Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

reset

Forumowicz
  • Zawartość

    1 899
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    21

reset wygrał w ostatnim dniu 21 Grudzień 2017

reset ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

98 Excellent

O reset

  • Ranga
    Maniak

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tychy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC GTS 2.0T 250 KM // obecnie: Insignia A OPC Line

Ostatnio na profilu byli

3 212 wyświetleń profilu
  1. reset

    naprawa CIM ?

    Ja mam cimy na sprzedaż, każdy model. Prehistoria. Opel już dawno zrównał ceny cimów. Wszystkie ponad 2000 zł. Nie do końca prawda. Mam XRy bezawaryjne jak DL czy UY.
  2. Niedawno robiłem CIM w takim sedanie +300 tyś km. Kierownica była w lepszym stanie. Patrząc na cenę i koszty importu z NL, które BDB znam to auto za 1000€ z przebiegiem 300-400 tyś km. Nic innego nie opłaca się przywieźć aby sprzedać za 10.000
  3. W NL nie sprawdzisz przebiegu. Ale jak auto ma faktycznie NAP to przebieg może być rzeczywisty. Niech sprzedawca podeślę Ci jego zdjęcie.
  4. reset

    Poradnik do OP-COM

    Klosiu to już się wcześniej dowiedział, nowi koledzy odkryli Bułgarię ?
  5. Sizon, ja się z Tobą nie zgadzam, ludzie chcą być dymani. Popatrz, kolega wyżej wrzuca GTSa 2.2 za 7900. To jak handlarz ma nie ściągać ulepów? Miałem fajną okazyjną Astrę J z Belgi, COSMO. Kupiona w BDB cenie z pod domu I właściciela. Z automatu była jedną z droższych na otomoto. Nikt nie dzwonił. Ale znikały inne z BE, na 99% walone, albo kręcone, bo poznałem rynek i nie możliwe, przy znanych mi kosztach ściągnąć takie auta. Między czasie dostałem spama, od faceta co szukał AJ 1.4T COSMO pomijam wymogi - za 35-45 tyś budżet. Najtańsze jakiekolwiek ogłoszenie na mobile.de było za 55 tyś 🤔 Astra poszła ze stratą. O mojej VC, przez 5 lat serwisowaną w cenie rynkowej + 1/3 inwestycji z 12 miesięcy też się naczytałem, że jestem szalony z ceną. Jaki wniosek? NIKOGO nie żałuje. Każdy oszukany w 90% jest sobie sam winien. W 90% ci oszukani sortowali od najtańszych, są ignorantami i nawet się nie wysili zobaczyć do jakich cen dochodzi dany rocznik... I skoro jest popyt na jak najtańsze, takie się ściąga z zachodu.
  6. Nie wierz w cuda. Tym bardziej z zachodu, gdzie takie perły się kupuje na sztuki z tureckich placów. Albo z Holandii, Belgi z nalotami po 300-400 tysięcy. Dobre zadbane auto z PL będzie w cenie, tak samo jak porządne auto z zachodu.
  7. Tylko nie czasem polifta za 12 tysięcy 🤨
  8. reset

    Który silnik najlepszy do LPG?

    Jeśli diesla masz po serwisie (turbo, dwumas itd.) to nie ma sensu. Jeśli diesla nie masz po serwisie, a kupisz auto z LPG, które było solidne zamontowane i wystrojone - ma sens, zmiana na LPG.
  9. reset

    Jaki transmiter fm

    Proponuję pożyczyć sobie jakiś transmiter na testy. Dla mnie dźwięk jest nie do zaakceptowania. A słucham z CD skompresowane MP3.
  10. reset

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    U mnie się spełniło ponad założenia nawet - bo trafił się polift w OPC line. Póki co docieramy się, brakuje pod pedałem w porównaniu do VC z 250 KM, ale jest na to rada Póki co foto z ogłoszenia.
  11. reset

    naprawa CIM ?

    No to jest różnica Jak pisał drahe, czujnik ogarnij i po temacie. Jak by coś to pisz na PW.
  12. reset

    naprawa CIM ?

    Błędy są w VIN, który podałeś. Nie rozszyfrowuje go do końca. GJ to CIM dla pojazdów uprzywilejowanych, nie jest to czasem angol, to twoje auto?
  13. reset

    Uklad cim wymiana?

    Czujnik kąta skrętu do ogarnięcia.
  14. reset

    naprawa CIM ?

    Na 100% odkręć górną część pokrywy kolumny kierowniczej. Pojawi się CIM. 5 min CI to zajmię. Albo po VIN. Mogę sprawdzić co wyszło z fabryki. Jak chcesz to ogarnąć to się odezwij. Ostatnio był u mnie Pan z Dzierżoniowa, bo nie miał nikogo kumatego w okolicy
  15. reset

    Uwagi po przesiadce z VC na Insignię

    No chciałbym to samo, ale interesuje mnie auto z DE. Moja VC nie do zdarcia i chcę takie samo. Jak zostanę przy Oplu to pewnie Astra J kombii 2.0 160 km lub Insignia przedlift OPCline 2.0 160 lub polift bez OPCline silnik ten sam. Chciałbym benzynę ale 2.8 + akcyza zabija. I chyba będzie diesel "nie chcem, ale muszem"
×