Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

matherr

Forumowicz
  • Zawartość

    3 267
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    14

matherr wygrał w ostatnim dniu 13 Lipiec

matherr ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

128 Good

1 obserwujący

O matherr

  • Ranga
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC z19dth 07'

Ostatnio na profilu byli

4 040 wyświetleń profilu
  1. matherr

    AFL - migajaca kontrolka

    Na szczęście winowajcą okazała się jedynie niesprawna żarówka h1 doświetlająca w lewej lampie, błąd lampy na zegarach, bez sygnalizacji na wyświetlaczu jak większość żarówek.
  2. VC /signum to takie dziwne twory właśnie haha, moja też prosto nie jedzie, kilka aut innych używam jednocześnie i każde inne nawet stare zgniłe punto jedzie prosto n
  3. matherr

    AFL - migajaca kontrolka

    ok, na kompie sprawdze Wymieniałem już kiedyś tylko nie pamiętam czy tylny czy przedni, piny zgniły, co ciekawe auto miało wtedy chyba 4 lata i ok 60 tys przebiegu
  4. matherr

    AFL - migajaca kontrolka

    Mam ostatnio na desce pomarańczową migającą kontrolkę lampy skrętnej, mam bix afl oczywiście. W pierwszej kolejności postanowiłem sprawdzić bezpieczniki i w miejscu opisanym w instrukcji numerem 37 czyli AFL nie ma żadnego bezpiecznika... czy powinien ew. jaki? Nie wiem skąd ten brak. Jeśli bez związku z migającą kontrolką gdzie indziej szukać przyczyny? W nocy nie miałem okazji jeździć więc nie wiem czym to się objawia w pracy lamp oprócz samej migającej kontrolki, lampy zeza nie dostały, świecą na wprost.
  5. matherr

    Szerokość i Wielkosc felg !!! VC :)

    Co tu rozwijać? Już napisałem w pierwszej odpowiedzi i uzasadniłem w drugiej.
  6. matherr

    Szerokość i Wielkosc felg !!! VC :)

    pytanie było dosyć ogólne jak dla mnie nie mogą być
  7. matherr

    Szerokość i Wielkosc felg !!! VC :)

    Nie zakładaj tego paskudztwa do VC, do astry g nawet nie wsadziłbym ich, wioseczką zalatuje, poza ty, rant w VC jeszcze przy 18" nie wygląda dobrze
  8. matherr

    Felgi 19 cali snowflake

    istotne by spawu nie szlifować, oczywiście fachowa naprawa to podstawa lecz szlifowanie spawu wykluczone dla trwałości
  9. olej ten sam, przy wymianie tylko dolewka tego co wyciekło, (wymieniany był jakieś 3 lata temu, ma jakieś 30 tys. km przejechane) na luzie też, wydaje mi się, że bardziej na wciśniętym sprzęgle... Może zbieg okoliczności, że jakaś rolka czy pasek wyje, na zimnym silniku po włączeniu klimy głośność tego cichego wycia lekko rośnie. Skocze do mechanika jak zimno się zrobi, żeby bardziej było słychać i zobaczę co powie.
  10. Co może być przyczyną tego, że po wymianie kpl dm ze sprzęgłem da się teraz usłyszeć ciche 'wycie' przy pewnych obrotach? Na każdym biegu w okolicy 1750 obrotów do ok. 1800 jest ciche wycie, szczególnie na zimno wydaje mi się, że słychać to bardziej. Jakby ktoś nie znał tego auta pewnie nic nie usłyszy jednak jestem wyczulony na wszelkiej maści dźwięki a na poprzednim starym dm tego nie było. na luzie zaraz po odpaleniu auta również jest to słyszalne. Skrzynie wyje przy przebiegu 157tys km? Poziom oleju w skrzyni czy może ten nowy DM może jakieś nowe dźwięki wydawać?
  11. A czy też tak macie, że sprzęgło oprócz tego, że bierze nisko to nagle na samym początku pedał sprzęgła odskakuje tj nie idzie płynnie w całym zakresie lecz na początku szybciej, trochę mnie to denerwuje przy ruszaniu bo nie dość że nisko to jeszcze jest skok. Zrobiłem na razie ok 100km z czego 80 trasa.
  12. Auto już na nowym kpl, jedno co rzuciło mi się w oczy od razu (i mechanikowi też), że kpl ten tj z saaba bardzo nisko "bierze", tj na pedale sprzęgła nie ma żadnego luzu, trzeba się pilnować teraz. Mechanik mój pierwszy raz miał okazję zakładać kpl z saaba do vc, wg jego spostrzeżeń sprzęgło "bierze" podobnie jak w Insignii. Czy jest to związane z tym, że jest zupełnie nowe i trochę się ułoży tj delikatnie wyżej będzie brało po jakimś czasie czy może jest to sprzęgło bardziej 'sportowe' tj pracuje bardziej w systemie jak sportowe auta czyli albo "bierze" albo nie?
  13. matherr

    Dystanse VC

    tzn jak spasować, fjanie można różnie rozumieć nawet i 30mm wejdzie dystans
  14. nie, 996 to VC niby lepsze. Saab 180: DM 415 0407 10, sprzęgło 624 3339 33, śruby 411 0122 10, uszczelniacz 12015763B
  15. zamówiony kpl z saaba, chyba więcej zamówień im spływa bo w tej chwili już kpl sprzęgła z DM + śruby to 2050zł, niecały tydzień temu jeszcze ten sam kpl był ponad 200zł tańszy (ciekawe czy zamówienie przejdzie bo w koszyku miałem dodane po starych cenach)
×