Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

simon0007

Forumowicz
  • Content Count

    137
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About simon0007

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bieruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2006r Z18XER OPC LINE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam zmagam się z takim problemem w zimę padł mi akumulator trochę lat już miał myślałem ze ze starości ale po jakimś czasie padł ten nowy naładowałem pojeździłem i pewnego dnia podchodzę do auta otwieram z kluczyka i słyszę jak wyje wentylator chłodnicy na 3 biegu po odpaleniu wentylator wyłączył się - sczytałem błąd P0482-06 obwód wentylatora 3 st regulacji napięcie za niskie - mechanik wymienił czujnik temp parę tyg spokoju i znów pewnego dnia na parkingu padnięty akumulator - podłączamy na kable z innego auta aku i po podłączeniu kabli od razu wentylator wyje - komputer ten sam błąd - do mechanika pomierzył że przerwany jakiś kabel - wymieniony parę tyg spokój i dziś przyjechałem do pracy zostawiłem auto na parkingu - po 30 min dzwoni kolega który przyjechał później do pracy ze słyszy ze w moim aucie wyje wentylator dodam że w suche dni problem ten nie wystąpił nigdy - w deszczowe dni tak ale też nie za każdym razem jak leje auto vectra C polift 2006 - Z18xer ok nikt nie odpowiedział więc jakby ktos miał takie problemy auto oddałem do elektryka - 3 dni szukał ale znalazł przetarta wiązka
  2. mi tez na dole nie udalo sie tego odhaczyc, odpiąłem u góry i tak przekręciłem wystarczy obrót czasami dwa i pomogą
  3. Na eperze sobie zobacz jest na necie na szrotach bym odpuścił bo to dość częsta usterka ja wymieniłem 3 lata temu a majątku nie kosztuje
  4. Czły wężyk do wymiany idzie on po silniku od grodzi do przepustnicy podaje jakieś ciśnienie tylko oryginał zamienników nie ma
  5. ja kupilem tu:http://allegro.pl/vectra-c-signum-saab-9-3-klocki-tarcze-oe-gm-i6632140207.html?snapshot=MjAxNy0wNC0xOFQxNjo0MDowMS45NjlaO2J1eWVyOzRiMjliZDA1NDJiODY4ODIzYzM2YmVhNDFlMzY2MDZmMTgwOTU1YjVkNzc4NzRmY2Q2YjY2MmNlNzhkZThhMjc%3D ja na razie przejechane ok 2tys nic nie piszczy nic nie pyli a na tarczach i klockach byly sygnatury GM sprawdzałem specjalnie bo tez mi ta cena cos niska wydawała i na opakowaniach hologramy GM
  6. hej odświeżam temat tez mam problem muszę mocniej szarpnąć aby otworzyć drzwi próbowałem zdjąć boczek ale powiem poległem a nie chciałem czegoś urwać tzn wszystkie zaczepy poodpinalem tylko te górne takie płaskie za cholerę nie chcą puścić robiłem wg instrukcji tu z forum a nie chce boczka rozwalić chciałem spróbować odchylając boczek dojsc widzę ten pręcik ale ręką nie chce ruszyć a żadne kombinerki nawet najmniejsze nie chcą mi wejść jak to przekręcaliście albo jak wyczepić te górne zaczepy być może wtedy będzie lepsze dojście
  7. klocki + tarcze przód trw? zimmerman? czy moze z tej storny GM oryginalne? http://www.opel-sklep.com/pl/p/Zestaw-oryginalny-tarcze-klocki-przod-Signum-Vectra-C-285-mm-1515014-OPEL-GM/702
  8. mam przerwany tylny prawy przewod i seici caly czas kotrolka abs i tc przewo caly zbutwaily i rozsypuje sie w rece wiec wymienia caly na nowy sa przewody na prawa i lewa stronę ? czy jest uniwersalny na L i P? szukal na ePc online i nie widze gdzie sie łącza moze ktos wrzucic jakies foto?
  9. Silnik posiada elektrycznie sterowany termostat znany z jednostki Z16XEP. Przy pracy silnika na biegu jałowym, lub z częściowym obciążeniem termostat otwiera się przy 105oC. Przy większym obciążeniu sterownik włącza małą grzałkę zintegrowaną z termostatem. To powoduje wcześniejsze jego otwarcie – przy temp. 90oC.”gdzies byla opisana za
  10. dlatego mysle ze to nie wina termostatu a reczej sterownia nim gdzie w sterowniku czesci oryginalne prosto z ASO wiec dziwne zeby 3 termsotaty byly wadliwe a duga rzecz ze raz dziala oprawnie raz nie no i sprawa z tym "restartem" auta co powoduje wlasciwe dzialanie gdzies w oprogramowniu moze cos byc nie tak
  11. ja juz mam 4 termostat oryginalny i ciagle to samo termostaty oczywiscie wymieniane na gwarancji z tego co wyczytalem to blad konstrukcyjny jakis chyba nie do przejscia juz sie przyzwyczailem czasami trzyma temp elegancko czasami spada ale zauwazyelm ze np jade do pracy temp dochodzi do 80 i stoi lub dochodzi do nominalnej i spada - zjezdzam wtedy na bok gasze silnik odpalam z powrotem i temp wskakuje na nominalna i tak trzyma cala droge:)
  12. ja mam takową w polifcie 1.8 140km Z18XER na stagu przelatane juz ponad 100tyś co 30-40 tys sprawdzenei luzow (to akurat sam zawsze robilem wiec bezkosztowo, dopiero teraz kilka zaworow do regulacji (koszt szlifowania szklanek i zdemotowania zamontowania) robie to przy okazji rozrzadu. poza tym zalozona u jak sie oakzuje najlepszego gazownika w polsce:) polecam poczytac lpg-forum i znalezc odpowiedniego w okolicy bo tu raczej gazownik bardziej sie liczy niz instalacja, ja d mojego blisko nie mam ale odwiedzam go tylko na serwisie co 10-15 tys i tyle oszczednosci ogromne, srednie spalnie przy mojje jezdzie 10l/100 srednio, przy wlaczeniu w koszty dod przegladow benzyny i innych tego typu spraw zwaizanych z lpg przez ponad 4 lata wyszlo by gdzies 10 tys zł ja za swoja 4 lata temu placilem nieale 3 tys przed zlaozeniem proponuje zmierzyc luzy zaworowe co by wiedziec jak cos wiecej to sluze wiedza ale jesli masz 120km vectre to juz inna bjka tam nie ma co sie zastanawaic silnik wrecz stowrzony pod gaz - tylko jeszcze raz powtorze nie patrz na cene instalacji a szukaj dobrego gazownika "biednych ludzi nie stac na tanie rzeczy"
  13. ale w opcje wchoidz tylko starsza wersja wnowych gaz nie podejdzie:(
  14. poszukiwania trwaja i rece opadaja kupic benzyniaka graniczy z cudem:) a jak z insignia 2.0 160km disel? warto na to patrzec jesli bedzie krajowka z udokumwntowanym przebiegiem?
  15. temat rozwiazany trzebabylo przelutowac na nowo styki alarmu
×
×
  • Create New...