Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

puzoniasty18

Forumowicz
  • Zawartość

    472
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

puzoniasty18 wygrał w ostatnim dniu 14 Sierpień 2015

puzoniasty18 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

9 Neutral

O puzoniasty18

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1991.01.16

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    rzezawa
  • Zainteresowania
    mechanika motoryzacja kobiety sport:D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Vectra c GTS 2.2 dti 125 km ;)

Kontakt

  • GG
    12346988

Ostatnio na profilu byli

502 wyświetleń profilu
  1. puzoniasty18

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Sizon opanowałem temat do momentu że dioda się zapala☺w przycisku styku nie było. Lecz teraz pytanie bo nic nadal się nie dzieje 🤑 aż byłem u kolegi co ma też w z19dth sport Ori i u niego z 2 tys po włączeniu sporta leci do 4500 RPM . Aktywowany cdc w silniku w bcm w cim w wspomaganiu.. sterownik silnika LM jakieś dalsze rady?
  2. puzoniasty18

    Montaż i uruchomienie modułu CDC - SPORT

    Panowie mam pytanie zamontowałem cdc w z19dth 2004 i tak vaux łączy się z cdc są błędy amorow itd bcm cim ster silnika i wspomaganie ustawione że cdc występuje. Przycisk podświetla się tzn napis sport ale dioda już nie. Nie ma reakcji żadnej. Moim zdaniem cdc działa prawidłowo bo da się z nim połączyć. Bcm zmieniony od aura z którego jest cdc zalogowany i działa błędów brak. Krąży mi po głowie myśl że albo przełącznik uwalony.... Idzie to jakoś sprawdzić? Może pin gdzieś nie łączy? Druga sprawa to ten bcm zamyka mi drzwi po ruszeniu da się to jakoś zmienić?
  3. Tak w wiązce która idzie do pompy paliwa do baku tylko tam gdzie pisałem jest wtyczka chyba z tego co pamiętam 6 pionowa i do zbiornika idą 4 kable a 2 są puste natomiast do wtyczki powinno dochodzić 6 sztuk i za wtyczka 2 puste to miejsce na podłączenie pompki paliwa mam gdzieś rysunki jak coś
  4. Oryginalny kabel dochodzi do kostki z lewej strony z tyłu obok klocka od podnoszenia auta. Ktoś może nie wiedział że tam się kończy jego droga i podłączył bezposrednio
  5. Sprawdź je w diesel serwisie op com nie pokaże jak wtrysk leje.
  6. puzoniasty18

    Psg16

    jeśli pisze krzywkowy to w pompie.
  7. puzoniasty18

    Wymiana radia, wymiana wyświetlacza

    witam ma ktoś może rozpiske podłączenia cd 70 do cdr2005? mam już wszystkie graty panel klimatrnic radio wyswietlacz rolki cim anteny wtyczki i potrzebuje schematu które przewody z wtyczki radia doktórych w złączu auta i dodatkowo słyszałem że dwa kabelki do wyswietlacza z climatronika i z radia do can? potrzebuje cos w stylu zdjęcia złączy i opisu który gdzie bo nie chcę polutować coś zle i spalić pol auta:)
  8. puzoniasty18

    Psg16

    czujnik ugnił. za niedługo trzeba go bedzie wymienic a tani nie jest
  9. puzoniasty18

    SILNIK PRZERYWA BRAK MOCY

    egr czy te spaliny mają zapach spalonego oleju czy ropy nie spalonej? nie ubywa oleju ?
  10. puzoniasty18

    Przpustnica

    lutować styki od wtyczki!
  11. puzoniasty18

    Głośna praca silnika DTI (jargotanie)

    pompa jak odpala i nie generuje błędów nie szarpie--> zostaw w spokoju
  12. puzoniasty18

    Stuki w silniku 2.2

    moim zdaniem bez diagnozy się nie obejdzie
  13. puzoniasty18

    Błąd P0243-4

    nie chcę być złym prorokiem ale najprawdopodobniej sterownik w pompie a dokładnie pinologia do zaworu turbiny się przerwała. ster do naprawy. ostatnio ktoś dzwonił o zawór do mnie bo mam taki na sprzedaż ale po podpowiedziach że jeśli auto nie ma mocy tzn turbo nie pracuje to nie bedzie to zawór a sterownik i miał sobie sprawdzić. potem juz nie zadzwonił więc pewnie sterownik. sam miałem parę takich aut z tą usterką
  14. puzoniasty18

    Stuki w silniku 2.2

    zmierz ciśnienie na cylindrach obstawiam sworzen na tłoku lub panewkę kto robil remont silnika szlif i panewki nowe??
  15. te pod dekielkami alufelg na piascie?? dowaliC mocno rurka nawet metrowa i docisnac dobrze rekami ale nie skaka/c po kluczu
×