Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ruud20

Forumowicz
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Ruud20

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS
  1. Witam Mam pewien problem który pojawił się w mojej Viki (1,9 150 km) niedawno . Mianowicie kilka tygodni temu próbowałem odpalić samochód , silnik odpalił popracował bardzo nierównomiernie przez 2 sek. i zgasł . Następnie przez dobre 10 minut kręcenia nie chciał odpalić gdy w końcu odpalił pracował znów nie równo jakby nie działał cylinder ( rzucało nim strasznie ) nie reagował na dodawanie gazu , dopiero po dłuższej chwili i wciskaniu pedału gazu nagle silnik załapał i pracował już normalnie . Samochód zachowywał się normalnie bez żadnych uwag , minęło sporo czasu (około miesiąca) i dziś miałem podobną sytuację tyle , że silnik zapalił , ale pracował strasznie szarpiąc , po raz kolejny nie reagował na pedał gazu - pracował jakby zaraz miał zgasnąć .Trwało to dobre 3-4minuty i znów w pewnym momencie silnik załapał i żadnych innych objawów nie było . Kolejne próby odpalanie nie były problemem . Sprawdziłem po ty zdarzeniu OpComem w załączniku to co pokazał problem . Czy ktoś może mi pomóc rozwikłać tą zagadkę , co może się dziać ? To że pojawiło się to już drugi raz to nie jest już przypadek .
  2. hmmmm , może ten łącznik to dobry trop . Ale płyn też sprawdzę na pewno ...
  3. Witam Mam pewien problem od jesieni zeszłego roku mianowicie w czasie kręcenia w miejscu kierownicą slychać w samochodzie trzaski, strzelanie (jakby cos przeskakiwało itp.) podczas jazdy żadnych innych objawów . Jest też zależność z temperaturą im cieplej na zewnątrz tym to bardziej słychać jak temperatura minus i koło zera , to problemu w ogóle nie ma . Wymieniłem już łożyska MacPhersona i nic to nie dało . Może ktoś miał już coś podobnego? Lub jakieś dobre pomysły?
  4. Witam Przestudiowałem wątek , ale do końca nie rozwiało to moich wątpliwości i nie jestem pewien czy moim problemem jest Dwumas . Moje objawy to przede wszystkim : - na biegu jałowym i zimnym silniku w momencie dodania gazu i puszczenie go nagle ( bez wciśniętego sprzęgła )słychać stukot , gdy to samo powtórzymy z sprzęgłem wciśniętym - cisza - żadnych innych typowych problemów związanych z Dwumasem - problem ten mam już około 30 tys km - jeszcze oprócz tego często jeżdżę trasę Pol-Hol w czasie postojów po dłuższej podróży na biegu jałowym słychać świst , przy wciśnięciu sprzęgła jest cicho - również zdarza się , że obrotomierz lekko świruje na biegu jałowym , obroty lekko skaczą (zimny silnik) - po odpaleniu silnik pracuje chwilkę nie równomiernie, po czym słychać chwilowy stukot i obroty wracają do normy i silnik pracuje jak należy (zimny silnik ) Czy ktoś miał podobne objawy i czy to jednak Dwumas ? z góry dzięki
×