć naprawdę piękną i o żadnym nacięciu mowy nie ma bo jak pisałem szwagier mi ściągnie a doświadczenie w tym już ma ogromne. Ponawiam pytanie d2 czy s80 (tylko z góry dziękuję i proszę o nie pisanie wywodów jak koledzy wyżej gdyż już jestem zdecydowany na te właśnie samochody).
  5. Kurde Panowie ja tu tak bardziej dla ciekawostki linka wrzuciłem a wy tu się zaraz pobijecie^^ A z tymi waszymi danymi osobowymi i kwestią latania na policję: Kurde ile razy mi sąsiedzi spać w nocy nie dawali bo grill bo jakaś imprezka u nich na podwórku, ile razy w szkole w ryło od kogoś dostałem i bez jaj ale ani na policję ani do nauczycieli nikogo nie podpierdalałem no kurna. A latanie na policję z takimi pierdołami jak kijowe parkowanie czy coś to powtarzam dla mnie to konfidencja i śmierdzi mi to ormowskimi korzeniami. A przecież jak ktoś zaparkuje jak łajza to nie będę czekał aż przyjdzie żeby go zje*** Jak wyprzedza na trzeciego to też przecież nie będę za nim gonił. Jakby ktoś moje tablice napisał ale szczerze i uczciwie że zawiniłem to ok niech sobie pisze bo czemu nie (lepsze to niż jak ma na policję mnie donieść), co innego bajki bez powodu dla jaj to bym się zdenerwował. Karny kutas był bardzo ok, jeszcze jak do technikum chodziłem to często z kumplami pod biedronką albo pod szkołą wlepialiśmy.
  6. odorek jak masz mieczyki razboty czy glonojady to faktycznie możesz zlać sprawę twardości i parametrów wody, byle była czysta i podmieniana regularnie. Ale jak chcesz coś ciekawszego uchować (o rozmnażaniu już nie wspomnę) to bez testów i miękkiej wody możesz sobie pomarzyć (jak moje ramirezki wycierają się jak w zegarku co 13 dni, tak ja jak girę złamałem przez 3 tyg. wody miękkiej nie dolewałem bo nie miałem jak kupić tak ani razu mi się nie wytarły). Neo pogratulować baniaka, bardzo zacna szata roślinna, ja teraz otwieram nowe 120L i też w ten deseń planuję. Ale dokup jeszcze chociaż ze 3 otoski bo to stadne rybki.
  7. No ok może nieco przesadziłem z tą rdzą Ja na swoją też w sumie nie mam co za bardzo narzekać. Fakt leci blacha na leb na szyję ale nie dbam tylko KM biję a nabiłem już ogrom. Ale mimo wszystko Opel najlepszym samochodem to nie jest, ale złym też nie. Kupisz naprawdę cudną a8 wierz mi. Jak pisałem wyżej jeździłem raz tylko na motorze 2.8 i szwagier ściągnął ją za coś właśnie koło 15 (już nie pamiętam bo dobre 2 lata temu) i jakbym tylko wtedy miał tą kaskę to bez zastanowienia bym ją brał. Z 10 to nie ma bata trzeba dołożyć bo opłaty ok 2800-3200, lpg ok 2500-3000, koła, rozrząd, płyny i ze 25 wyjdzie (czyli tyle co w pl trzeba dać). Ale co pewna szwabka do końca po de i ich aso jeżdżąca to jednak pewna i do tego motor kolor i wyposażenie jakie sobie umyślę. No i o blacharce calej z alu nie wspomnę Mam jeszcze jazdę na to volvo bo t6 mają super opinie.
  8. Oj chyba blachy kolegi winiak61 chyba tam gdzieś są bo bulwersa ma:P:P:P^^ Wiadomo nie mówmy tutaj o ludziach co dla frajdy docinają innym czy coś. Jak parkuje jak łajza to jego problem niech się nauczy a wymówki typu dziecko parkowało czy sąsiad są żałosne zamiast się przyznać normalnie. Ale jak jeździ jak pi*da to zagrożenie stwarza innym użytkownikom ruchu i chociaż tyle można z takimi zrobić bo na policję z takimi iść to konfidencja, a w ryj dasz takiemu to wyrok dostaniesz, tak więc dobre i chociaż tak wytknąć komuś. A jak Cię ktoś nagra na wideorejestrator to jest ok? Też sobie mogłeś tego nie życzyć i co?
  9. http://olx.pl/motoryzacja/samochody/audi/a8/?search[filter_float_year%3Ato]=2002&search[filter_float_enginesize%3Ato]=4800&search[filter_enum_petrol][0]=petrol&search[filter_enum_transmission][0]=automatic&search[order]=filter_float_price%3Adesc Heh większość jest w takiej kasie a w tych wszystkich które są za +15K jest zawarta marża dla sprzedających, marża dla tego co sprowadził i cofka -200kkm. Więc nie wciskajcie mi że w de nie kupię żylety za 15k. loczek rdza w oplu? Widzę ją w co drugim modeluxD O awaryjności już nie wspomnę Opel skończył z jakością w chwili zakończenia produkcji VA (chociaż o dziwo w OB FL coś drgnęło ale nie wiele).
