Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

TheStachoo

Forumowicz
  • Zawartość

    168
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

TheStachoo wygrał w ostatnim dniu 7 Marzec 2014

TheStachoo ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O TheStachoo

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1980.01.05

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bytoom
  • Zainteresowania
    sex, drugs, r&r

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC kombi 2007 1.9DTH

Ostatnio na profilu byli

705 wyświetleń profilu
  1. TheStachoo

    CD70 - slizg lasera

    Poszukuje ślizgu / uchwytu lasera. Można to gdzieś dostać? Połamałem oczywiście
  2. Dokładnie. Nie wiem tylko jakiej oporności - może ktoś bardziej światły się wypowie, ale do kupienia poniżej złotówki.
  3. Nie wiem czy myślimy o tym samym wątku - ale przeczytałem. Mimo wszystko zreanimuje moją listwę.
  4. A widzisz, na allegro widziałem całe ciegno z zregenerowanymi mocowaniami w kwotach 110 - 160pln 1. http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-kolektor-ssacy-1-9-cdti-opel-fiat-i5480327676.html 2. http://allegro.pl/listwa-ciegno-klap-wirowych-opel-1-9cdti-i5496740642.html
  5. Dobrze zrozumiałeś. A co do skuteczności - też chętnie się dowiem
  6. Generalnie kolektory w CDTI to temat rzeka. Poczytaj liczne posty coby sobie wyrobić zdanie w tym temacie. Na 3 cylindrze jest silniczek sterujący - który powinien poruszać pozostałymi trzema U mnie spada pręcik - drucik skutkiem wyrobienia się gniazd w samym druciku - zrobiły się fasolki. Chwilo obróciłem go o 180st i tak działa drugi dzień Docelowo planuje zaimplementować coś takiego: http://allegro.pl/361-mocowanie-ciegna-1-9-ctdi-jtdm-z19dth-i5070643576.html Tak na szybko, spróbuj ustawić wszystkie 3 klapki w pozycji otwartej - jak na foto - na godzinie 10/11 i sprawdź czy jest lepiej.
  7. Cześć, Nie wiem czy pomoże ale sprawdź klapy wirowe (o ile masz) i EGR. Ja właśnie wczoraj uruchomiłem je ponownie - załozyłem lekko zmodyfikowany drucik sterowniczek i jestem pod wrażeniem poprawy elastyczności. Od jakiegoś czasu - kilka miesiecy jezdździłem z nieaktywnymi klapami w pozycji Bóg wie jakiej. Efekt był taki że auto nie chciało jechac do ok. 1800 i powyżej 3500obr - gdzie następowało szarpniecie i powoli zaczynał dalej przyszpieszać. Oczywiście mówię o sytuacji gaz w podłodze, bo przy delikatnym przyspieszaniu był wyczuwalny spadek "jakości" przyspieszenia pow. 3500obr. Po zamontowaniu ponownie drucika - sterowniczka znacząco poprawiła się elastycznośc - jedzie równo do samego dołu aż do odcinki Przy okazji wyczyściłem EGR - choc nie wiele tam było i zamontowałem fiatowską blaszkę z dziurką
  8. Jeden modul miałem oryginalnie. Zamienilem na dwa moduły - z sukcesem
  9. Niestety nie dziaa. Opcje s dwie; albo co zrobiem le, albo po prostu nie dziaa. Kabel 7 z zamka (szary) wpialem do 42 ddm (niebiesko czerwony) i po wczeniu zaplonu zjechaa szyba pasaera. Pomyk꠷ pinach wykluczam bo sa opisane[emoji6]
  10. TheStachoo

    Schemat elektryczny Vectra C

    Cześć, Do pełni szczęścia czyli podłączenia alarmu potrzebuje rozpiskę RECa, a konkretnie: - gdzie są wyjścia do tylnych czujek szyb (kombi) - połączenie reca z bcm THX
  11. Dzięki, to będzie prawie na pewno to. Chociaż to dziwne, bo wiązka z alarmem ma u mnie: - 1 pin więcej w X11, - 1 pin więcej w kostce PDM (niestety nie pamiętam który pin) - 1 przewód i 1 pin więcej do zamka. Sprawdzę w tygodniu
  12. Witam, Szybkie pytanko, bo nie mogę znaleźć a kiedyś to gdzieś widziałem (tylko w drugą stronę). Przy okazji montażu wiązki drzwi pod składane lusterka okazało się że auto nie widzi otwartych drzwi. Dostałem info że to kwestia tego że nie mam alarmu. Z tego co pamiętam wystarczy przepiąć kable w kostce zamka i sytuacja wróci do normy. Ktos może podpowiedzieć jak ten bład poprawić?
  13. Grunt to spokĂłj

  14. TheStachoo

    Szybkie pytanie TPMS

    Witam, Ponieważ kupiłem w końcu czujki w koła i jutro będę montował, mam dwa pytania; - jakim momentem dokręca się wentyle (czujniki) w felgach - jak wygląda parowanie - jedni piszą, że toto się samo dzieje,inni wykonują taniec deszczu. Wiec jak to jest? Dzięki za pomoc
×