Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

raw

Forumowicz
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About raw

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Astra G
  1. http://otomoto.pl/op...-C28606869.html - auto z 2003 roku, a każda szyba z innej parafi - od 2002 do 2005 roku. Klapa wymieniona, w prawej strony auto lakierowane na bezczela - zacieki widać gołym okiem. Na narożniku z tyłu od pasażera trochę szpachlu. Lampy z przodu zaparowane. Kratki od Signuma w zderzaku. Przebieg - teoretycznie 178k - raczej wątpliwe, kierownica, gałka zużyta. Z lewej strony drzwi też robione, rozdarty delikatnie fotel kierowcy - jakby poducha wystrzeliła i na sztukę złożone było. Teromostat albo czujnik temp do wymiany bo wskazówka od temp nie podnosiła się. W środku generalnie czysto, ale gość o komputerze raczej nie chciał słyszeć - 'bo możecie coś popsuć'. Generalnie na silnik już większej uwagi nie zwracałem ale nie kopcił, dymił raczej na wolnych, podczas jazdy nie szarpał wiec ok, zawieszenie tez nie wybite po jeździe próbnej. Nie mniej jednak auto kupione typowo na handel, koło bezwypadkowego nawet nie stało, nie da sie tego ukryć.
  2. Demsy - nie jest to zgodne z przepisami. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  3. Co do tej vb z allegro to jakiś czas temu była wystawiona z przebiegiem grubo ponad 200k , chyba nawet w granicach 250 - 280. Widać u handlarza parę km spadło Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  4. Zolty podlacz do + z postojowek, czerwony do + po stacyjce, czarny to masa. Wtedy po przekreceniu stacyjki zapala się dzienne a zgasna po wlaczeniu postojowych. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  5. Dorobić na 100 sie da. Wszystkie przewody znajdziesz przy wlaczniku świateł (światła) / liczniku (kontrolka ciśnienia oleju) i pewnie stacje (plus po zapłonie). Swoją droga nie lepiej założyć drl? Koszta pewnie podobne wyjdą Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  6. Z całym szacunkiem Jarek ale to się zdarza. Najszybsza metoda sprawdzenia czy jest instalacja gdzieś schowana jest sprawdzenie czy w miejscu bezpiecznika numer 32 są blaszki - jeśli tak to trzeba kopać, jeśli nie - kostki faktycznie nie będzie. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  7. Iskry przy podłączeniu to norma. Na innym aku odpala? Piszesz, że kręci więc na moje to nie problem z prądem. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  8. W altku jest regulator napiecia - gdyby go nie było napięcie byłoby wprost proporcjonalne do obrotów zapewne. Co do stabilizatora - pamiętajcie że na nim jest spadek okolo 2v więc przy dużym obciążeniu na jego wejściu nie będzie 14v więc na wyjściu analogicznie 12 nie uzyskacie. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  9. Zmień mechanika - druciarz i tyle. Który normalny mechanik wypuści auto bez osłony na rozrzadzie? Chyba tylko po to żeby do krótkim czasie do niego wróciło. I te jego diagnozy... ew przy problemach z odzyskaniem kasy / naprawa strasz skarbówka - zazwyczaj pomaga. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2 Zmień mechanika - druciarz i tyle. Który normalny mechanik wypuści auto bez osłony na rozrzadzie? Chyba tylko po to żeby do krótkim czasie do niego wróciło. I te jego diagnozy... ew przy problemach z odzyskaniem kasy / naprawa strasz skarbówka - zazwyczaj pomaga. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  10. Sam w sobie to raczej nie - to przycisk chwilowy - działa tak długo jak jest przytrzynamy. Może on jednak uruchamiać dodatkowy moduł sterujący podgrzewaczem. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  11. raw

    Brak prądu...

    Trzeba sprawdzić czy prąd nie ucieka. Masz multimetr? Trzeba tym sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym silniku i zapłonie. Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  12. W opcomie jest opcja programowania liczby poduszek - mi zabrakło odwagi aby to sprawdzać. Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  13. autor dał troche za mało informacji - co to była za naprawa alternatora? Należy zmierzyć napiecie ładowania na samym alternatorze i na aku. jeśli bedzie duża róznica to masa a jesli nie to faktycznie coś z alternatorem.
×
×
  • Create New...