Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zubek

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    20 772
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    111

zubek wygrał w ostatnim dniu 22 Kwiecień

zubek ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 052 Briliant

O zubek

  • Ranga
    Pasjonat

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    WWL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    A20DTH+/11/ST
  • Oddział VKP
    Mazowiecki

Ostatnio na profilu byli

9 352 wyświetleń profilu
  1. bo łatwo go wcisnąć przypadkowo a niektórzy nie wiedzą jak wyjąc
  2. http://sklep.dixi-car.pl/zawor-nagrzewnicy-astra-corsa-tigra-vectra-p-9251.html
  3. Ten olej (mineralny) nie jest zalecany silnika ale nie sądzę żeby to był bezpośredni powód awarii. Za słaby ten opis żeby coś jednoznacznie stwierdzić. Poziom oleju jest w normie? Poziom cieczy chłodzącej?. Jaki to był dym- czarny / biały? Jakieś kontrolki się zapaliły?
  4. zubek

    Problem

    obawiam się że @DaveK pomylił dział...
  5. zubek

    Żarówki, Jakie "zamienniki" ?

    Do wymiany żarówek z H7 na H7 nie jest potrzebny żaden komp. Jak chcesz żeby lepiej świeciło to kup jakieś wysilone żarówki (+ ileśtam % światła) ale one posłużą krócej niż zwykłe. O rozszerzeniu kompa pisz w temacie o kompie - zresztą masz już tam odpowiedzi
  6. zacznij od pomiaru akumulatora i ładowania
  7. I3403010 - ZESTAW,SPRĘŻYNY,PRZEDNI(-A,-E) (FOR VEHICLES WITH UP TO A PERMISSIBLE AXLE WEIGHT OF 975-1055KG FRONT)
  8. ceramiczne klocki do nacinanych/nawiercanych tarcz.... info ze strony ATE Użycie,ewentualnie kombinacja nacinanych/nawiercanych tarcz hamulcowych i Ceramicznych klocków hamulcowych ATE jest technicznie możliwa. Skuteczność hamowania przy takim "sparowaniu"pozostaje tak samo wysoka, jak przy ATE Oryginal lub klocków hamulcowych OE. Współdziałanie obu tych składników,części może jednakże prowadzić do zwiększenia hałasu podczas procesu hamowania. Ceramiczne klocki hamulcowe ATE zostały opracowane do hamowania komfortowego. Stanowczo polecamy łączenie Ceramicznych klocków hamulcowych ATE tylko do "normalnych to znaczy gładkich tarcz hamulcowych
  9. nie wiem co to etech ale poszukaj na forum oddziałowym kogoś z op-com'em
  10. zubek

    Jaki olej?

    to jakiś nowy diesel?
  11. zubek

    Programy na Androida

    do insigni spróbuj OPL DTC Reader: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.insigniadpfgmail.opldtcreader&hl=pl Dla posiadaczy DPF - OPL DPF Monitor https://play.google.com/store/apps/details?id=com.insigniadpfgmail.opldpfmonitorfree&hl=pl oba ciągle ewaluują a autor ma insignię i jest w ciągłym kontakcie z innymi użytkownikami
  12. Nie warto przepłacać. Każdy mechanik to zrobi. Robota brudna ale ni bardzo trudna.
  13. zubek

    półoś vectra c 2.2dti

    To jest ten pierścień i raczej na stałe nie jest wewnątrz. Z tym, że ta fotka jest chyba poglądowa bo brakuje mi rowka na pierścień jak np. tu:
×