Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zubek

Forumowicz
  • Ilość treści

    20 790
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    113

zubek wygrał w ostatnim dniu 3 Luty

zubek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 060 Briliant

O zubek

  • Ranga
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    A20DTH+/11/ST
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

9 834 wyświetleń profilu
  1. Temat chyba nie poruszany - a wyglądając przez okno jest na czasie. W zeszłym roku jakoś przeżyłem wyjazd na narty bez łańcuchów. Łatwo nie było bo te nasze auta do królów gór nie należą pomimo niezłych zimowek (nie mam 4x4). Dzisiaj w Szczyrku ogłoszono stan klęski żywiołowej, w innych miejscach na południu nie jest lepiej, więc postanowiłem w tym roku nie kombinować. Wynalazki typu: łańcuch w sprayu, łańcuchy plastikowe (takie większe trytytki) odrzucam - szkoda nawet brać pod uwagę. Rozważałem "łańcuchy" tekstylne ze względu na niezłe opinie i uniwersalność rozmiaru, ale w końcu stanęło na klasycznych. Ze względu na zalecenia w instrukcji o grubości ogniwa do 10 mm (standard łańcuchów to 12 mm) wybór nie jest zbyt duży. Mam zimówki 235/45 R18. Na początek skorzystałem z konfiguratora: https://www.lancuchy.pl/ Możliwości: Taurus TRS 9mm gr.76 - cena ok. 250 zł. Koenig ZIP Ultra 9 gr.102 - cena ok. 350 zł Koenig ZIP 9 gr.102 - cena ok. 200zł. Weissenfels Clack&Go Uniqa M32 gr.130 - 470 zł. Reszta powyżej 500 zł. więc odrzucam, bo potrzebuję je raz w roku na tydzień/dwa, ewentualnie na jakieś nieprzewidziane wycieczki. Ale jak ktoś chce to można bez problemu wydać 1500. Mój wybór padł na Koeniga - najlepiej zip ultra. Używki czy nowe?.... Niby to nie kosmiczny wydatek ale mnie się zawsze przy zakupach Szkot włącza Jak się dobrze poszuka, to okazuje się, że można kupić "nowe używki", które nawet nie były zakładane - i takie właśnie kupiłem (z gwarancją na jeszcze 2 lata). Zakup: Koenig ZIP Ultra 9 https://www.ceneo.pl/35027123 Zalety (takie użytkowe - bez bełkotu): - Koenig to w zasadzie Thule więc firmy chwalić nie trzeba, - ultra w stosunku do normalnego ZIPa ma napinacze, więc nie wymaga ręcznego dociągania po przejechaniu kawałka drogi, - jednoetapowy montaż (wystarczy raz się zatrzymać), - prosta obsługa, - fajne opakowanie, - odbojniki chroniące powierzchnię felg aluminiowych, - realna gwarancja 3 lata (gwarancja producenta 5 lat ale to pewnie marketing), - w zasadzie same pozytwne oceny w necie. Wady opiszę jak użyję :roll: … o ile użyję. .
  2. przedliftowe lampy d2s poliftowe lampy d1s
  3. chińska elektronika nie zastąpi kierowcy
  4. https://www.ngkntk.com/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/
  5. https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/f35.html
  6. Sprawdź temperaturę odczytując ją w ukrytym menu (opisy na forum) albo op-comem. Wskaźnik temperatury na zegarach zaczyna się z tego co pamiętam od 70 stopni.
  7. Aż takiego zauważalnego wpływu to raczej bym się nie spodziewał. Najprościej podmienić korek o obserwować.
  8. Raczej jakieś zwarcie. Samoistnie nie pada kilka żarówek na raz. Samoczynne zapalanie się świateł też nie jest normą. Czy to kuna... trudno powiedzieć, ale na pewno trzeba sprawdzić bezpieczniki i przekaźniki związane z lampami. Co do samoczynnego zamykania się auta - to jeśli otworzysz z pilota i nie otwierasz drzwi to po kilku minutach się zamknie - to norma. Awaria świateł raczej nie do usunięcia bez wizyty u elektryka; mąż przez telefon też raczej nie naprawi. Napisz na forum pomorskim - https://forum.vectraklub.pl/forum/63-pomorski/ może jakiś ogarnięty pomocnik się znajdzie. (tylko uprzedź męża żeby afery nie było 😉 )
  9. Sprawdź też przewody podciśnienia dochodzące do przepustnicy. Może któryś spadł, jest dziurawy, sparciały itp. Dolot powietrza od przepływomierza do przepustnicy też obejrzyj / obsłuchaj. Może ssie gdzieś powietrze spoza układu.
  10. kod 89 -teoretycznie oznacza wskaźnik wymaganego przeglądu ja bym podłączył pod op-coma - będzie jasność
  11. Kod silnika:Z19DTH Nr silnika:17324086
  12. 205/55/16 91H w podpiętym temacie masz dokładne tabele
  13. podłączyć pod komputer i sprawdzić co to za błąd
  14. Ale coś robiłeś z tym gniazdem czy samo się "zrobiło". Zobacz czy np. moneta nie leży w gniazdku - były już takie przypadki.
×
×
  • Utwórz nowe...