  10. marcinek180 czytaj co napisałem wyżej: "Autko będzie z de i za 3-4k ojro są już naprawdę piękne samochody. Nie wydam 30tys bo jeszcze polskie kwity, gaz i zimówki potrzebne." Wziąłem pod uwagę że trzeba będzie przerejestrować kupić opony itd. nie kupuję za 25-30 tylko za ok 15. Nie przesadzajcie z tymi cenami. W polsce takie a8 już dosyć dobre chodzą po 15-20, za 25 to już S8 latają na 4 litrowym manualu. A w niemczech w granich 4k euro można kupić naprawdę igiełkę z prawdziwymi papierami i przebiegiem jak ma ci kto sprowadzić. I nie mówcie że nie bo moją VB (sedan w wersji sport 2.0 na lpg z końcówki 98r.) przytargał mi szwagier 3 lata temu i fakt że do ideału było jej daleko ale za 3,800 (już licząc polskie blachy) to grosze a popierdziela do teraz i nakulałem już grubo ponad 50tys. tylko blacha już leci na łeb na szyję bo nie dbałem o nią w ogóle bo miała być tylko na chwilę, ale wyszło jak wyszło. Tak że nie demonizujcie. I bez przesady gość wyżej podsyła link do a8 z 2007r. za niecałe 50k i pisze że można brać bo zna auto a wy mi piszecie że 15tys w niemczech za starą d2 która produkowana jest do 2002r. to mało. Za 30 patyków to ja urwę w eleganckim stanie d3 no bez jaj. Sąsiadowi jakbym chciał pokazać to bym sobie jakąś sportową zabawkę do szpanu kupił a nie landarę. Ps. jeśli chodzi o ekploatację to d2 nie wyjdzie dużo drożej (a przynajmniej napewno mniej problemowo niż Opel). Większe jedynie opłaty, i eksploatacja (droższy rozrząd, płyny, więcej świec i kabli) i na tym się kończy. Reszta wychodzi lepiej niż opel - brak problemów z rdzą, silniki o wiele wiele bardziej żywotne niż Opel, a jak coś padnie i kupisz oryginał od VAGa to wiesz że pośmigasz na nim kupę przebiegu a nie jak w oplu że za oryginał musisz wypalić prawie 1/4 samochodu więc żadnej opłacalności i zostają używki albo podróby które są g.... warte.
  11. recces Młody jeszcze tak:P Ale wściekły już nie. Szukam poprostu czegoś bardzo wygodnego bezpiecznego i pakownego żeby ze spokojnym sercem brać babeczkę i dziecię na trasy, do codziennej jazdy do roboty itd. będzie nadal Viki. Przy +1800kg wagi to 200KM to jest absolutne minimum. Kiedyś miałem okazję jednego wieczora powozić a8 2,8 v6 to te 190KM nie robiło szału, jechało bo jechało niechby porownywalnie (jak nie słabiej) niż moja Viki 2.0, a weź tu załaduj pełny stan to z tych 1800kg robi się ponad 2tony i weź to rozpędź. Wiadomo jak już bujniesz to leci aż miło ale żeby rozpędzić to masakra:/ Autko będzie z de i za 3-4k ojro są już naprawdę piękne samochody. Nie wydam 30tys bo jeszcze polskie kwity, gaz i zimówki potrzebne.
  12. Noo za mną też przemawia bardziej a8 ale nie tyle o wygląd (bo obydwa z wyglądu mega mnie rajcują) co o to a8 ma klasyczne V-ki bez turbin (mniej opcji awarii) i niezawodne quattro (w a8 quattro praktycznie nie padają a s80 w ogóle w opcji nie ma q), s80 za to jest troszki tańsze bo s80 na wypasie kupię za 15k, a a8 za 15 idealnego nie kupię. Myślałem kolego nad E60 albo "siódemką" i jeszcze nad mercedesem S-klasą ale jakoś mam strach przed tylnonapędowcami:/ A to ma być samochód całoroczny do bezpiecznego wygodnego rodzinnego przemieszczania. No i merca żre ruda, jeszcze miałem jazdę na phaetona ale ponoć mocno awaryjne i o części ciężko:/
  13. Witam Panowie. Przymierzam się kupna nowej zabawki, tym razem interesuje mnie duża komfortowa limuzynka. Zastanawiam się nad dwiema opcjami: 1) VOLVO S80 1 generacji z silnikiem T6 (2.8 bt 270KM) 2) AUDI A8 D2 z silnikiem albo 3.7 230/260KM lub 4.2 310KM Zarówno jedno jak i drugie w automacie (ewentualnie jakbym upolował to D2 3.7 w manualnej) Które byście wybrali? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tymu samochodami?
×
×
  • Create New...