Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

micho_zam

Forumowicz
  • Ilość treści

    380
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

micho_zam wygrał w ostatnim dniu 6 Listopad 2013

micho_zam ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O micho_zam

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1976.03.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zamość-->Chicago
  • Zainteresowania
    Car audio i motoryzacja

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Nissan Pathfinder R52 & Chevy Sonic LT

Kontakt

  • GG
    5429442

Ostatnio na profilu byli

1 779 wyświetleń profilu
  1. Zapytajcie kolegi Dejvo bo on ma mojego byłego GTSa a tam montowałem 4 tarcze Mikoda GT i to były kolejne takie zestawy. Niałem je w kilku samochodach i hamowały niesamowicie. Teraz też chętnie jupiłbym do moich aut i sprowadził ale niestety nie robią...
  2. napisz po Polsku bo trudno zrozumieć, jeżeli nierówno chodzi i szarpie to może być cewka(najczęściej pada 1-3-5)
  3. GTS występował tylko w jednej wersji nadwozia czyli HBT. Kombi ma inny tył bo wiadomo, sedan też ma inny, przód w zależności od silnika. GTS ma zawieszenie -20mm
  4. ja myślałem nad zakupem Buicka (niby Insigni) i ją zrobić na insignie ale tutaj są tylko 2.0 doładowane silniki o mocy 270KM, 4x4(dopiero od 2014r) i made in China...
  5. Ja miałem tak zrobione I byłem mega zadowolony, czarna buda mniej sie nagrzewała a szybki chroniły ciekawskich przed stacja multimedialną Alpine. Zjeździłem pól Polski i tylko raz mi dowód zabrali bo nie mieli się czego czepić. Przegląd dodatkowy w ASO to 20zł a pitolenie o bezpieczeństwie można sobie podarować. Folia 3M która sie nie rysuje i nie wyblaka, przód najjaśniejszy 1ka, tył 2ka a klapa 3ka.
  6. Najpierw wymień jednostkę sterującą na coś konkretnego a później myśl o głośnikach. Poza tym lepiej założyć dobre 16 niż byle jakie 20. Ja miałem Alpine 2din i grało o niebo lepiej, jak jeszcze wymienisz przód na coś lepszego to chyba wystarczy a jeżeli nie to podepnij pod wzmacniacz
  7. Ja swoje sprzedałem do VB i fajnie wygladała, opony 225/45/17
  8. będą pasować i całkiem fajnie wyglądają na VB, opony w odpowiednim dziale, było dużo razy
  9. Ja brałem mały cukier ze stacji paliw i gryzlem każde ziarenko osobno. Mi pomagało a najlepsza jest rozmowa chociaż drogi której jechales rozmawiając nie będziesz pamietac😄
  10. ja Blue Vision miałem wszędzie(postojówki, podświetlenie tablicy oraz w lampkach wewnętrznych) i były ok, świeciły na biało
  11. mam oryginalne końcówki z GTS-a jeszcze na tłumikach, można dociąć wg uznania jak coś to na PW
  12. U mnie było widać skrzywiony drążek a sytuacja była identyczna. Na ulicy była szklanka, uderzyłem prawy przednim kołem w krawężnik i zaczęło mnie ściągać na prawo a kierownica była sporo przekrzywiona
  13. Zrób jak kolega napisał, rozkodował Ci się klucz. Otwórz auto kluczem, pomimo alarmu włóż do stacyjki, przekręć i wciskaj na pilocie otwieranie. Musi zadziałać.
  14. miałem kiedyś podobną sytuację i winowajcą był skrzywiony drążek kierowniczy
  15. ja miałem takiego ultera, kupiłem w promocji za 960zł z kurierem i wolę ten niż oryginał. lepiej brzmi i auto ciut lepiej się odpycha
×
×
  • Utwórz nowe...