Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

norbi82

Forumowicz
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About norbi82

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zabrze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 3.2 + lpgtech 326 OBD

Kontakt

  • GG
    8255867
  1. Czy można prosić o schemat regulacji linek? norbi82@vp.pl Dzięki
  2. Hej I jaki w końcu założyłeś alternator??
  3. Widzisz zapomniałem dodać że tańsze gwinty nie mają możliwości naprawy amortyzatora tzn wymiany samego wkładu, posiadają to inne droższe zestawy. Lepiej chyba dołożyć kasy i mieć tą możliwość. Ja u siebie w SuperSportach miałem jeden amor cieknący, zawiozłem do Katowic do kolesia co się tym zajmuje i bez problemu wymienił oba na nowe. Koszt 150zł za sztukę i dodatkowo pytał czy chcę mieć taką samą charakterystykę amora jak był orginał. Hej i co bierzesz gwint od gemboj11?
  4. Tą z prawej strony od pasażera, ta co jest w głębi, widoczna jest na zdjęciu z 18 porady. O ile mnie pamięć nie myli to jest przykręcana na krzyżak i torx
  5. Musisz zdjąć boczną osłonę i powinieneś ujrzeć węże od nagrzewnicy, ręką sprawdzisz czy z nich leci płyn.
  6. No OK ale jak wyjęciu nagrzewnicy to straszny syf w niej był więc podobny musi być w układzie oraz chłodnicy. Wczoraj jak podpiołem OP-COMa to zauważyłem że termostat otwiera się przy około 75st i górny wąż robi się ciepły więc przypuszczam że termostat nadaje się do wymiany.
  7. Hmmm komfort to został w seriii, moja Viki pływała jak statek na morzu sądzę że są twardsze niż sri czy irmi, tylko pamiętaj że w gwincie (przynajmniej w tych tańszych) czym niżej to twardziej w kombiku musiałem podnieść przód i tył bo troszkę było za twardo ale nie wiem czy na lato nie obniżę tył tylko czekam czy 17-ki nie będą obcierać 225/45 Obecnie tył koło jest na równo z nadkolem a przód wchodzą niecałe 2 palce
  8. To zależy do czego chcesz go używać? Podobno jest w miarę dobre ale polecam jakąś używkę np, SuperSport, Koni, H&R lub innego producenta Ja u siebie założyłem Supersporta ze względu na 17" i żeby nie obcierało o nadkola, ogólnie jestem zadowolony Wcześniej w sedanie, obecnie w kombiku V6 2 palce wchodziły z trudem a jednak z przodu miałem ponacinane nadkole plastikowe. Jak coś to pisz podjadę i sobie obejrzysz jak to wygląda
  9. Chyba że chłodnica znów się zawaliła szlamem
  10. Czyli mam rozumieć że po odpięciu czujnika wału silnik powinien dalej chodzić? Bo ma sygnał z wałka? Jeśli gaśnie to jest uwalony czujnik wałka?
  11. Ja w starej też robiłem na taśmę ale było to na krótko więc zakupiłem koszulkę termokurczliwą i po całej reanimacji było wszystko ok
  12. No właśnie zobaczymy jak się zrobi cieplej. Masz rację z umiejscowieniem termostatu i czujników , bo w większości opli jest w tym samym miejscu co termostat. Jak na razie odpuszczam
×
×
  • Create New...