Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

norbi82

Forumowicz
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O norbi82

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1982.04.09

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zabrze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Signum 3.2 + lpgtech 326 OBD

Kontakt

  • GG
    8255867
  1. norbi82

    Regulacja mechanizmu zmiany biegów !

    Czy można prosić o schemat regulacji linek? norbi82@vp.pl Dzięki
  2. norbi82

    Nowy alternator do VB V6, jaki?

    Hej I jaki w końcu założyłeś alternator??
  3. norbi82

    gwint czy warto?

    Widzisz zapomniałem dodać że tańsze gwinty nie mają możliwości naprawy amortyzatora tzn wymiany samego wkładu, posiadają to inne droższe zestawy. Lepiej chyba dołożyć kasy i mieć tą możliwość. Ja u siebie w SuperSportach miałem jeden amor cieknący, zawiozłem do Katowic do kolesia co się tym zajmuje i bez problemu wymienił oba na nowe. Koszt 150zł za sztukę i dodatkowo pytał czy chcę mieć taką samą charakterystykę amora jak był orginał. Hej i co bierzesz gwint od gemboj11?
  4. Tą z prawej strony od pasażera, ta co jest w głębi, widoczna jest na zdjęciu z 18 porady. O ile mnie pamięć nie myli to jest przykręcana na krzyżak i torx
  5. norbi82

    gwint czy warto?

    Tu masz i nie daleko Ruda Śląska
  6. Musisz zdjąć boczną osłonę i powinieneś ujrzeć węże od nagrzewnicy, ręką sprawdzisz czy z nich leci płyn.
  7. No OK ale jak wyjęciu nagrzewnicy to straszny syf w niej był więc podobny musi być w układzie oraz chłodnicy. Wczoraj jak podpiołem OP-COMa to zauważyłem że termostat otwiera się przy około 75st i górny wąż robi się ciepły więc przypuszczam że termostat nadaje się do wymiany.
  8. norbi82

    gwint czy warto?

    Hmmm komfort to został w seriii, moja Viki pływała jak statek na morzu sądzę że są twardsze niż sri czy irmi, tylko pamiętaj że w gwincie (przynajmniej w tych tańszych) czym niżej to twardziej w kombiku musiałem podnieść przód i tył bo troszkę było za twardo ale nie wiem czy na lato nie obniżę tył tylko czekam czy 17-ki nie będą obcierać 225/45 Obecnie tył koło jest na równo z nadkolem a przód wchodzą niecałe 2 palce
  9. norbi82

    gwint czy warto?

    Z centrum
  10. norbi82

    gwint czy warto?

    To zależy do czego chcesz go używać? Podobno jest w miarę dobre ale polecam jakąś używkę np, SuperSport, Koni, H&R lub innego producenta Ja u siebie założyłem Supersporta ze względu na 17" i żeby nie obcierało o nadkola, ogólnie jestem zadowolony Wcześniej w sedanie, obecnie w kombiku V6 2 palce wchodziły z trudem a jednak z przodu miałem ponacinane nadkole plastikowe. Jak coś to pisz podjadę i sobie obejrzysz jak to wygląda
  11. Chyba że chłodnica znów się zawaliła szlamem
  12. Czyli mam rozumieć że po odpięciu czujnika wału silnik powinien dalej chodzić? Bo ma sygnał z wałka? Jeśli gaśnie to jest uwalony czujnik wałka?
  13. Czyli teraz jest nie sprawny?
  14. Ja w starej też robiłem na taśmę ale było to na krótko więc zakupiłem koszulkę termokurczliwą i po całej reanimacji było wszystko ok
  15. No właśnie zobaczymy jak się zrobi cieplej. Masz rację z umiejscowieniem termostatu i czujników , bo w większości opli jest w tym samym miejscu co termostat. Jak na razie odpuszczam
×