Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

eBizo

Forumowicz
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About eBizo

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/04/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siemianowice Śląskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Z20NET (`03) GTS

Kontakt

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podbije temat zdjęciami:
  2. Mam bardzo praktyczny uchwyt na trójkąt w klapie, niestety trzymał się ciągle na jednym nicie (są 2 + taki zatrzask na środku). W końcu od zamykania mocno klapy wypadł drugi, są połamane. Czy ktoś zna numery katalogowe? http://sklep.dixi-car.pl/spinki-sruby-nakretki-podklad-c-485_175.html Tutaj jest troszkę tych nitów ale ciężko mi wzrokowo dopasować czy to w ogóle któryś z tych.
  3. Jak w temacie. Mało korzystam z NAVI ale chciałem na szybko zerknąć na mapę, patrze - a tu prawie, że w polu jestem. Mówię, sobie źle złapał fixa, jadę dalej, mapa posuwa się normalnie jednak ciągle jakiś obszar z kosmosu. Okazało się, że wg nawigacji jestem w Lublinie (a mieszkam na Śląsku).. Poza tym nie wyświetla mi wysokości nad poziomem morza i wyświetla mi się skreślona ikonka GPS. Co to może być? Antena? Jakiś trop to jest bo faktycznie zmieniłem z miesiąc temu antenę fakra na oryginalną ale nawigacja działa prawidłowo (wykrywa ruch w płaszczyźnie 2D).. Poza tym oczywiście po przekładce testowałem nową antenę i działała prawidłowo.
  4. No i wszystko jasne, po prostu nie znałem kolejności, a mechanik mówił o chłodnicy, a sam sobie dopowiedziałem, że chodzi o chłodnice wody. Wydawało mi się, że ważniejsza dla samochodu jest chłodnica płynu chłodniczego i jest jako pierwsza (bo patrząc logicznie czym głębiej tym mniejsza wymiana cieplna).
  5. Pytanie z serii głupich. Przy okazji innej usterki poprosiłem o mechanika sprawdzenie klimy. Mam nieszczelność w układzie klimatyzacji, czynnika zero po zimie. Na szybko, metodą pianową wpuszczając gaz pokazał mi bąbelki na.. no właśnie - na chłodnicy wody - tej, która jest jako pierwsza (patrząc od wlotu). No i teraz zgłupiałem - czy chłodnica wody służy też do chłodzenia czynnika klimatyzacji? Jeżeli tak to do czego służy druga chłodnica? Z wyglądu są bardzo podobne.
  6. Może ktoś mi podpowiedzieć jak w ogóle zdjąć lampkę? Tzn. nie potrafię zdjąć pierwszego elementu jakim jest rozbłyśnik (przeźroczysty plastik). Niby podważyć śrubokrętem i tyle.. Po pierwsze jak to robię to od razu schodzi mi osłona mikrofonu. Tam zaglądam i mam taki widok: Podważając zielony element nic nie jestem w stanie wskórać poza tym, że plastiki w okół są na wykończeniu przez moje próby. Zresztą próbuje też ręcznie wyginać je w obie strony bez śrubokręta, jednocześnie, osobno i nic. Mam wrażenie, że tę pokrywę trzymie coś innego, bliżej środka (zaznaczone na czerwono). Tu z perspektywy normalnej - od dołu:
  7. To może istnieją inne możliwości: - wyłączenie kontroli tylko podświetlenia rejestracji (całą pewnie się da wyłączyć ale szkoda funkcji) - wymuszenie włączonego podświetlenia rejestracji bez względu na to czy są włączone światła mijania ? Ten problem dotyczy głównie osób z dziennymi, bo bez dziennych i tak cały czas się jedzie na włączonych światłach.
  8. To jest ten temat Zerknij na pierwszą stronę Zastanawiam się czy są jakieś ledy, które mają wbudowany przekaźnik (nie wiem jak działają więc tylko strzelam)
  9. Jednak d*** - mruganie po zamknięciu auta jakoś nie przeszkadza specjalnie ale oprócz tego diody w ten sam sposób mrugają podczas jazdy w dzień (bez świateł). I niestety nie przez 30 sekund tylko nonstop :/ O ile w słoneczny dzień tego nie widać to już przy lekkim mroku da się zauważyć :/
  10. Jeszcze trzeba pamiętać o sterowaniu z kierownicy, no chyba, że komuś niedziałające przyciski nie przeszkadzają
  11. Tak, no dokładnie o tym mówię. Zamiast owijania go chciałbym najpierw mieć ten plastik. Potem drugim krokiem jest jego dodatkowe owijanie - guma może zwiększy tarcie ale za to zmniejsz drgania.
  12. Jest to już poruszane w wielu miejscach, a tylko oglądałem tę operację więc nie pamiętam właśnie jak było z kostkami. Ale trzeba dużo więcej niż tylko kostkę i radio przełożyć (co nie zmienia faktu, że moim zdaniem warto zrobić ten radiowy swap).
  13. Kupiłem ledy W5W 6x DIODA BOCZNA T10 z CAN BUS do rejestracji. Nie wywalają błędu. Przy otwieraniu auta czasem lekko mrugną. Po zamknięciu auta mrugają regularnie kilkanaście razy (pewnie tyle ile żarówek jest do sprawdzenia). Mrugnięcia są bardzo krótkie - ledwo zauważalne. Alarm się uzbraja Efekt świetny, ładne białe (niebieskie moim zdaniem na niebieskim aucie wyglądają okropnie i są niepraktyczne) i przez to, że kierunkowe to o wiele lepiej oświetlają przestrzeń przez bagażnikiem. Mam nadzieje, że będą długo dobrze świecić. Niestety ich wymiana wymaga ściągania tablicy co pewnie przy którym razie spowoduje, że połamie ramkę :/
  14. Tzn Tobie teraz chyba chodzi o tę gumę, co na zdjęciu dołożył. A ja mam zupełnie goły bolec, tutaj fota: http://screenshooter.net/1058770/dgactkk
  15. Panowie, czy gdzieś jest szansa aby kupić osłonę tego bolca co jest tu na zdjęciu: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f64326789c3db483.html tu kolega radzi jak zmniejszyć luz, a u mnie brakuje zupełnie tego plastiku i takie półśrodki się nie zdadzą
×
×
  • Create New...