Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

CoolaPL

Forumowicz
  • Content Count

    199
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About CoolaPL

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/19/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Inowrocław
  • Zainteresowania
    giełda, IT, Vectra C (była Vectra C 1.9 CDTI 150KM OPC Line SPORT CARAVAN)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Astra K ST Elite (B14XFT) AT6 S/S

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. simka bys sie pochwalil nowym zakupem

     

  2. Podjechałęm na TECH2 - 150zł za zalogowanie nowej pompy i kalibrację czujnika skrętu. Okazało się, że są dwa rodzaje pomp i jak wymienisz na identyczny model to jest ok, a jak na inny, to trzeba podpiac się TECHem.
  3. Sa dwa rodzaje - jak tylko sprawdze u siebie to dokonam wyboru: http://www.e-opel.com.pl/czujnik-roznicy-cisnien-0281002771-55198717.html http://www.e-opel.com.pl/czujnik-roznicy-cisnien-0281002784.html
  4. Panowie jaki numer ma ten czujnik do 1,9 CDTI (Z19DTH) 2006 modelowy? Czy to 55200301 czy 55241075 czy 55198717 ? Bład P1901-0F i auto z kluczykiem. DPF wypala się normalnie. Auto ma normalna moc, choć 1 czy 2 razy wpadł mi w tryb awaryjny (ale przed wypalaniem DPF).
  5. Czy może ktoś podpowiedziec krok po kroku gdzie i jak zalogować w tech2 (menu) wymieniona pompe wspomagania?
  6. Dopadła mnie awaria pompy wspomagania (kierownica z kluczykiem plus kompletny zanik wspomagania). Po podpieciu sie pod kompa i zczytaniu błędów: Wymieniona pompa wspomagania i wspomaganie działa. Niestety po około minucie od zapłonu pojawia się kierownica z wykrzyknikiem z info, że czujnik do kalibracji. Po podlaczeniu błędy: Skasowałem błędy. Odczytałem w dodatkowa lista 1 jaki jest kat skretu (był 0 z lekkim wahaniem na -1). Następnie przeprowadziłem "Kalibracja czujnika skrętu" - pytanie jak dokładnie się ja przeprowadza - krok po kroku? Wprowadziłem kod car pass, kierownica na wprost (kat skrętu 0 stopni), nacisnalem kalibracje (nie kreciłem kierownica w zadna stronę) i po chwili pojawil sie komunikat "Kalibracja zakonczona sukcesem". Po ponownym odczytaniu błędów pojawiły się takie: Dodam, że wspomaganie działa normalnie. Gdzie szukać usterki lub jak przeprowadzić poprawnie kalibrację czujnika kata skrętu?
  7. U mnie chyba jednak obwód tej żyłki nie jest zamknięty. Przy jednym ze słupków (pasy tylne) żyłka jest przerwana i trzeba bedzie polutować lub klejem przewodzacym.
  8. Dzięki. W którym miejscu tego szukać? Patrzac od tyłu: słupek przy klapie kombi, słupek przy tylnich drzwiach (tył) Zabieram się do rozbiórki
  9. Alarm fabryczny, nie było nic modyfikowane. Dopadło i mnie - za każdym razem jak odpalam auto - "Safeguard - check". Bezpieczniki sprawdziłem i sa ok. Alarm czasami po uzbrojeniu (dwukrotne nacisniecie zamkniecia na kluczyku - ryglowanie->uzbrojenie) po około 2-3 minutach zaczyna wyć jakby była próba włamania. Trzeba otworzyć i zamknać z kluczyka lub tylko ryglować. Bład jaki zczytałem: **********************POCZ¥TEK ECU ID********************** Source Address: DIS Adres Ÿród³owy: 0x00000246 Identyfikator: 0x1301 VIN W0L0ZCF3561109409 Nazwa systemu: CID/GID Epsilon Numer sprzêtu:13128263 Numer czêœci:24461297 Numer wersji oprogramowania: CE59-/00050 Opis systemu: SIEM 0400 Kod alfa: DB Code Index and version: 014 00 Iloœæ zapisanych kodów b³êdów:1 U2174 - <Nieznany kod b³êdu> (00) - Obecny **********************KONIEC ECU ID********************** Gdzie dokładnie znajde ewentualne przerwane wiazki lub styki do sprawdzenia? Szyba tylnia grzeje normalnie. Mam jeszcze to, ale to żarówka podświetlenia popielniczki: **********************POCZ¥TEK ECU ID********************** Source Address: BCM Adres Ÿród³owy: 0x00000252 Identyfikator: 0x0209 VIN W0L0ZCF3561109409 Numer czêœci:13193590 Numer wersji oprogramowania: D02D11 49041605 Opis systemu: TEMIC04 Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ Opis systemu: 0x20202020202020303031323436383632 Kod alfa: NF Data produkcji: 000600030201 Code Index and version: Iloœæ zapisanych kodów b³êdów:1 B2652 - Obwód wyjœc. ¿arówki œciemniania oœwietlenia zestawu wskaŸników - przerwany obwód lub wys. napiêcie (05) - Obecny **********************KONIEC ECU ID**********************
  10. Podany jest wy?ej :)

    Moj numer tel 518 208 639

    1. papas5

      papas5

      dzieki za pomoc ale auto nie warte podpięcia pod kompa 

  11. Czesc,

    Mieszkam w Inowroclawiu i mam op-com. Moge pomoc. Daj znac o ktorej w piatek bedziesz potrzebowal podlaczenia.

    Moj numer tel 518 208 639

    Pozdrawiam

    Hubert

    1. CoolaPL

      CoolaPL

      Podany jest wy?ej :)

      Moj numer tel 518 208 639

×
×
  • Create New...