Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lewian

Forumowicz
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About Lewian

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Single Status Update

See all updates by Lewian

  1. Witaj

    Widzę na forum, że masz spore doświadczenie w doradzaniu dlatego też piszę z zapytaniem. Potrzebuję tarcz, klocków, reperaturek zacisków i przewodów hamulcowych elastycznych do signum 2.2dti, w którym na dniach będę robił zamianę z serii na 314/292. W jakiej cenie mogę u Ciebie kupić potrzebne mi rzeczy. Na forum polecasz zimmermanna, jaka byłaby cena za zestaw tej firmy? Czy faktycznie nastąpi znaczna poprawa po zmianie z "serii" na 314/292? Pytam bo na hamulce dotychczas nie narzekałem, na dotychczasowym zestawie zrobiłem od 12. 2011 do dziś około 75tys. km czyli około 16tys.km rocznie głównie trasy. Zazwyczaj dynamicznie. Jaką wersje zimmermannów polecasz sport czy standard wystarczy? W parze z klockami jurid white czy ferodo czy innymi. Generalnie znajomi polecają zestaw standard+jurid white. Szczerze to nigdy dogłębnie nie analizowałem wzajemnych zależności klocek tarcza, może dlatego, że znajomy mechanik za mnie to ogarniał i jakoś dobrze to działało. Po zmianie miasta mam do niego z 400km i muszę radzić sobie jakoś sam :)  Czy odczuję jakąś różnicę po zmianie przewodów elastycznych zwykłych na te w oplocie stalowym np hel'a? Czy pownienem zmienić przewody z przodu skoro ostatni raz były zmieniane w 2011 roku? Te z tyłu muszę zmienić bo się roszą a nie były zmieniane zapewne od nowości. Pytam o te w oplocie ponieważ przy wymianie kompletu przewodów taniej wychodzi kupić zestaw hel'a czy goodridge'a niż "gumowe" ate :/ No i na koniec jaki płyn hamulcowy polecasz? Słyszałem, że ate sl6 dot4 jest ok.

    z góry dzieki za odpowiedź

    pozdrawiam

    Dominik

×
×
  • Create New...
UP