Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matherr

Forumowicz
  • Content Count

    3375
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

matherr last won the day on May 25

matherr had the most liked content!

Community Reputation

136 Good

1 Follower

About matherr

  • Rank
    Specjalista

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tarnów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    VC z19dth 07'

Recent Profile Visitors

4601 profile views
  1. gdybym miał za 16 dać 320zł/szt to już chyba wolałbym na barumkach w 225/45/18 jeździć 205 kupisz komplet czegoś średniego segmentu typu barum czy nexen za 600-700zł
  2. zależy od felg jakie potrzebujesz, napisałem stożek ale oczywiście w wypadku jeśli felga ma taki otwór pod śruby stozkowe
  3. potrzebujesz pływających M12x1,5, stożek, długość ok. 27-29mm
  4. jesli masz niżej niż seryjny sport dałbym 225/40 przód a 235/40 tył
  5. Daj 'se' spokój z tym dziadostwem, wystarczy, że widziałem je kiedyś na żywo bez felg, boki jak papier wygięte w drugą stronę do zewnątrz gdy nie założone Kup sobie bravurisy 5 albo dębice/savy - niewiele droższe
  6. Chłopaki mam do roboty EGR, pytanie do was czy jest jakas alternatywa dla Pierburga warta zakupu a tańsza?
  7. 225/45/18 to kompromis między wyglądem a komfortem, większym ustępstwem jest 215/50/17 ale na to w dzisiejszych czasach już nikt nie zwraca uwagi, chyba, że fan niemieckiej motoryzacji sprzed 15 lat
  8. Jeśli masz ochotę to jest sens, np 225/45/18
  9. Nie ma prawie różnicy wizualnej, masz 1cm szerszą oponę ale niższą więc wizualnie wygląda to podobnie, jedyna różnica jaką zauważyłem to prędkość max spadła przez większe opory toczenia przy dużej prędkości, w zakrętach dużo lepiej dzięki temu centymetrowi
  10. no dziwne byłoby gdyby 6,5x16 nie weszła skoro w 19 seryjnie wchodzi 8x19
  11. W tej aukcji na zdjęciu są czujniki AA i AC, jedne z drugimi nie współpracują, przynajmniej w polifcie AA nie działa
  12. Czy mat czy połysk to już od Ciebie zależy, na matowych mniej widać brud, połysk robi większe 'łał' jednak bardziej kontrastuje z oponą jeśli nie jest odpowiednio czarna od jakiegoś środka do opon. Kup plastdipa i rób próbę.
  13. To jest raczej 6,5 a nie 7,5 będą pasowały
×
×
  • Create New...