Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Miły_

Forumowicz
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Miły_

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 02/05/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gostyń / PGS

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16V

Recent Profile Visitors

709 profile views
  1. Witam... Uprzejmie zapytowywuje co moze byc jesli przed wymiana czujnika czasem gasl na cieplym i nie odpalal oraz na kompie blad 0335, natomiast po wymianie na nowy oryginalny siemensa na benzynie szarpie silnik i faluja obroty mimo iz krokowiec tez nowy oryginalny? Na kompie pozostaje blad przeplywki, ale wczesniej nie mialem z nia problemow...
  2. Jutro biore sie do dziela... zobaczymy co z tego wyjdzie... Wytapane z Sony Xperia Z3
  3. Witajcie... Po raz kolejny muszę się zwrócić do was, gdyż nie mam już siły... Otóż mam bardzo uciążliwy problem ze swoją Viki... Ale od początku: Vectra B X20XEV, podtlenek LPG II generacja... Gaz ustawiony przez gazownika... Auto nie faluje ani nic... Chodzi równo... I teraz tak: 1. Silnik zimny: odpala od strzału, chodzi równo zarówno na gazie i na benzynie. Żadnych problemów. 2. Silnik ciepły: tu zaczynają się problemy... Otóż auto odpala losowo... Raz odpali od strzała, raz chwile pokręci, a raz mogę kręcić do wyładowania aku... Jak wyładuje i podłącze do innego auta kable to czasem od razu odpali, a czasem nie odpala nadal... Dzieje się to zarówno na gazie, jak i wtedy, gdy jeżdżę na samej benzynie... Dodatkowy mały problem jest na benzynie, gdzie na wolnych obrotach po wciśnięciu gazu, dosłownie na sekundę przydławi się... Dotychczasowe działania: 3 mechaników i żaden nie wiedział co może być, wymienione świece i kable (NGK i Bosch), silnik krokowy (wcześniej falował), posprawdzane wszystkie wężyki oraz kable, sprawdzony czujnik temperatury (mam op-com) - temperatura normalnie się podnosi tak jak na zegarach, wcześniej występował błąd czujnika położenia wałka rozrządu - wymiana wtyczki na nową rozwiązała sprawę i błąd już nie wyskakuje, wymienione elektrozawory od gazu. Jedyny błąd jaki wyskakuje to przepływomierz (na benzynie świeci check), ale podejrzewam, że na gazie powinien omijać ją i nie powinno być problemu... Również na benzynie bez problemu wkręca się ładnie na obroty i nie odczuwam spadku mocy... Chętnie sprawdziłbym miernikiem przepływkę, ale niestety nie bardzo rozumiem z opisu co gdzie podłączyć... Proszę was o pomoc, bo: 1. już nie mam siły 2. już nie mam zbytnio kasy, żeby płacić mechanikom za coś, czego nie naprawili (od dwóch się udało kasę odzyskać ale po większych bataliach)... 3. codziennie mam jakąś trasę do przejechania i nie uśmiecha mi się 200 km od domu odpalać "na pych"
  4. Jeśli mogę, odkopię oraz podepnę się pod temat... Już mam dość bawienia się z zamiennikami i czas na coś lepszego... Mam do wyboru GM za 240 zł albo Siemens/VDO za 150 zł... Ten Siemens to też oryginalnie montowali, czy lepiej ten GM?
  5. Przekaźnik zamieniałem z wtryskami i ciągle ta sama przypadłość... Jutro może pokombinuje z multimerem, no chyba że będzie znów tak śnieg walił jak dziś... ===UPDATE=== no więc tak.. za każdym razem jak pojawiało się napięcie na kablu to pompa się ładnie załączała... Przekaźniki też są dobre... najprawdopodobniej instalacja gazowa się rozregulowała i zalewa się gazem - oddam do gazownika i zobaczymy co dalej...
  6. Otóż tak: Od pewnego czasu mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Objawia się to tym, iż na ciepłym niby złapie ale gaśnie od razu i trzeba długo kręcić... Szukałem czytałem - czujnik temperatury. Ale podpiąłem opcoma i temperatura ładnie się podnosiła podczas jazdy. Więc to nie to... Druga sprawa - pompa paliwa... Na ciepłym załącza się mniej więcej raz na 30 odpaleń (i wtedy w miare odpali)... Idąc za opisami na forum zmostkowałem piny 30 i 87 w przekaźniku... I bez zmian... Więc pytanie moje jest takie, czy problem jest z ECU, czy przekaźnik się wali? Co jeszcze mam sprawdzić? PS. Mam LPG II gen...
  7. Kostka jak i kable są pod plastikiem w dole bagażnika... Sam się zastanawiam nad założeniem - ma ktoś zdjęcie, gdzie w sedanie można takie gniazdo założyć?
  8. Będę jutro zakładał d16 i mam pytanie. Bo kupiłem przypadkowo Mobil 1 Mobilube HD-A SAE 85W-90. Czy mogę zalać nim skrzynie? Czy kupić SHC 75W? Wytapane z Sony Xperia M... EDIT Założona d16 :-)
  9. Dzięki, poszukam, jednak u mnie może być problem bez wejścia pod auto, b gaz II generacji i pod maską wręcz "nasrane" od kabli i przewodów... ;]
  10. Wybaczcie, ale się podłącze... Szukam grubego czarnego kabla i nic... Czy kostka to skrzynka z bezpiecznikami/przekaźnikami? bo tam mam 3 cienkie czarne... Najgrubszy jest brązowy... Podpiąłem się pod niego i na mierniku 0.00... Dałby ktoś radę zrobić dokładniejsze zdjęcie, który to kabel?
  11. Dzisiaj podmieniłem altek od kumpla z rozbitej wiki... Wszystko jest ok... Swój oddam do elektryka... Dzięki za podpowiedzi...
  12. daliscie rady to sprawdzam po kolei od najlatwiejszego do najtrudniejszego... Poza tym ze bylem siku w trakcie dotychczasowych poszukiwaniach tez mam napisac? Nie pisalem o kontrolce, bo wiedzialem ze dziala... A ty jestes tak idealny ze powinienes sie domyslec... Koncze juz ta bezsensowna rozmowe bo jestm zbyt powaznym czlowkekiem zeby sie klocic na forum...
  13. gawlak, czy tobie wysmiewanie potrzebujacych pomocy sprawia przyjemnosc? Bo tak mi sie wydaje... Dla twojej wiadomosci zarowka jest ok. Dla pewnosci wymienilem na nowa - to samo... Jutro bede walczyl z alternatorem
  14. Ok, dzięki... Ogarnę to i zobaczymy...
  15. Sróbuje... Tylko dlaczego później jest już ok? To wygląda tak, jakby prąd gdzieś miał jakieś ograniczenie, a jak przegazuje go to ograniczenie znika całkowicie - do kolejnego zimnego odpalenia...
×
×
  • Create New...