Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

facet_

Forumowicz
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O facet_

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    signum
  1. OPCOM upgrade i naprawa - Poradniczek

    Jest taki sam jak pod win 7, 8, 8.1 jaki i pod 10
  2. Kolego, podepnij opcom i jeździj z nim i z laptopem jak się pokaże auto z kluczykiem czy jak zacznie posszarpywac to odśwież odczytywanie błędów bez gaszenia silnika, u mnie też po zgasseniu nie było błędów a itp z kluczykiem zapalalo się na chwilę i gaslo.
  3. Od Fiata czy Alfy tez pasują, 40-50 zł za używana wiązkę (4 szt)
  4. Poruszaj kostkią na zapalonym, wyciągnij włóż w trakcie, silnikiem telepie?
  5. Srawdzajcie też jeśli kostki są wymienione cz nie rozlutował się wam lut łączący stary kabel z nowym idącym do wtyczki.
  6. Od Fiata, Alfy, używki zwykle 20 zł
  7. Jak złapie to i tak zniknie, robiłem tak wiele razy.
  8. Ja tez si꠰odziele wraeniami po wymianie kolektora na ten z Alfy bez klap. Auto odzyskalo moc i z dou i wyej. Przyspiesza bez wyranego m꣺enia siꮠAle prkolektora wymieniem intercooler wiece, poczyscilem egr, przestao smierdziec spalinami.
  9. (...)Ważna uwaga: Elektr. moduły napędowe są w stanie się „uczyć”: Po uruchomieniu zapłonu kilka razy, moduły te są nieodwracalnie ustawiane odpowiednio do kolektora, do którego zostały dopasowane. Dlatego przy wymianie kolektora wlotowego trzeba również wymienić elektryczny moduł napędowy. Starego modułu napędowego nie można już używać. wyczytałem taką ciekawostkę stąd: http://www.systemywtryskowe.pl/pliki/File/SYSTEMY_WTRYSKOWE/Pierburg%20IT-%20kolektor%20dolotowy%20powietrza%20silniki%20Opel%20-%20przyczyny%20usterek.pdf
  10. Pamiętajmy, że jeśli ktoś chce jak fabryka kazała wymieniać nowy pierburg z klapami to musi koniecznie wymienić sterownik klap bo on przy pierwszym użyciu ustawia się do nowych klap i juz się nie da go nauczyć ponownie. Tak wyczytałem w pdfie pierburga dotyczącym wymiany kolektora. Ja natomiast kupiłem używke z jakiejś Alfy za 300 zł bez klap.
  11. Pami괡j e w wiꫳzoci przypadkp u mnie) wypala siꦣ43056;poczenie przewodu z blaszkami stykowymi wewntrz wtyczki a tam z czyszczeniem nie podejdziesz. Moe wyczyciles styki ale poruszales wtyczk i zerwae poczenie.
  12. Nic takiego u mnie nie miało miejsca, tylko autko z kluczem zapalalo się nieregularnie, a czasem check engine
  13. A dobrze rozgrzany i powylaczane wszystkie możliwe odbiorniki energi łącznie z klimą? W dobrym stanie arku?
×