Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

moby75

Forumowicz
  • Ilość treści

    2 209
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    4

moby75 wygrał w ostatnim dniu 3 Sierpień 2015

moby75 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

50 Excellent

O moby75

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1975.11.22

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    lubuskie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Ford Galaxy mk1

Ostatnio na profilu byli

5 014 wyświetleń profilu
  1. słabo wysprzęgla lub wcale,wyciek z kielicha skrzyni(płyn hamulcowy)-wywalony całkiem wysprzęglik
  2. pełno sprytnych narzędzi na rynku-tutaj przykłady tych do tapicerki musi wyskoczyc
  3. wyglada na wadliwy czujnik abs ,źle zlicza impulsy z koła i dlatego wariuje
  4. fabrycznie 288 mm założyć bez problemu można od saaba 308 mm lub wieksze ale to już własne kombinacje
  5. uszkodzona masa gdzies na nadwoziu lub szwankujacy multitimer-czarna puszka pod bezpiecznikami
  6. i przewód masowy na tyle skrzyni -a sanki same pewnie wiszą na przewodach cisnieniowych przy maglu
  7. pływanie i żucanie autem to także objaw skończonych amortyzatorów-zobaczyłbym ile im zostało życia
  8. najszybciej to żyłka w doopie jak ktoś pary nie ma
  9. w nadwoziu sa nagwintowane wpusty kwadratowe-maja luz żeby było łatwo w nie celnać przy wymianie fotela-nie ma sie czego obawiać co do odkrecania bez konkretnych przedłużek ,torxów i grzechotki sie nie obejdzie-wszelkie sruby foteli sa klejone na locktite
  10. bo wypalisz dziury a nie pospawasz-to jest cienka blacha a nie profile stalowe w stoczni
  11. źle dobrane ? masz wyraźnie minus 20mm springi od sporta /SRi pewnie
  12. moby75

    lift

    google nie bolą : http://chomikuj.pl/racjonalizator/INSTRUKCJE/Opel+Vectra+B+-+instrukcja+obs*c5*82ugi+*5bPL*5d,1558574158.pdf http://peb.pl/instrukcje-obs-ugi/938065-opel-vectra-b-instrukcja-obs-ugi.html http://www.filecrop.com/instrukcja%20obs%C5%82ugi%20opel%20vectra%20b.html
  13. juz bez przesady ze felgi 17 az tyle energi przejmuja -wiadomo że jak najedziesz na ostrą dziure to żadna felga tego nie wytrzyma nie wspominajac o zawieszeniu(widziałem pourywane wachacze przy kołach 15) więc bez przesady kolego nie masz sie czego obawiac
  14. najprostsza eliminacja: odpalić silnik i zakropić w łożysko każdego z kółek po klika kropel oleju -w momencie kiedy przestanie hałasować(nalezy zachować odstepy czasowe) mamy namierzonego winowajce
  15. stała usterką w V6 jest czunik położenia wałka,oraz przepływka -tak samo wystepuja wady aparatu zapłonowego
×
×
  • Utwórz nowe...