Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

krzysztofkos

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

krzysztofkos last won the day on May 13 2015

krzysztofkos had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About krzysztofkos

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 11/11/1984

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Koło

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    OPEL VECTRA 1.9DTH. Suzuki Bandit 650 olejak

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Odświeżę kotleta. VC Z19dtH 2008 - 252 kkm. Ostatni rok 7kkm. Byłoby 4kkm gdyby nie wakacje w CRO Niech żyje auto służbowe
  2. Ja robiłem na allegro i działa od 4 lat. Chociaż nie wiem gdzie Ty chcesz robić.
  3. To i ja się pochwalę wymianą oleju w Z19DTH. Od 100kkm zawsze sam pod nią siedziałem. Za pierwszym razem zlałem cały stary olej, poczekałem z 30 minut (piwko) wcześniej oczywiście filtr oleju odkręcony - masakra dojście. Zalałem 4,3 litra jak podaje producent i tu zonk - za dużo (miarka też jest SUPEER czytelna) pierwsze co przyszło na myśl to za dużo wlałem, ale było OK więc sprawdzam w necie ile być powinno i jak byk 4,3 litra - o co kaman? Zlałem ze 300ml i było OK. Przy następnej wymianie przyszła mi do głowy myśl. Po zlaniu "całego" oleju z silnika zakręcę rozrusznikiem z dwa obroty.... No i zaczęło od nowa lecieć sporo oleju z miski. Za drugim kręceniem już mniej. Łącznie zleciało 4,2 litra więc setka została w zakamarkach silnika. Nie wiem czy robię dobrze czy źle, co najmniej mam świadomość, że Viki ma więcej świeżej oliwy Kto tak robi? Czekam za plusikami i też negatywnymi komentami. Aha zawsze liqui moly diesel synthoil 5w40 VC bez DPFa od nowości.
  4. Na pewno problem nie jest po stronie dokręcania świec. Dokręć z wyczuciem. Ja wykręcałem wszystkie świece i przykręciłem je aż poczułem opór. W tym roku profilaktycznie przejrzałem świece i nie było żadnego problemu z ich wykręceniem. Nie poluzowały się ani też nie zapiekły.
  5. Podładuj aku i odpalaj auto. Ja w tamtym roku miałem do wymiany jedną świecę i się podpaliłem i kupiłem dostępną w sklepie bosha i co? 3 pozostałe BERU mają pobór na amperomierzu 18, a ta nowa BOSH macx 14 amperów, więc może i te bosha słabo grzeją komory spalania. U mnie jest OK przy odpalaniu, ale VC w garażu + 10 na plusie. Jutro jadę do zakopanego, ale pewnie na trzech to odpali bez zająknięcia mimo wszystko do sprawdzenia aku przy odpalaniu - czy nie spada poniżej 10V.
  6. W nagrodę za udane wczasy w Chorwacji i rewelacyjny wynik spalania - 3300 km i spalanie średnie 5,7 litra (nie byłem zawalidrogą średnia prędkość 97km/h - 5 osób na pokładzie i pełny bagażnik) Viki dostała konkretne sprzątanie środka+nowe perfumy oraz pucowanko lakieru z woskiem włącznie.
  7. Można powiedzieć, że szczęściarz z Ciebie . Ja ruszam do CRO za dwa tygodnie i też obawiam się o awarię altka. Puki co łakuje 14,1 -14,3. Ale wiadomo jak padnie w podróży to narobi sporo kłopotów. Szerokości w podróży i miłych wakacji życzę.
  8. Dasz radę najgorsze to pierwsze prostopadle nawiercić urwaną szpilkę, ale małym dobrym nowym wiertłem są spore szanse na powodzenie. Małe obroty wiertarką, mocny docisk i powinno być OK. Powodzenia życzę.
  9. Ja poradziłem sobie z taką sytuacją z pomocą małego wiertełka 2 lub 3 a potem 4 - nawiercenie i później wykrętakiem. Poszło lekko i przyjemnie. Miałem dwie szpilki pęknięte.
  10. Strona to CRO.PL miejsce - Dalmacja. Ogólnie im niżej na południe tym lepiej, ale jak zatrzymasz się w okolicach Splitu, Trogiru to też nie będziecie żałować jak na pierwszy raz. Miejscówką nie martw się, no chyba, że środek sezonu - 15.07 - 15.08. wtedy jest tłok na plażach i wiadomo w kwaterach.
  11. Silikon w zupełności wystarcza. Wyczyść dobrze pozostałości po starym szczeliwie i nałóż silikon.
  12. 18 w śmiesznej cenie. Jaj ktoś z okolic to może by zobaczył i napisał dla innych czy warte uwagi: http://olx.pl/oferta/alufelgi-18-cali-opel-vectra-5x100-oryginalne-CID5-ID99uiP.html#72245434e9
  13. Ja mam bardzo podobny wykres i jest bardzo zadowolony. Auto jeździ wspaniale. Co do dużego NM od początku to jak dla mnie jest to piękna sprawa. Często jeżdżę po mieście i właśnie tam jest on potrzebny (potrzeba szybkiej reakcji na gaz). Wiadomo, że można uwalić dwumasę, ale to jak ktoś rzeczywiście przegina z obrotami od startu. Powyżej 4000 rpm rzadko kiedy wkręcam auto, bo to już dla mnie nie jest zdrowe dla diesla. Przyjemności z jazdy życzę. PS. Ja na podobnym programie jeżdżę już 90 kkm.
  14. W mojej VC gąbka/mata na silnik dziś zawitała. Nie miałem czasu na pomiary decybeli, ale poprawa jest słyszalna. Jak jutro uda mi się wyjść z pracy o normalnej godzinie to zrobię kilka testów.
×
×
  • Create New...