Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

karollo2

Forumowicz
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

karollo2 last won the day on January 23 2014

karollo2 had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About karollo2

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/17/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC z20net 240 km 360 Nm

Kontakt

  • GG
    2571640
  • Skype
    karolek2015

Recent Profile Visitors

584 profile views
  1. I jak poradziles sobie z tyn bo mam taki sam przypadek. I jeszcze powiedz mi z ktorego dokładnie Ci lecialo ??
  2. Gdzie radzisz umiejscowic ten czujnik temperatury?
  3. Witam, mam pytanko czy ten silnik jest wyposażony seryjnie w czujnik temperatury oleju? Pytam się ponieważ chciałbym zamontować dodatkowy wskaźnik właśnie temp oleju. Pozdro
  4. jaki silnik 1.8 ? przepustnice masz na linkę czy elektroniczną ? jak na linkę to z18xe1 a jak elektroniczna to z18xe
  5. wszystko ok tylko pompa wody inną bym dał ale ta też trochę pojeździ napewno 50 tyś wytrzyma
  6. nie rozumiem po co wyrtski od saaba skoro na benzynie jest wszystko ok ? reduktor to ber genius max (240kW) więc jest chyba dobry do tego silnika
  7. Siema, mam problem oddałem samochód na gaz odbieram i jeździ ładnie płynnie ale po przekroczeniu ok 4.5 tyś obr szarpie dosyć mocno. Jeździłęm z gazownikiem ok godziny i nic co było tak jest. Cała instalacja jest BRC wtryski pomarańczowe, reduktor nie wiem jaki (czarny prostokątny). Sygnał obrotów pociągnięty z kostki ECU. Co może być przyczyną tego ? Co zrobić żeby auto w pełnym zakresie obrotów jechało na gazie? Prosze o pomoc Pozdro
  8. to koledze się coś pomyliło nie w tym silniku pompom wody się naciąga, klp rozrząd to pompa wody, 2 rolki, napinacz i pasek
  9. może regulator ciśnienie na listwie ?
  10. ja zawsze dokręcam zamach pneumatem i daję klej, a docisk "na łokieć" z wyczuciem
  11. albo jabko przy lewarku jest za luźne albo kostka przy skrzyni przy wybieraku
  12. oj chyba nie trzeba... ja u siebie wyciągałem bo prałem i jakoś nic mi się nie połamało
  13. nie trzeba rozebrać całe podszybie, te pstryk to przekaźnik bo 3 biegi idą po rezystorze a 4 jest na przekaźniku
  14. ja bym sprawdził na początek rezystor dmuchawy i zobaczyć czy komutator się nie wytarł lub szczotki na wentylatorze
×
×
  • Create New...