Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

testowy

Forumowicz
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O testowy

  • Urodziny 2010.03.01

Kontakt

  • Website URL
    http://www.pajacyk.pl

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione
  • Skąd
    z ACP
  • Zainteresowania
    szukanie błędów

Dodatkowe pola

  • Auto
    testowe
  1. Wersja

    6 pobrań

    Dźwignia zmiany biegów – renowacja 1) Wyjmujemy gałkę z drążka. Najlepszą metodą jest przekręcenie jej na siłę. Nie można zaczynać od walenia młotkiem itp. Najpierw ukręcamy dopiero później używamy klucza i młotka. Klucz 30 płaski podsadzamy pod gałkę. Owijamy go w szmatkę aby nie pokaleczyć niczego (zarysować itp) i z czuciem uderzamy w klucz od dołu. Byle drgnęło - później możemy użyć rąk. Czyli delikatnie ruszając/kręcąc gałką ciągniemy ją do siebie - zejdzie na pewno. Gałkę zabieramy do domu, do ciepłego miejsca. 2) Wyjmujemy kapselek z nadrukiem. Wystarczy delikatnie podważyć nożykiem i wyskoczy sam. Zakupioną skórkę wywijamy na lewo ale nie całkowicie. Zostawiamy sobie trochę na dole bo w innym przypadku będzie nam trudno ją nałożyć. 3) Teraz zaczyna się przysłowiowa jazda. Musimy skórę naciągnąć na gałkę. Nie jest to takie proste gdyż pokrowiec jest ciasny. Dlatego pisałem aby wszystko robić w ciepłym miejscu. W zimnym aucie wszystko będzie sztywne i lekko skurczone. Naciągamy skórę tylko i wyłącznie przy użyciu rąk. Nie używamy noża i innych narzędzi bo zwyczajnie coś przetniemy. Na dole zostawić możemy 1mm pokrowca ale ja zrobiłem to na styk. Nie możemy wywinąć skóry na dole do wewnątrz gdyż mechanizm od wstecznego będzie się blokował! 4) Naddatek skóry u góry wywijamy do wewnątrz. Spokojnie się zmieści w szczelinie w którą wchodzi kapselek. Do tego możemy użyć tępego narzędzia bo to co wywiniemy nie będzie widoczne dla oka. Można te krawędzie podkleić ale nie ma takiej potrzeby - lepiej nic nie ubabrać. 5) Na koniec wciskamy kapsel i gotowe. Możemy cieszyć się skórzaną gałką zmiany biegów. Od siebie dodam, że jest różnica. Nie chodzi już tylko o wygląd ale o komfort dotyku. Naprawdę lepiej leży w dłoni niż standardowa.
  2. Nazwa pliku: Wymiana skóry gałki zmiany biegów [Vectra B / przedlift] Plik Dodał: testowy Plik wysłano: 09 gru 2014 Kategoria pliku: VB - pozostałe Dźwignia zmiany biegów – renowacja 1) Wyjmujemy gałkę z drążka. Najlepszą metodą jest przekręcenie jej na siłę. Nie można zaczynać od walenia młotkiem itp. Najpierw ukręcamy dopiero później używamy klucza i młotka. Klucz 30 płaski podsadzamy pod gałkę. Owijamy go w szmatkę aby nie pokaleczyć niczego (zarysować itp) i z czuciem uderzamy w klucz od dołu. Byle drgnęło - później możemy użyć rąk. Czyli delikatnie ruszając/kręcąc gałką ciągniemy ją do siebie - zejdzie na pewno. Gałkę zabieramy do domu, do ciepłego miejsca. 2) Wyjmujemy kapselek z nadrukiem. Wystarczy delikatnie podważyć nożykiem i wyskoczy sam. Zakupioną skórkę wywijamy na lewo ale nie całkowicie. Zostawiamy sobie trochę na dole bo w innym przypadku będzie nam trudno ją nałożyć. 3) Teraz zaczyna się przysłowiowa jazda. Musimy skórę naciągnąć na gałkę. Nie jest to takie proste gdyż pokrowiec jest ciasny. Dlatego pisałem aby wszystko robić w ciepłym miejscu. W zimnym aucie wszystko będzie sztywne i lekko skurczone. Naciągamy skórę tylko i wyłącznie przy użyciu rąk. Nie używamy noża i innych narzędzi bo zwyczajnie coś przetniemy. Na dole zostawić możemy 1mm pokrowca ale ja zrobiłem to na styk. Nie możemy wywinąć skóry na dole do wewnątrz gdyż mechanizm od wstecznego będzie się blokował! 4) Naddatek skóry u góry wywijamy do wewnątrz. Spokojnie się zmieści w szczelinie w którą wchodzi kapselek. Do tego możemy użyć tępego narzędzia bo to co wywiniemy nie będzie widoczne dla oka. Można te krawędzie podkleić ale nie ma takiej potrzeby - lepiej nic nie ubabrać. 5) Na koniec wciskamy kapsel i gotowe. Możemy cieszyć się skórzaną gałką zmiany biegów. Od siebie dodam, że jest różnica. Nie chodzi już tylko o wygląd ale o komfort dotyku. Naprawdę lepiej leży w dłoni niż standardowa.