Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

raw

Forumowicz
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O raw

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Astra G
  1. ta ostatnia nie ma zderzaka albo samych kratek z signum?
  2. http://otomoto.pl/op...-C28606869.html - auto z 2003 roku, a każda szyba z innej parafi - od 2002 do 2005 roku. Klapa wymieniona, w prawej strony auto lakierowane na bezczela - zacieki widać gołym okiem. Na narożniku z tyłu od pasażera trochę szpachlu. Lampy z przodu zaparowane. Kratki od Signuma w zderzaku. Przebieg - teoretycznie 178k - raczej wątpliwe, kierownica, gałka zużyta. Z lewej strony drzwi też robione, rozdarty delikatnie fotel kierowcy - jakby poducha wystrzeliła i na sztukę złożone było. Teromostat albo czujnik temp do wymiany bo wskazówka od temp nie podnosiła się. W środku generalnie czysto, ale gość o komputerze raczej nie chciał słyszeć - 'bo możecie coś popsuć'. Generalnie na silnik już większej uwagi nie zwracałem ale nie kopcił, dymił raczej na wolnych, podczas jazdy nie szarpał wiec ok, zawieszenie tez nie wybite po jeździe próbnej. Nie mniej jednak auto kupione typowo na handel, koło bezwypadkowego nawet nie stało, nie da sie tego ukryć.
  3. Demsy - nie jest to zgodne z przepisami. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  4. Co do tej vb z allegro to jakiś czas temu była wystawiona z przebiegiem grubo ponad 200k , chyba nawet w granicach 250 - 280. Widać u handlarza parę km spadło Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  5. Zolty podlacz do + z postojowek, czerwony do + po stacyjce, czarny to masa. Wtedy po przekreceniu stacyjki zapala się dzienne a zgasna po wlaczeniu postojowych. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  6. Dorobić na 100 sie da. Wszystkie przewody znajdziesz przy wlaczniku świateł (światła) / liczniku (kontrolka ciśnienia oleju) i pewnie stacje (plus po zapłonie). Swoją droga nie lepiej założyć drl? Koszta pewnie podobne wyjdą Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  7. Z całym szacunkiem Jarek ale to się zdarza. Najszybsza metoda sprawdzenia czy jest instalacja gdzieś schowana jest sprawdzenie czy w miejscu bezpiecznika numer 32 są blaszki - jeśli tak to trzeba kopać, jeśli nie - kostki faktycznie nie będzie. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  8. raw

    Iskry ze styku z akumumatora.

    Iskry przy podłączeniu to norma. Na innym aku odpala? Piszesz, że kręci więc na moje to nie problem z prądem. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  9. W altku jest regulator napiecia - gdyby go nie było napięcie byłoby wprost proporcjonalne do obrotów zapewne. Co do stabilizatora - pamiętajcie że na nim jest spadek okolo 2v więc przy dużym obciążeniu na jego wejściu nie będzie 14v więc na wyjściu analogicznie 12 nie uzyskacie. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
  10. raw

    Dlaczego pękł wał korbowy??

    Zmień mechanika - druciarz i tyle. Który normalny mechanik wypuści auto bez osłony na rozrzadzie? Chyba tylko po to żeby do krótkim czasie do niego wróciło. I te jego diagnozy... ew przy problemach z odzyskaniem kasy / naprawa strasz skarbówka - zazwyczaj pomaga. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2 Zmień mechanika - druciarz i tyle. Który normalny mechanik wypuści auto bez osłony na rozrzadzie? Chyba tylko po to żeby do krótkim czasie do niego wróciło. I te jego diagnozy... ew przy problemach z odzyskaniem kasy / naprawa strasz skarbówka - zazwyczaj pomaga. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  11. w poliftach były klamki nie w kolor?
  12. Sam w sobie to raczej nie - to przycisk chwilowy - działa tak długo jak jest przytrzynamy. Może on jednak uruchamiać dodatkowy moduł sterujący podgrzewaczem. Wysłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  13. raw

    Brak prądu...

    Trzeba sprawdzić czy prąd nie ucieka. Masz multimetr? Trzeba tym sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym silniku i zapłonie. Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  14. raw

    Wystrzeliła poduszka!!

    W opcomie jest opcja programowania liczby poduszek - mi zabrakło odwagi aby to sprawdzać. Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2
  15. autor dał troche za mało informacji - co to była za naprawa alternatora? Należy zmierzyć napiecie ładowania na samym alternatorze i na aku. jeśli bedzie duża róznica to masa a jesli nie to faktycznie coś z alternatorem.
×