Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zubek

Forumowicz
  • Content Count

    20792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    114

zubek last won the day on August 25 2019

zubek had the most liked content!

Community Reputation

1067 Briliant

About zubek

  • Rank
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    IB/17/ST/B20DTH
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Recent Profile Visitors

11002 profile views
  1. W insigniach nic nie rdzewieje jeśli nie są bite a 1.4.... to silnik do corsy. Ja mam 200/420 i szału nie ma ale już jakoś jedzie.
  2. Założyłem raz te koenigi. Aura i teren mnie zmusiły. Przejechałem z kilometr (tyle co musiałem do przejezdnej drogi). Wszystkie zalety potwierdzam. Wada jest taka, że jak ich id razu po użyciu nie opłuczemy to łapią nalot i wyglądają jakby były używane 5 lat. Odbojników do ochrony alusów nie chciało mi się zakładać. Nic się nie uszkodziło. Montaż za pierwszym razem w śniegu i na miękkim podłożu ok 10 min. (na filmie instrukatażowym robią to w ok. 3 min). Za drugim razem na pewno poszłoby szybciej.
  3. Temat chyba nie poruszany - a wyglądając przez okno jest na czasie. W zeszłym roku jakoś przeżyłem wyjazd na narty bez łańcuchów. Łatwo nie było bo te nasze auta do królów gór nie należą pomimo niezłych zimowek (nie mam 4x4). Dzisiaj w Szczyrku ogłoszono stan klęski żywiołowej, w innych miejscach na południu nie jest lepiej, więc postanowiłem w tym roku nie kombinować. Wynalazki typu: łańcuch w sprayu, łańcuchy plastikowe (takie większe trytytki) odrzucam - szkoda nawet brać pod uwagę. Rozważałem "łańcuchy" tekstylne ze względu na niezłe opinie i uniwersalność rozmiaru, ale w końcu stanęło na
  4. przedliftowe lampy d2s poliftowe lampy d1s
  5. chińska elektronika nie zastąpi kierowcy
  6. https://www.ngkntk.com/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/LAMBDASONDEN/
  7. https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/f35.html
  8. Sprawdź temperaturę odczytując ją w ukrytym menu (opisy na forum) albo op-comem. Wskaźnik temperatury na zegarach zaczyna się z tego co pamiętam od 70 stopni.
  9. Aż takiego zauważalnego wpływu to raczej bym się nie spodziewał. Najprościej podmienić korek o obserwować.
  10. Raczej jakieś zwarcie. Samoistnie nie pada kilka żarówek na raz. Samoczynne zapalanie się świateł też nie jest normą. Czy to kuna... trudno powiedzieć, ale na pewno trzeba sprawdzić bezpieczniki i przekaźniki związane z lampami. Co do samoczynnego zamykania się auta - to jeśli otworzysz z pilota i nie otwierasz drzwi to po kilku minutach się zamknie - to norma. Awaria świateł raczej nie do usunięcia bez wizyty u elektryka; mąż przez telefon też raczej nie naprawi. Napisz na forum pomorskim - https://forum.vectraklub.pl/forum/63-pomorski/ może jakiś ogarnięty pomocnik się znajdzie. (tylko uprze
  11. Sprawdź też przewody podciśnienia dochodzące do przepustnicy. Może któryś spadł, jest dziurawy, sparciały itp. Dolot powietrza od przepływomierza do przepustnicy też obejrzyj / obsłuchaj. Może ssie gdzieś powietrze spoza układu.
  12. kod 89 -teoretycznie oznacza wskaźnik wymaganego przeglądu ja bym podłączył pod op-coma - będzie jasność
  13. Kod silnika:Z19DTH Nr silnika:17324086
  14. 205/55/16 91H w podpiętym temacie masz dokładne tabele
  15. podłączyć pod komputer i sprawdzić co to za błąd
×
×
  • Create New...
UP