Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lukasz88swc

Forumowicz
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lukasz88swc

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/21/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra 1.9 Z DTH 2005 Astra II 2.0 16v 2001

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tylko ta cześć w klapie nie działa inne światło w lampie w klapie działa. właśnie czyściłem bo wiem, że z tym są problemy...
  2. Nie znalazłem podobnego tematu więc założyłem swój. Mam taką kwestię, nie działa mi tylne lewe światło w vc kombi (ta część co śię w klapie znajduje) Żarówka niby dobra po zamianie stron działa, zamieniłem też stronami te gniazdka w ktore się zarówki wpina i też działa. Jakiś pomysł gdzie może być problem? Generalnie żarówki w vc to udręka. Tak często mi się przepalały, że nawet obudowę klapy przestałem zakładać.
  3. w którejś odpowiedzi jest napisane ". Póki co wyciągnięty przekaźnik na zapalonym silniku w celu zgaszenia go, zlikwidował te kontrolkę, ale mam przeczucie, że nie na długo..." może ktoś wytłumaczyć o jaki przekaźnik chodzi i gdzie go szukać?
  4. Wyłącze tą recyrkulację. + dziś zamontuje klapkę obiegu wewnętrznego i ustawię ją na obieg otwarty. Aktualnie w ogóle nie mam tej klapki więc jest jakby otwarty i zamknięty jednocześnie.
  5. kozak pomoc. Jadę po ściągacz:) okazało się, że przesuwając wycieraczkę po szybkie ręcznie zsunąłem ją z gwintu. Jak ją później dokręciłem to wsio dobrze śmiga:)
  6. Panowie to ja chyba głupotę zrobiłem. Nie mogłem zdjąć tego ramienia wycieraczki i na wyłączonym aucie przekręciłem ręcznie ramie wycieracżki po szybie. I teraz luźno chodzi. Odpaliłem wycieraczki i tylko jedna zareagowała. Czyżbym coś ukręcił albo rozwalił?
  7. w zeszłą zimę rozebrałem cały środek wyjąłem fotele i fakt było trochę wody ale bez przesady. Dywaniki gumowe już założone. Coś czuje, że u mnie jest problem z nagrzewnicą.
  8. filtr wymieniony. liści brak;/ założę tę klapkę i zobaczę co się będzie wtedy działo. Kocham mój samochód ale czasem tak mnie denerwuje;] Jak ustawię na 19 to mogę zamontować sobie wycieraczki wewnątrz auta;/ aż krople w środku spływają po szybie...
  9. Panowie Mam taki problem. Moja Viki Paruje. Jadę i dajmy na to wyłączę klime to w ciągu 5 minut nic nie będę widział. Zaparują wszystkie szyby łącznie z przednią. Za to jak temperatura zbliży się do 0 stopni na zewnątrz albo w ogółe spadnie na minus to auto zaczyna parować. Muszę jeździć na mocnym nadmuchu i 24 stopnie by przednią szybę i obie przednie boczne mieć odparowane. Ale to idzie się ugotować... Mam te problemu tylko zimą. W zeszłą się zaczęło i teraz jak temeratury pospadały znowu. Latem był wsio ok. Co do obiegu wewnętrznego, mam wyjętą klapkę, która jest za filtrem kabinowy, ta co się przesuwa jak się obieg wewnętrzny włączy. Próbuję ją kupić ale to chyba nie będzie łatwe. Woda od klimy sie skrapla ale jak auto stoi to się robi kauża czyli odpływ jest drożny. Jakieś sugestie?
  10. czyli wniosek taki, że wysyłać i liczyć na uczciwość, której pewnie nie doświadczę
  11. Tu się podepnę by nie otwierać nowego wątku. Mam taka sytuację: VC 2004 1.9 CDTI 150. Program na 185/410. Ostatnio czuję słabszą moc. Więc schamowałem i wyszło 133/299. Ogólnie żadnych błędów nie widzi. Znajomy mechanik powiedział ze turbina powinna dmuchać na 1.7 bara a dmucha na 1.2 bara. Powiedział, że turbo wymaga regeneracji. Zaproponował mi firmę OP Turbo ze Zgierza w Łódzkim. Regeneracja kosztuje 700-1400 (taki przedział) Jak to ugryźć? Macie lepszą firmę do zaproponowania z inną ceną? W ogóle jakaś opinię chętnie bym przeczytał co do tej turbiny. Boję się, że mnie orżną na regeneracji. Że faktycznie naprawa będzie kosztowała np 700 zł a powiedzą ze 1300 a ja się nie znam więc jak poznam, że nie walą w hu**?
  12. Chyba dobrze:) jest ciepło. Dodam, że płynu chłodniczego nie ubywa.. Ma może ktoś zdjęcie jak wygląda otwarty obieg? Tam jak się filtr wyjmie? Mechanik mówi że jest ale wolałbym się upewnić. A poza tym jak wciskam guzik obiegu zamkniętego to nadal słyszę terkotanie z zza schowka. A skoro mechanik na stałe otworzył to nie znaczy, że odpiął zasilanie i nie powinienem już nic słyszeć po wciśnięciu guzika?
  13. Panowie ja mam tak, że jadę i nagle wszystko tak zaczyna parować, że nie ogarniam. Muszę nadmuch na max na przednią szybę ustawić. Filtr kabinowy wymieniony obieg otwarty na stałe bo się zacinał jak to w VC- bynajmniej mechanik tak mówi (otworzył bo terkotał i myślałem że to jest problemem) - mym tylko pytanie odnośnie tego. Niby jest otwarty na stałe ale dlaczego słyszę, że terkocze? to nie powinno działać tak że otworzył i odpiął jakieś zasilanie i nie powinienem juz nic słyszeć? szyby czyste. Może ktoś wrzuci fotke jak wygląda otwarty obieg? mechanik włożył rękę pod filc od strony pasażera ( tam gdzie klapka w podłodze z numerami nadwozia) i trochę wilgotno było, więc rozebrałem wszystko (fotele plastyki), podniosłem wykładzinę i było minimalnie wilgotno więc wysuszyłem. płynu nie ubywa. Pół roku temu wymieniłem płyn i stan się nie zmienia. Brakuje mi pomysłu na dalszą walkę? Klimę mam cały czas włączoną... to żle?
×
×
  • Create New...