Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

fun_tha_mental

Forumowicz
  • Content Count

    451
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

fun_tha_mental last won the day on June 21 2012

fun_tha_mental had the most liked content!

Community Reputation

46 Best

About fun_tha_mental

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday March 26

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    DWR
  • Zainteresowania
    Z wykształcenia i zamiłowania inżynieria dźwięku, z zawodu muzyka i e-commerce

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    E46 Touring N42B20

Kontakt

Recent Profile Visitors

2170 profile views
  1. To zależy od modelu radia. Stare radia bywały kompatybilne z midem i sterowaniem, bo w pierwszej połowie lat 90 pomysł Opla był dość rozpowszechniony, więc firmy próbowały się dopasowywać (to były czasy, kiedy w każdym samochodzie można było zamontować radio 1din). Dlatego były m.in. VDO, które p&p działały z Oplem. Nowe kenwoody (mam na myśli nie starsze niż jakieś 10 lat) są już sterowane cyfrowo i tutaj bez interfejsu nic nie zdziałasz. Skoro piszesz o radiu z USB, to na pewno jest z czasów, kiedy analogowe sterowanie nie było już wspierane przez Kenwooda.
  2. W takim razie musi być coś nie tak z przejściówką z kostki opla na kostkę kenwooda
  3. Trochę nie na temat pytanie, ale odpowiedź pewnie jest taka: masz w kenwoodzie ustawiony fader na przód i balans na jedną stronę (tą, po której gra głośnik).
  4. Zdaje się że coś nie śmiga na nowym silniku. Próbuję zaszyć po raz kolejny linki do zdjęć, ale wyświetlają mi się tylko końcówki nazw plików. Popróbuję jeszcze pewnie jutro, a jeśli nie, to niestety nie będę miał jak dodać fot (podejrzewam że załączać pliki mogą tylko klubowicze, a ja klubowiczem nie jestem)
  5. To były widocznie jakieś przejściowe problemy z hostingiem. Teraz wszystkie się wyświetlają
  6. Coś musiałeś namieszać przy podłączaniu albo lutowaniu. Szary przewód w kostce i pilotach nie ma żadnego związku ze sterowaniem jeśli wszystko jest poprawnie połączone.
  7. Czyli na początku wszystko było ok, a teraz te dwa przyciski działają niepoprawnie? Jeśli tak, to obstawiam zimny lut, który przez chwilę trzymał, a teraz stawia gdzieś równolegle dodatkowy opór. Z Twojego opisu wynika, że wszystkie przyciski mają takie funkcje, jakby rezystory miały wartość mniejszą o około 2k ohm. next: miał być 8k a jest 5,75k (spadek o 2,25k) prev: miał być 13k działa ok (spadek o 2k daje 11k - więc nadal wartość prawidłowa, dlatego przycisk dobrze działa) strzałka: miał być 3,5k a jest 1,2k (spadek o 2k) Obstawiam problem ze zworką między dwoma niebiesko-czerwonymi przewodami w prawym pilocie, ale jak już je rozbierzesz, lepiej przyjrzyj się wszystkim podejrzanie wyglądającym lutom i popraw je. Bo szary w kostce to podświetlenie, a drugi przewód w jacku to masa, więc to nie ma prawa działać. Jeśli chcesz mieć podświetlenie, musisz do szarego przewodu podłączyć kabel ANT z wiązki radia (steruje anteną, więc daje 12V przez cały czas, kiedy działa radio). Masz to napisane w pierwszym poście, w punkcie C
  8. Mały update postu: wstawiłem wszystkie grafiki w formie schematów z naniesionymi uniwersalnymi oznaczeniami. Teraz powinno być łatwiejsze zorientowanie się jaki rezystor powinien być wlutowany w odpowiednim miejscu dla odpowiedniego radia.
  9. Mówiąc krótko: nie masz racji;) Piloty w kierownicy są na drabince rezystorowej, więc wpinając się za nią musiałbyś mieć np. przesunięcie wartości względem pilotów oplowskich dla pioneera czy sony o daną jedną stałą wartość. Tak niestety nie jest, dlatego w tym pudełeczku, do którego zalinkowałeś, jest układ elektroniczny który reinterpretuje rezystancję kierownicy i zamienia ją na odpowiedni sygnał cyfrowy lub analogowy (w zależności od radia, pod jakie interfejs jest dedykowany)
  10. Przerabiałem piloty już wielu osobom z VKP, więc nie ma problemu. Odezwij się na PW i napisz jakie masz radio
  11. Maślak, przy SMDkach musiałeś gdzieś przypadkiem zewrzeć do masy, dlatego pewnie każdy przycisk wyłączał (dla Soniaka zwarcie do masy powoduje wyłączenie). Wartość dla NEXT trochę poza zakresem, ale tak to już w Soniakach bywa. Pioneery są pod tym względem pewniejsze i każdy model reaguje poprawnie na standardowe wartości. W przypadku Sony nigdy nie można być do końca pewnym efektu. Ważne, że działa
  12. Diablo, a tak gwoli wyjaśnienia, czy trzeba podłączyć 2 czy 3 przewody: Jeśli chciałbyś mieć opcje dodatkowe, wtedy faktycznie musiałbyś podłączyć 3 przewody. Problem w tym, że nie zrobisz tego w VB w prosty sposób, ponieważ od pilotów do radia idzie wiązka dwuprzewodowa, a więc i taśma w kierownicy przewiduje tylko taką konfigurację.
×
×
  • Create New...