Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

chris346

Forumowicz
  • Ilość treści

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O chris346

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1992.08.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa/ Białołęka
  • Zainteresowania
    Żadnych konkretnych, wiele pomniejszych :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C Z19DTH automat

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Hej :)

    Mam taki problem z Vectrą i pomyślałem czy to nie będą indeksy o których tworzyłeś nawet temat.

    Mógłbyś zerknąć?


    Z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam :)

  2. Hej to jeszcze raz ja. Podlaczylem Werke pod komputer i błędów brak. Dodatkowo zauważyłem, ze Test Modę przekłamuje tez napięcie ładowania. Wymieniłem akumulator i lądowanie miernikiem pokazuje w graniach 14.4-14.5 (nowy aku i alternator). Odłączenie aku nie pomogło nawet na dłużej Test Mode zachowuje sobie wartości spalania w ciagu ostatniej minuty i 50 kilometrów (i tu dziwne, bo na takim samym poziomie 6.8) Kończą mi sie pomysły. Myslalem, ze moze moduł komfortu, ale nic nie ma chyba on do rzeczy. Moze cos sie w komputerze pokićkało tylko nie wiem od czego zacząć 😕 dodatkowo test-mode mimo przepalonej żarówki w swojej pamięci jak ma ostrzeżenie tam przy BUS czy WARN nic nie wyświetla ciagle ma 0000. Bardzo proszę o jakiekolwiek podpowiedzi. Staram sie znaleźć info w necie czy kiedyś cos takiego było juz, ale ciężko mi to idzie 😕 pozdrawiam
  3. Bardzo proszę o pomoc.... Nie wiem od czego zacząć. Spróbuje zczytac błędy, ale żadna kontrolka nie wyskakuje, a nawet wskaźnik paliwa zaczyna zachowywać sie jakby stał w miejscu 😕
  4. Hej Mam pewien problem. Próbowałem coś znaleźć na forum, ale niestety nic mi z tego nie wyszło.... Mianowicie: Odpaliłem dzisiaj rano samochód i wszystko wyglądało normalnie spojrzałem na zasięg patrze i tam jest 608 kilometrów, Mówię wszystko ok jedziemy. Dojeżdżam do pracy w korkach itp. gaszę auta ale kątem oka spojrzałem na zasięg a tam DALEJ 608 kilometrów. Mówię coś źle Vectra policzyła, ale patrze na spalanie chwilowe i zastanowiły mnie dwie rzeczy: 1. Spalanie na postoju na ciepłym silniku waha się na poziomie 0,7 - 0,8 litra/h (to chyba w porządku) jednak kiedy ruszyłem i dodałem gazy auto dość długo "myślało", żeby przejść ze spalania L/H na L/100km (jechałem około 20 na godzinę, troszkę mocniej ruszając i zawsze Werka już przy takiej prędkości zdążyła się przestawić na spalanie litrów na 100 kilometrów, ale teraz dość długo jechała na spalaniu 2,5/h - jakby coś się zawiesiło?) 2. Po tej akcji pomyślałem sobie, że zajrzę do Ukrytego Menu w Komputerze Pokładowym i jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że spalanie chwilowe "wisi" na wartości 11,8 litra i dopiero po jakiś 40 sekundach - minucie od ruszenia zaczęło cokolwiek liczyć. A i jeszcze o ile nie zatrzymam Vectry do zupełnego zera to licznik spalania chwilowego działa, jednak jak dłużej postoi to potrafi minąć nawet 1,5 minuty zanim zacznie coś liczyć.... Wygląda to dla mnie trochę jakby odczyt spalania chwilowego się zawieszał tylko nie mogę wpaść na przyczynę tego (niestety na elektryce się nie znam...... a na problem mechaniczny to nie wygląda....) A, bo zapomniałem: Auto to Vectra C Z19DTH automat (AF40) z 2008 roku z wyświetlaczem BID i radiem CD30 (może jest to ważne w tym wypadku, nie wiem) Może ktoś się spotkał z czymś takim, bo szczerze to nawet nie wiem od czego zacząć (szukałem w necie, ale nie widziałem takiego problemu u nikogo). Czy może być to kwestia akumulatora wołającego o wymianę albo jakieś niesprawności w baku? Dziękuje za wszystko odpowiedzi
  5. Hej wszystkim Mam takie pytanie co do skrzyni AF40, bo posiada niepokojące mnie trochę objawy i może ktoś mógłby mi powiedzieć od czego może się to brać Objawy: 1. Zaraz po odpaleniu (tylko jak na zewnątrz jest powyżej 10-15 stopni) skrzynia przeciąga zmianę biegu z 2 na 3, jak i również przy redukcji z 4 na 3 próbuje wskoczyć na luz i dopiero wbić bieg (ustępuje to po około 10-15 kilometrach jazdy albo po wyłączeniu i włączeniu auta po przejechaniu około kilometra) 2. Na rozgrzanym silniku szarpie z 3 na 4 (też nie zawsze najczęściej przy delikatnym dodawaniu gazu) i baaaaaaaaaardzo rzadko, ale się zdarzy z 2 na 3 (tu z kolei przy mocniejszym wciśnięciu pedału ) 3. Czasami na postoju szarpie przy przerzuceniu D na R. I tu moje kolejne pytanie? Czy to musi być wina skrzyni, bo dowiedziałem się dzisiaj, że mam do wymiany poduszki silnika Co do auta to Vectra C Z19DTH 2008 rok przebieg 242 tysiące (wymiany oleju przy 141 tysiącach i potem przy około 200 tysiącach), a poza tym z tego co wiem skrzynia nie ruszana. Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
