Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

reset

Forumowicz
  • Content Count

    1901
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

reset last won the day on March 5

reset had the most liked content!

Community Reputation

102 Good

3 Followers

About reset

  • Rank
    Specjalista początkujacy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 2.0T 250 KM // obecnie: Insignia A OPC Line

Recent Profile Visitors

3404 profile views
  1. Zimne luty na pinach to może 5% przypadków w SASach. Chcesz się bawić to szukaj czujników halla. Ale póki nie zmasakrowałeś czujnika, mogę Ci go ogarnąć, szczegoły na priv - teraz Ci odpisałem.
  2. Wg opisów padł SAS. Ale mając XR, wymieniłbym cały CIM. Najlepiej na DL.
  3. Ja mam cimy na sprzedaż, każdy model. Prehistoria. Opel już dawno zrównał ceny cimów. Wszystkie ponad 2000 zł. Nie do końca prawda. Mam XRy bezawaryjne jak DL czy UY.
  4. Niedawno robiłem CIM w takim sedanie +300 tyś km. Kierownica była w lepszym stanie. Patrząc na cenę i koszty importu z NL, które BDB znam to auto za 1000€ z przebiegiem 300-400 tyś km. Nic innego nie opłaca się przywieźć aby sprzedać za 10.000
  5. W NL nie sprawdzisz przebiegu. Ale jak auto ma faktycznie NAP to przebieg może być rzeczywisty. Niech sprzedawca podeślę Ci jego zdjęcie.
  6. Klosiu to już się wcześniej dowiedział, nowi koledzy odkryli Bułgarię ?
  7. Sizon, ja się z Tobą nie zgadzam, ludzie chcą być dymani. Popatrz, kolega wyżej wrzuca GTSa 2.2 za 7900. To jak handlarz ma nie ściągać ulepów? Miałem fajną okazyjną Astrę J z Belgi, COSMO. Kupiona w BDB cenie z pod domu I właściciela. Z automatu była jedną z droższych na otomoto. Nikt nie dzwonił. Ale znikały inne z BE, na 99% walone, albo kręcone, bo poznałem rynek i nie możliwe, przy znanych mi kosztach ściągnąć takie auta. Między czasie dostałem spama, od faceta co szukał AJ 1.4T COSMO pomijam wymogi - za 35-45 tyś budżet. Najtańsze jakiekolwiek ogłoszenie na mobile.de było za 55 tyś 🤔 Astra poszła ze stratą. O mojej VC, przez 5 lat serwisowaną w cenie rynkowej + 1/3 inwestycji z 12 miesięcy też się naczytałem, że jestem szalony z ceną. Jaki wniosek? NIKOGO nie żałuje. Każdy oszukany w 90% jest sobie sam winien. W 90% ci oszukani sortowali od najtańszych, są ignorantami i nawet się nie wysili zobaczyć do jakich cen dochodzi dany rocznik... I skoro jest popyt na jak najtańsze, takie się ściąga z zachodu.
  8. Nie wierz w cuda. Tym bardziej z zachodu, gdzie takie perły się kupuje na sztuki z tureckich placów. Albo z Holandii, Belgi z nalotami po 300-400 tysięcy. Dobre zadbane auto z PL będzie w cenie, tak samo jak porządne auto z zachodu.
  9. Tylko nie czasem polifta za 12 tysięcy 🤨
  10. Jeśli diesla masz po serwisie (turbo, dwumas itd.) to nie ma sensu. Jeśli diesla nie masz po serwisie, a kupisz auto z LPG, które było solidne zamontowane i wystrojone - ma sens, zmiana na LPG.
  11. reset

    Jaki transmiter fm

    Proponuję pożyczyć sobie jakiś transmiter na testy. Dla mnie dźwięk jest nie do zaakceptowania. A słucham z CD skompresowane MP3.
  12. U mnie się spełniło ponad założenia nawet - bo trafił się polift w OPC line. Póki co docieramy się, brakuje pod pedałem w porównaniu do VC z 250 KM, ale jest na to rada Póki co foto z ogłoszenia.
  13. No to jest różnica Jak pisał drahe, czujnik ogarnij i po temacie. Jak by coś to pisz na PW.
  14. Błędy są w VIN, który podałeś. Nie rozszyfrowuje go do końca. GJ to CIM dla pojazdów uprzywilejowanych, nie jest to czasem angol, to twoje auto?
  15. Czujnik kąta skrętu do ogarnięcia.
×
×
  • Create New...