Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mumin

Forumowicz
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Mumin

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 08/17/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość/Lublin
  • Zainteresowania
    Motoryzacja i sport

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Signum 2.0T

Recent Profile Visitors

1064 profile views
  1. Nikt nie miał takiego problemu przy tym silniku????
  2. Odgrzeje kotleta. Co prawda temat stary ale problem nowy. Opel Vectra C Z30DT. Pokazuje mi takie bledy: Ten pierwszy to się kasuje ale ten drugi błąd cały czas jest. Swój moduł popsuł bo rozebralismy go i nic nie pomogło a nawet się pogorszyło. Zakupiłem drugi moduł i dalej ten sam błąd. Dzisiaj jeździłem do kolegi który ma taki silnik i wziąłem od niego turbine razem z modułem podpialem żeby sprawdzić czy błąd zniknie. I co się okazalo: błąd dalej występuje i nie chce się wykasowac. Ma ktoś jakieś pomysły co z tym zrobić?? Ten moduł co założyłem drugi używany trzeba jakoś synchronizowac z turbina??
  3. Chyba znam to miejsce Wnekus wlasnie skonczyl sie moj urlop i bedzie mozliwosc sprawdzic i testowac ten wynalazek na przedliftowym aucie. Tak wiem nie musisz mowic ze cieszysz sie Bardzo z mojego powrotu.
  4. I jak sie sprawdzaja te tarcze?? Taki sam komplet skladam. Ps. Tloczek w tylnych zaciskach 292mm jest o srednicy 40mm?? Dobrze pamietam. Przy okazji zmiany przednich hebli chce zregenerowac tylne i musze zakupic zestawy naprawcze.
  5. Kontrolka przy tym wykrzykniku co jest to od hamulcow. Jak sie zapali to znaczy ze juz sie klocki koncza i czeka cie ich wymiana.
  6. Na chwile obecna trzy guziczki otwieraja jedna brame.
  7. I juz jest wszystko ok. Zadnego druciarstwa nie ma. Wszystko jest zabudowane tak jak fabryka kazala. Plytka zostala wlutowana w obudowe lusterka i brama do garazu otwiera sie po nacisnieciu przyciska na lusterku Nikt tego nie wie ze tam cos jest zmienione w srodku a kazdy bedzie widzial ze dziala.
  8. Dziekuje za taka wspaniala oferte. Moje lusterko za kilka dni trafia na stol i bedzie modzone zeby zaczelo gadac z moja brama
  9. A dziala to twoje lusterko z brama?? Ja tez mam takie lusterko ale nie chce gadac z moja brama.
  10. Troszke podniosłem swiatła ale dalej jest cos nie tak jak trzeba. Swiatła mijania: Drogowe:
  11. Michał powiem tobie ze po wymianie odblysnika mozna jezdzic na samych mijania. Swieci o niebo lepiej niz przed regeneracja ale sama swiadomosc ze cos jest nie tak z dlugimi nie daje mi spokoju.
  12. Szukalem i nie znalazlem nic na ten temat. Panowie mam problem ze swiatlami dlugimi. Swiatla mijania sa ustawione na stacji diagnostycznej tak jak maja byc i jest z nimi wszystko ok. A swiatła drogowe juz nie. Prawe swieci ok a lewe za nisko. Zmienialem zarowke bo myslalem ze cos z nia jest nie tak ale nic to nie daje caly czas swieci za nisko. Miał ktos kiedys taki problem????
  13. Niestety ale tutaj sie mylisz. Prosze bardzo przyklad: Widzisz roznice tego srodkowego?? Dzieki. To takich bede szukal.
  14. A zebym mial otwieranie bagaznika z wewnatrz to musze szukac EP/EQ albo tak jak Val pisal JP/JN tylko ze do RM2005. Tak????
×
×
  • Create New...