  6. Olej wymienialem ja wiem z 30-40 tysiecy km temu
  7. Hej wszystkim! Mam kilka pytań odnoście automatu w Vectra C (2008 rok), a mianowicie od jakiegoś czasu zauważyłem dość niepokojące zachowanie skrzyni: 1. Po odpaleniu na zimnym silniku (czasem) zdarza się tak, że przeciąga zmianę biegu z 2 na 3, a także podczas redukcji z 5 na 4 zachowuje się jakby na chwilę wskakiwała na luz (potem wskakuje na obroty na jakich powinna być) 2. Nie wiem czy to może być powiązane, ale czasem zachowuje się jakby nie chciała po prostu przerzucić biegu (miałem sytuację ostatnio: Jadę pod ostrą górkę i skrzynia jedzie na 2 próbuje przyśpieszyć, auto delikatnie przyśpiesza, ale skrzynia nie przerzuca tego biegu wcale) 3. I teraz najciekawsze i za nic nie wiem czy to ma znaczenie: Pierwszy objaw pojawia się kiedy na dworzu jest dość ciepło (temperatura powyżej 15 stopni poza tym jest ok). 4. W przypadku pierwszym zauważyłem, że kiedy zaczyna przeciągać i zgaszę auto wszystko wraca do normy i automat ładnie wachluje biegami 5. Czy jak podczas jazdy odpuszczam gaz i czuje lekkie szarpnięcie to może pochodzić od automatu czy jest to mało prawdopodobne? Poza tym skrzynia zachowuje się ładnie oprócz lekkiego szarpnięcia przy zmianie z 3 na 4, ale to ma już baaaaardzo długo. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi! Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich! Niestety też mam lekki problem... Mianowicie jeszcze jakieś 2 miesiące temu, albo nawet krócej. Wiatrak silnika załączał się przy 95 stopniach, natomiast teraz jest cyrk na kółkach. Jeżeli dajmy na to samochód stoi to wszystko jest pięknie 95 stopni i wiatrak się załącza, obniża temperature do tych magicznych ~90 stopni, natomiast kiedy jadę to wskazówka radośnie jak baranek na narkotykach skacze do 100 stopni, albo ciut wyżej, po jakimś czasie się ochłodzi to prawda, ale zgłupiałem, bo nigdy nic takiego nie było i problem z wyśzą temperaturą występuje tylko jak jeżdzę. Jak auto stoi to nigdy nie przekroczy 95 stopni (Nawet po trasie w czasie której zagrzeje się do 100 stopni, to potem jak się je postawi na zapalonym silniku to nie przekroczy WCALE tych 95 stopni). Czy może być tak, że coś dajmy na to podczas jazdy "ogłupia" wiatrak i załącza się on za późno? Bo mi się już pomysły kończą powloli.... Co to może być? Pozdrawiam
  9. Czyli problem leży zapewne w wiązce lub samej lampie, dobrze myślę, na co lepiej postawić? Czego awarii jest większa szansa?
  10. Powrócę jeszcze do swojego pytania, czy w przedliftowej Vectrze jeżeli jest ten problem z oświetleniem tablicy, o którym pisałem w tym temacie to też jest uszkodzenie wiązki w bagażniku? Czy zatem wiązka od lampki podświetlenia w zderzaku idzie przez wiązkę znajdującą się w bagażniku na łączeniu? Ma ktoś może jakiś schemat dla opisania tego? Pozdrawiam
  11. Jak najprościej się do niej dostać? /Trochę głupie pytanie, ale chce znać najprostszy sposób/ To będzie wiązka znajdująca się u góry klapy z lewej strony bodajże dobrze rozumiem? W Hatchbacku oczywiście.
  12. Dorzucę swoje pytanie tutaj, bo nie znalazłem odpowiedzi, może źle szukałem: Wymieniłem dzisiaj żarówkę w podświetleniu tablicy rejetracyjnej, wszystko ładnie pięknie włożyłem wszystko na miejsce włączam światła i :zonk: podświetlenie dalej nie działa. Co może być przyczyną? Chyba na poczatek sprawdzę czy wogóle napięcie dochodzi, a jak nie to co? Bezpiecznik, wiązka czy jakieś inne ustrojstwo? Pozdrawiam
  13. Ok. Już sobie porównałem, bo znalazłem w domu jedną W5W i wiem już o co chodzi Dzięki za odpowiedź.
  14. Witam wszystkich Mam trochę dziwne pytanie; Vectra B w podświetleniu tablicy rejestracyjnej posiada żarówkę typu C5W i teraz moje pytanie czym różni się ona od żarówki typu W5W? I czy dałoby się wymienić obecną C5W na W5W czy mogą być z tym jakieś problemu i lepiej kupić? Przecież w końcu to nie droga sprawa. Pozdrawiam
  15. Dokładnie o to chodzi, przy wyprzedzaniu muszę często redukować, bo na piątym biegu (na czwartym też) auto nie chce wcale przyśpieszać, ale tak jak mówiłem jak minie granice 2,5 tys obrotów to wszystko jest ok.
×
×
  • Utwórz nowe...