Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

reset

Forumowicz
  • Zawartość

    1 894
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    21

reset wygrał w ostatnim dniu 21 Grudzień 2017

reset ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

96 Excellent

O reset

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 2.0T 250 KM

Ostatnio na profilu byli

2 943 wyświetleń profilu
  1. naprawa CIM ?

    No to jest różnica Jak pisał drahe, czujnik ogarnij i po temacie. Jak by coś to pisz na PW.
  2. naprawa CIM ?

    Błędy są w VIN, który podałeś. Nie rozszyfrowuje go do końca. GJ to CIM dla pojazdów uprzywilejowanych, nie jest to czasem angol, to twoje auto?
  3. Uklad cim wymiana?

    Czujnik kąta skrętu do ogarnięcia.
  4. naprawa CIM ?

    Na 100% odkręć górną część pokrywy kolumny kierowniczej. Pojawi się CIM. 5 min CI to zajmię. Albo po VIN. Mogę sprawdzić co wyszło z fabryki. Jak chcesz to ogarnąć to się odezwij. Ostatnio był u mnie Pan z Dzierżoniowa, bo nie miał nikogo kumatego w okolicy
  5. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    No chciałbym to samo, ale interesuje mnie auto z DE. Moja VC nie do zdarcia i chcę takie samo. Jak zostanę przy Oplu to pewnie Astra J kombii 2.0 160 km lub Insignia przedlift OPCline 2.0 160 lub polift bez OPCline silnik ten sam. Chciałbym benzynę ale 2.8 + akcyza zabija. I chyba będzie diesel "nie chcem, ale muszem"
  6. Viki do Chorwacji

    No ładna trasa. Parę lat wstecz mieszkałem w Hiszpanii, w okolicach Malagi, później Sewilla. robiłem tą trasę 4 razy, to zawszę wybrzeżem się jechało. Odnośnie Chorwacji, jakieś namiary na pensjonat z placem zabaw dla 2 latka? Tak do połowy Chorwacji, aby trasę zrobić na raz. Zarezerwowałem już nocleg, przez Booking, ale zawsze można zrezygnować, jak będzie lepsza opcja. Gdzie szukacie noclegów? Przeglądałem Casamundo, ale zaliczka 30% od razu i do 30 dni całość mnie odrzuciłam choć apartamenty tańsze niż na Booking. Ale z 2 latkiem jak się rozchoruje nie uśmiecha się przepadnięcie 100% kosztu noclegów.
  7. Uklad cim wymiana?

    Podeślij CIM to ogarnę to na gotowo.
  8. naprawa CIM ?

    Zajmuję się tym, odezwij się na PW, aby tu nie śmiecić.
  9. naprawa CIM ?

    A w czym problem?
  10. Cim

    Ciekawe jak to będzie funkcjonować po zalogowaniu do auta. Kierunki mogą odbijać, ale ESP może się domagać czujnika. Jak coś mogę wyciągnąć ci ten pin. Odezwij się na PW.
  11. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Z tym chwaleniem to nie ma co się śmiać. To solidność świadczy o zalecie silnika, z serii 175 KM, wzrost do 300 KM bez grzebania w silniku +70%. Zróbisz to samo z 2.8T ? Wycisniesz z niego 425 KM/470 KM? Nie. Dwa. Oglądałem Vaga, Jest koleś co grzebie te silniki gregor10 (w google kto chce szybko znajdzie strone) i projekty (zachwalanego na cały świat) 1.8T przy 300 KM mają 400 Nm. Ja przy 250 KM mam 370 Nm!! Zapytałem na forum A4 o co chodzi - wysra się silnik bez kucia. A 2.0T? Spokojnie 500 Nm. Więc o czym tu dyskutować. Dlatego jak nie zostanę przy Oplu - młode auto z bajerkami - Astra J, Insignia ale w średniej mocy właśnie 2.0 diesel + chip, to tylko dla mnie zostaje Saab czy to 2.0T czy 1.9 Biturbo Pytanie tylko kto co oczekuje od auta. No jak ktoś codziennie leci 200 km/h no to ma sens ten film. Po prostu w VC była lepsza, bardziej rozwojowa alternatywa. Stąd ten PR. W Insigni robi się jedyny sensowny silnik.
  12. Wg fabryki masz 13132473 - GK
  13. Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    Sam rozważam zmianę auta, mam sentyment do Opla, z drugiej strony nie przesiądę się z 250KM do KIA z 100 KM z tabletami itd., więc auto musi mieć moc. Ale 2.0T odpuść. Padlina, pęka blok, spala tyle co 2.8T, nie można wsadzić LPG. Nawet znalazłem wypowiedź klubowiczą @ble, że żałuje zakupu 2.0T. Ogólnie dla mnie rozsądkowo Insignia to średnio - bo 2.8t wychodzi za drogo z DE, z OPC wszyscy się śmieją, że to padło i najwolniejsze 325 KM, a do diesla nie jestem przekonany. @norbi333 jasne 2.5T z Volvo w Fordzie, super. Ale ile tych silników jest na rynku w PL? A 7000-8000€ + akcyza 18,6% słabo wygląda @Val, nie ma to jak mieć BMW 7 i pisać o słabych plastikach. Chyba po to się płaci więcej za premium, aby wykonanie było lepsze. Bo z mechaniką już rożnie. Jeszcze myśle o Astrze J. A konkretnie polecam obejrzeć Zachara:
  14. Widzę, kolego, że dla ciebie to priorytet to niskie koszty utrzymania auta. Jeśli ktoś się decyduje na 2.0T czy V6 to na to nie patrzy. I pewnie dlatego też zrezygnowałeś z diesla. 2.0T ma turbo, dwumase, rozrząd na łańcuchu, zaworki podciśnienia, puchnący z czasem intercooler itd. Jak źle trafisz w zakupie to będziesz płakał. Droższy gaz - byle gdzie tego nie zagazujesz. 3.2 ma mniej dodatków, ale jest droższe w serwisowaniu i zagazowaniu - 6 cylindrów. Wnioskuje, że podoba Ci się polift bardziej, więc poszukaj sobie 1.8 140 KM i masz problem z ekonomią z głowy.
  15. Zero 1 jest RWF, dodatkowo obrkęca się o 360° Super sprawa przy wkładaniu pociechy. https://recaro-polska.pl/produkt/foteliki-dzieciece/105-cm/zero-1-i-size/
×