Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

darekk

Forumowicz
  • Zawartość

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

26 Best

1 obserwujący

O darekk

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 25 Lipiec

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Skąd
    Kielce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Insignia ST OPC Line 2014 DTH 195KM 442Nm

Kontakt

  • Telefon
    794375636

Ostatnio na profilu byli

906 wyświetleń profilu
  1. Proszę o rozkodowanie Insigni W0LGT8EM2E1180999 opelvindecoder nie daje rady
  2. Jak ktoś szuka pewnego auta to właśnie sprzedaję swoją Vectrę. Cena może nie najniższa ale samochód wart każdej złotówki
  3. Dzięki za błyskawiczną odpowiedź . A który kod to ogrzewanie postojowe które podobno jest w tej Insigni?
  4. Planuję zakup Insigni W0LGT8EM5E1198512 Poproszę o rozszyfrowanie vinu.Z góry dziękuję i pozdrawiam Darek.
  5. Na rozgrzanym jest ok ale po rozruchu świece grzeją jeszcze ok 3 minuty i wtedy napięcie spada na wolnych obrotach. Na starych świecach BOSCH nie było czegoś takiego.
  6. Zamontowałem Beru GN097 które mają w/g katalogu pobór prądu 30A każda i zauważyłem że alternator ledwo daje radę po rozruchu. Na wolnych obrotach napięcie wynosi ok 12,2 - 12,4V . Po dodaniu gazu napięcie wzrasta do 14,2 -14,3 V ale jak odpuszczę gaz znów spada. Alternator mam 140A a napięcie akumulatora (półroczny) przed rozruchem 12,6 V
  7. Sprawa załatwiona Spalona była jedna którą wymieniałem już 4 lata temu, pozostałe 3 też BOSCH 0 250 202 132 były sprawne ale wymieniłem wszystkie cztery na BERU GN097
  8. Dzięki. Jeżeli to BERU to chyba GN041 bo taka sama długość. Czytając ten temat zauważyłem że po 2007 r chyba powinny być GN097
  9. Jeżeli masz taką możliwość to podaj typ i długość
  10. Mam dylemat z doborem świec. Zdecydowałem się na BERU ale nie wiem które, GN041 czy GN097. Wyciągnąłem spaloną BOSCH 0 250 202 132 i ma długość 109 mm, zalecana GN041 ma 102,5 mm i pobór prądu 17,5A w/g katalogu a GN097 ma 108mm i pobór prądu 31A. Którą powinienem zastosować?
  11. Mnie parowała szyba jak mechanik odwrotnie filtr kabinowy włożył
×