Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tomek30

Forumowicz
  • Content Count

    145
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About Tomek30

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kubencjusz - a wywaliłeś czujniki z kół? Jak wyrzucisz wszystkie i zastąpisz zwykłymi wentylami to TPMS przestanie wyświetlać błąd bez wylogowywania OP-COM'em, po prostu przejdzie w stan braku monitorowania. Ja tak mam już z 6 lat - zwykłe wentyle. Co do przekaźnika - też wolę nowy, oglądając aukcje allegro widzę same używki z aut starszych od mojego - nie sądzę aby taki przekaźnik mi wytrzymał.
  2. Znalazłem winowajcę mojego problemu - uszkodzony przekaźnik Tyco GM 90 226 846 12V/70A. W REC'u siedzi w gnieździe R2. To ten żółty. ASO w Koninie życzy sobie za ten przekaźnik 137zł . Ma ktoś doświadczenie z zamiennikami? Co kupić?
  3. Dorwałem schemat VC, i faktycznie niedziałająca wycieraczka tylna oraz kontrolka ciśnienia opon mogą mieć wspólną przyczynę. Zasilanie obu obwodów (FR14 i FR27) pochodzi z tego samego źródła - z przekaźnika K1_X97. Mógł paść przekaźnik ale równie prawdopodobny jest brak wysterowania przekaźnika. Chciałbym sprawdzić wysterowanie. XR2 to gniazdo REC'a, łatwo je zlokalizować ale musiałbym rozebrać tapicerkę bagażnika. Pytanie brzmi - gdzie znajduje się gniazdo X1, domyślam się, że z przodu samochodu, ale dokładnie, może ktoś wie? Może gniazdo X1 będzie łatwiej pomierzyć?
  4. nie mam dostępu do kompa, po prostu kontrolka mi zgasła wiec odłożyłem temat. Przez klika dni było dobrze aż tu nagle dziś powrót problemu i właśnie dziś zauważyłem, że nie działa tylna wycieraczka. VC Liftback .
  5. Witam, nie opanowałem tej świecącej kontrolki z wykrzyknikiem, ale zauważyłem, że jak się świeci to nie działa mi tylna wycieraczka. Czy ktoś z kolegów miał podobny problem, albo może wie gdzie szukać usterki?
  6. Cześć, przeczytałem cały temat skupiając się głównie na pompach. Przeglądają oferty trafiłem na taką oto HEPU P1089. Ktoś wie co to za pompa? Jest zupełnie inna od pozostałych, ma jakieś inne koło pasowe, wirnik też nie wygląda standardowo. Macie jakieś doświadczenia z tą pompą? Pozdrawiam
  7. Dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Myślę, że operacja pójdzie bez problemów.
  8. Cześć, przymierzam się do wymiany rozrządu mam kilka pytań: 1. Czy i w jaki sposób podpieracie silnik, aby nic nie uszkodzić? 2. Słyszałem o wadliwych pompach wody, którym spada wirnik, wobec tego których pomp unikać? 3. Czy nie ma problemu z uszczelnieniem pompy wody, tak jak to jest np: po wymianie filtra paliwa? 4. Czy nie ma problemu z odpowietrzeniem układu chłodzenia, czy wlać z powrotem stary płyn czy wymienić na nowy? Dzięki z góry za sugestie
  9. Ok, dzięki za podpowiedzi, będę szedł w kierunku wyłączenia w IPC. Czy op-comem to zrobię?
  10. Koledzy pomóżcie, też nie mam czujników w kołach i przez 6 lat nic się działo, a od kilku dni zapala mi się kontrolka opony z wykrzyknikiem. Z początku myślałem, że podobnie jak kolega Przemoszn, moja VC złapała sygnał od sąsiada, no ale to już się utrzymuje kilka dni. Kontrolka się Pali na pomarańczowo mimo że czujników nie używam od 6 lat. W menu są kreseczki. W jaki sposób auto może zgłaszać błąd w systemie, którego już dawno nie ma? VC 2007, polift 1.9 CDTI Pozdrawiam
  11. Koledzy w jaki sposób jest sygnalizowana obecność wody w filtrze paliwa w VC 1.9 CDTI? Wiem, że sygnalizuje to kontrolka z kluczykiem, ale w jaki sposób? Mruga podczas pracy silnika? Świeci się ciągle? Pozdrawiam
  12. W regulatorze powinna być fabrycznie zastosowana taka kompensacja temperaturowa, ale niestety dziś wszędzie oszczędności.... Wnekus świetnie to wymyśliłeś, super sposób. Ja się jeszcze zastanawiam nad przeczyszczeniem wyprowadzenia z alternatora, bo tak sobie myśle, że gdy tam nie będzie dobrego styku (wyjście na aku-regulator-przewód) to będą spadki napięć pod obciążeniem. Zobaczę co to da?
  13. No właśnie, gdyby między regulator a wyprowadzenie alternatora (tam jest mierzone napięcie przez reg.) dać diodę prostowniczą w kierunku przewodzenia, wówczas napięcie wyjściowe powinno podnieść się o 0,7 wolta. Ciekawe jak to się sprawdza?
  14. Pochwal się co to za modyfikacja...
  15. Tą charakterystykę regulatorów znam, nie pamiętam skąd. Czy to możliwe, że alternator rozgrzewa się do 90 stopni C?
×
×
  • Create New...