Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kkk6

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kkk6

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra 1.6
  1. Sprawdziałem pkt masowe przeczyściłem styki, sprawdziłem aku i podczas dużego obciążenia ma 10,50 v (rozruch) i test takim urządzeniem do sprawdzania aku nie wiem jak sie nazywa ale w więkoszości sklepów z częściami jest. Napięcie na aku mam 12,50 v bez żadnego obciążenia z wyłączonym zapłonem, gdy odpalam auto napięcia spada do około 10,50 taka jak pisałem po odpaleniu jest na poziomie około 12v nie ładuje, ale gdy dodam gazu to napięcie wzrasta do 14,49v. Czym to może być spowodowane kontrloka od ładowania po odpaleniu nie świeci ani nie widać aby się nawet lekko świeciła.
  2. No to nie mam pojęcie ile być powinno bez obciążenia po odpaleniu i dodadniu gazu mam 14,7
  3. Oki gdzie szukać tych pkt. masowych?? Napięcie ładowania jest 14,7 książkowo w stanie spoczynku muszę jeszcze sprawdzić.
  4. Mam problem ale nie wiem co jest tego przyczyną, a mianowicie po odpaleniu auta jest coś takiego że lampy słabo świeca i ogólnie auto słabiej pracuje tzn. tak jak by było za małe napięcie po dodaniu lekko gazu tak do 2 tyś wszystko jest oki dziś że zrobiło się bliżej zera auto ciężko odpalało. Dodam że mam aku Bosha silver ale nie wiem czy jest to s3 czy s4 kupiny w lipcu 2011 nigdy nie był rozladowany do zera, alternator ma wymieniony mostek prostowniczy i regulator napięcie, czym może być to spowodowane że tak się dzieje.
  5. Temat do zamknięcia!! Problem sam się rozwiązał no może nie do końca po kilku dniach gdy auto stało u mechanika zostało wszystko sprawdzone i auto nie miało prawa spalać PB na LPG ale mogło się tak dziać podaczas jazdy z uwagi na to że parownik jest zamontowany nisko i jest tylko delikatnie zasłonięty przez przedni zderzak z góry parownika zpełnie nie widać instalacja gazowo zrobiona maxymalnie estetycznie ale minusem jest ten parownik bo przy ujemnych temperaturach mógł się wychładzać płyn albo wariował czujnik temperatury. Dziękuje wszystkim za chęć pomocy. Ps. byłem już skłonny spalić auto w lesie ze złości!!
  6. Potrzebuje specyfikację mikro przełącznika master i jak on powienin wyglądać, wiem że do innych dzrzwi jest WLK-1 MINI ale interesuje mnie również ten od mastera nie mogłem nigdzie znaleść jak on powinien wyglądać i jaką ma specyfikację, proszę o pomoc.
  7. Nie czuć, wydaje się mi że to może być brak styku na kótrymś z wtryskiwaczy albo gdzieś obok w wiązce tych kabli ehh:/ no nic ja też nie wiem co zrobić.
  8. Ok wiem już zaraz ide sprawdzić... Sprawdziłem regulator i niestety tak jak ja już to mam jest sprawny nie ma PB i nic nie wycieka jest sucho, te problemy zaczeły się mi od czasu gdy została zdjęta głowica bardzo możliwe może być to że jakiś kabel nie łączy da się to jakoś zdiagnozować, auto nie jeździ jakoś dziwnie wydaję się mi że normalnie.
  9. Mam przed lifta ale nie mam pojecia jak ten reduktor wygląda.
  10. Reduktor od czego i jak mam go sprawdzić i gdzie go znajde?
  11. Mam podjeżenia że leje któryś wtrysk od beznyny byłem dziś nadiagnostyce zero błędów, byłem również u gaziarza i też nic przy przełączenia na pb odcina wtryski. Zrobiłem tak że odłączyłem pompke paliwa jak auto działało na LPG to zapach spalin zrobił się typowo gazowy... taki jak był wcześniej kurde nie wiem co zrobić z tym jak to sprawdzić..
  12. Ale przez 2 tyg było ok i nic się nie działo ale teraz znów wskazówka leci w dół od paliwa ehh:/ załamka.
  13. Pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą zostało naprawione i było ok przez około 2 tyg teraz jest znów ten sam problem komputer nie wskazuje żadnych błędów.
  14. Emulator czyli co mam zrobić? Zapach spalin po odebraniu auta od mechanika był typowo LPG ale znów wskazówka od PB zaczeła opadać spaliny maja inny zapach nie czuć LPG ale też nie czuć PB. Auto się nie dławi ani nie szarpie jak na postoju wcisnę szybko pedał gazu to ma takie lekkie zamulenie ale poźniej obroty idą równo. Instalacja założona w listpadzie 2011, reduktor kme silver, wtryskiwacze valtec (czerwone) jestem z okolic Tarnobrzega, rok produkcji to 1997.
  15. Witam, posiadam niestety vectre b 1.6 16v z LPG sekwencja stag 300+ Auto bierze mi PB jak jeżdzę na gazie wiem to ponieważ: 1. Zapach spalin jest inny niż na LPG wiem to gdyż auto było u mechanika i wykasował błędy sondy lambda i zapach spalin był typowo LPG mechanik mówił że sonda na LPG tak ma auto było u mechanika 2 tyg temu. 2. Wskaźnik paliwa zrobiłem foto wskazówki na równym podłoży zrobiłem 100km po trasie tylko na LPG bez jakiego postoju i wróciłem w to samo miejsce co zrobiłem pierwsze zdjęcie wskaźnika wskazówka znacznie opadła. 3. Pojawił się problem taki że auto zgasło przed skrzyżowaniem w chwil wciśnięcia sprzęgła i pojawił się check od tego czasu auto bardzo nie równo pracowało na biegu jałowym bez względu czy to PB czy też LPG bez zmiain. Instalacje LPG sprawdzał człowiek który ją zakładał i powiedział że wszystko jest ok. Mam podejrzenia że może być to sonda lambda czy owa sonda może mieć jakiś wpływ na pobieranie PB na LPG. Dodam że nie sprawdzałem sondy. Proszę o jakąś porade co zrobić co sprawdzić.
×
×
  • Create New...