Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

beny2503

Forumowicz
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O beny2503

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.03.25

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Mazowiecki

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B 1.6 16v X16XEL

Kontakt

  • GG
    2572928
  1. Właśnie miałem napisać że w chłodnicy mam tylko jeden dwupinowy czujnik który po zwarciu wtyczki działa wentylator. Akurat posiadam kabel z programem i kilka krotnie patrzyłem i temp w programie była identyczna jak na zegarze. Tasiol a w tej puszcze z bezpiecznikami koło akumulatora to mam tylko jeden bezpiecznik 30 A. Czy to tak ma być? Oczywiście bezpiecznik jest dobry. NO!! dziś zakupiłęm nowy czyjnik na chłodnicę i włącza się tak jak powinien 100-95 st. Temp nie przekraczała 100 st i mnie to bardzo cieszy. Dzięki Tasiol za celny szczał.
  2. Ja mam auto bez klimatyzacji.. Gdzie dokladnie jest ten czujnik S88 i S128
  3. ale to może być problem z wiatrakiem jeśli on działa i załącza się?? w weekend jak zorganizuje trochę czasu postaram się sprawdzić czujniki a dokładnie ryzystancje ich.
  4. Witam. Czytałem sporo tematów ale nie mogę znaleść podobnego problemu jaki występuje w mojej Vectrze 1.6 16v. Otóż mój problem polega na tym że auto stojąć w dłuższym korku zagrzewa sie do 108 st i dopiero wtedy włącza sie wentylator.Podczas jazdy trasa temperatura jest ok 90 patrząc po zegarze. Temperatura była brana z zegarów oraz Programu Auto Scanner Opel A155 ver. 1.0.1.71 i to dobrze zegar pokazywal. Układ chłodzenia był płukany nowy koncentrat zalany. Na czujniku od wentylatora jest wartość 100-95. Czy to wina termostaty? Dodam że waż od termostatu do chlodnicy jest gorący ze dotknąc się nie można. A co najgorsze że jak tak zagrzeję wtedy Vectra puszcza chmurkę a jak jest normalna temp. to nie zauważyłem zeby puszczała i nawet nie czuć palonego oleju.
  5. beny2503

    Problem z pilotem centralnego zamka

    Zamykam temat ponieważ już piloty działają, Okazało się ze nie ma bezpiecznika nr 21. Po włożeniu niego piloty bezproblemowo się zaprogramowały.
  6. beny2503

    Problem z pilotem centralnego zamka

    próbowałem wpisać przez auto scannera ale nic z tego. A jak by zdechła centralka to by manualnie chodził zamek ? ciekawi mnie ten błąd 18 co on oznacza.
  7. Witam Klubowiczów. Szukałem ale nie mogłem znaleść odpowiedniego tematu. otóż to mam problem z centralnym zamkiem. Przestał działać pilot od niego manualnie wszystko chodzi OK. Zimne luty posprawdzałem i polutowałem baterie na nowe wymieniłem i nic. Nie można pilotów zaprogramować poprzez zapalenie zapłonu i wciśnięcia przycisku zamykania. Dziś pomyślałem że spróbuje je zaprogramować poprzez auto scannera 1.0.1.71 ale niestety nic to nie pomogło jedynie co zrobiłem to z czytałem błędy 18 21 i 22. Błędy 21 i 22 oznaczają niby to samo nadajnik z kodem zmiennym poza zakresem skuteczności dostrajania ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z pilotem czy centralką i co oznacza błąd 18.Jak by ktoś coś wiedział w tym temacie prosiłbym o wypowiedź. Chyba nikt nic nie wie w tym temacie. Szkoda bo mi już pomysły się kończą :/
  8. co oznacza bĹad 18 w centralnym zamku?

  9. beny2503

    Problem z pilotem centralnego zamka

    cz z radiem to już współpracuje gra dobrze i radio zapamiętuje ustawienia a wcześniej tego nie robiło i centralny działał wspaniale. Bardziej bym stawiał na ten siłownik co cisze Iron. dziś jak znajdę trochę czasu i pogoda się polepszy to jeszcze raz rozmontuje tapicerkę i sprawdzę to Udało mi sie znaleść przyczynę tego nie szczęśliwego zamka. Okazało się, że ta płytka z mikroprzełącznikami poluzowała się (najprawdopodobniej przez to, że brakuje tego rozwierconego nita)i nie sięgała dobrze do silniczka ani do tej szyny co przesuwa to koło zębate. Teraz działa ale znowu są jaja że się same otwierają lub w ogóle nie działa centralka. A powiedzcie mi czy przy otwartych drzwiach kierowcy możecie wciskać i wyciągać tego cycka? Bo u mnie jest zblokowany i może coś się z tym mechanizmem tak pierniczy.
  10. Witam Klubowiczów. Szukałem ale nie mogłem znaleść odpowiedniego tematu. otóż to mam problem z centralnym zamkiem. Przestał działać pilot od niego manualnie wszystko chodzi OK. Zimne luty posprawdzałem i polutowałem baterie na nowe wymieniłem i nic. Nie można pilotów zaprogramować poprzez zapalenie zapłonu i wciśnięcia przycisku zamykania. Dziś pomyślałem że spróbuje je zaprogramować poprzez auto scannera 1.0.1.71 ale niestety nic to nie pomogło jedynie co zrobiłem to z czytałem błędy 18 21 i 22. Błędy 21 i 22 oznaczają niby to samo nadajnik z kodem zmiennym poza zakresem skuteczności dostrajania ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z pilotem czy centralką i co oznacza błąd 18.Jak by ktoś coś wiedział w tym temacie prosiłbym o wypowiedź.
×