Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matherr

Forumowicz
  • Content Count

    3354
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

matherr last won the day on July 13 2018

matherr had the most liked content!

Community Reputation

131 Good

1 Follower

About matherr

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC z19dth 07'

Recent Profile Visitors

4392 profile views
  1. Chyba po półtorej roku kolega znalazł odpowiedź zanim mu odpisałeś
  2. Wystarczy z boku opony zobaczyć, przecież na kierunkowych oponach jest kierunek kręcenia oznaczony strzałką, poza tym wystarczy samemu na bieżnik zobaczyć i chyba staje się jasne jak ma się kręcić koło
  3. Chłopaki, ojczulek kupił grandlanda, pomoże ktoś rozszyfrować po VIN'ie co ma na pokładzie konkretnie, z góry dzięki W0VZCBHZ1JS034382
  4. fabryczny, drugi, oryginalny pilot może wymagać jakichś serwisowych operacji? Nie wydaje mi się, jaki sens byłby tego kluczyka w ogóle?
  5. Zechciałem wymienić kluczyk na nowy drugi - oryginalny, wymieniłem baterię na nową ale kluczyk nie działa w żaden sposób, nie reaguje centralny zamek, nie da zapalić się też samochodu - mruga kontrolka auta z kluczem. Procedura trzymania na zapłonie przycisku zamykania nic nie daje. Drugi pilot, który do tej pory używałem działa prawidłowo ale niestety auto z kluczem teraz świeci na zapłonie (zapewne auto wyczuło złodziejskie zamiary drugiego kluczyka). Jak mam aktywować ten drugi kluczyk?
  6. Czy można bezkarnie uderzać gałkę z góry (wiadomo z wyczuciem jednak by weszła trzeba trochę siły przyłożyć) by wcisnąć ją na ten trzpień? Myślałem, że bez kleju się obejdzie ale jednak po 2 dniu po mocniejszym nabiciu już wyleciała ponownie, klej trzymał jakieś 2-3 lata. Jak głęboko w ogóle powinna ona wejść ma ktoś zdjęcie z profilu jak mocno powinna być wbita?
  7. Siemka, jakie dystanse dac do vectry c kombi 1.9 Cdti 150km przy felgach R18x8J i ET35 z oponami 225/40

  8. zwróć uwagę na odważniki, bo na ogłoszeniu widzę, że na jednym pasku ze 100g przyklejone a to oznacza albo krzywą felgę albo oponę z rzadkimi wyjątkami od tej reguły 400zł utargowałeś?
  9. 5mm u handlarza to 3mm na żywo, jeśli zbliża się bieżnik do ogranicznika to te opony jako gratis traktuj a ich wartość to może 100-150zł - gdy ktoś chce mieć nikłą przyjemność dojeżdżać takie opony przez sezon max. Sprawdź czy nie wyząbkowane, jeśli na VC jeździły to jest to duża szansa. Na zdjęciu nie masz dekli, te dekle kosztuję kilkaset złotych... Jeśli ich nie ma w zestawie to nawet 1000zł nie jest wart ten zestaw - w zależności od stanu mniej, 1000 jeśli w bdb/idealnym, warto na wyważarkę wrzucić czy nie krzywe, daję jakieś 60% że krzywe z doświadczenia w kupowaniu używanych felg/kół.
  10. Jakie 5mm, przeciez jest przy ograniczniku
  11. Te opony to prawie łyse już, załóż pojeździj chwilę, na mokrym nie przelicz się na takim bieżniku, ja osobiście zdjąłbym je od razu
  12. wszystkie są fabryczne które masz w instrukcji i na klapce
  13. najlepiej to 225/45/18, na pewno jacyś z eibachem i takim rozmiarem tutaj się znajdą, ew 235/40 - rozmiar z opc. Ew. co chcesz ładuj ale jakiś dystans w razie gdyby tarło.
×
×
  • Create New...