Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

szms

Forumowicz
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

szms last won the day on June 22 2013

szms had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About szms

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    CWA / GD

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Mondeo MK4 2.0 TDCI, Superb II 2.0 TDI

Kontakt

  • GG
    4697880

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wiesz, ale dzisiaj dużo ludzi te znaczki wywala, więc możesz się nabić. Ktoś ściągnie znaczek i kupisz ekoflexa Te przełożenia są takie, że 1-2 są krótsze, a 5-6 dłuższe? Już sam teraz nie pamiętam na czym ekoflex polegał
  2. Niestey ten mit się odwraca i coraz więcej dużych przebiegów zaczynają robić benzyny, ze względu na większą awaryjność diesli... Dzisiaj duże przebiegi benzyną już nie są żadnym zdziwieniem, do tego przyczyniła się także cena diesla, która już nie jest tak korzystna względem PB, a wiadomo, że do diesla trzeba sporo dopłacić.
  3. Dokładnie... to normalny przebieg. Piękna, nic tylko sprawdzać. Jak szukasz laluni, to szykuj kilka eurosów więcej... nigdy nie zrozumiem tej filozofii przebiegowej. Moja po 270 kkm byłe beee dla pewnego znajomego - teraz go widzę u mechanika - sąsiada kilka razy w tygodniu z wymarzoną VC, 130 na blacie, 1.9 cdti oczywiście. No, ale jak kto woli.
  4. Ksenony na pewno bardzo fajna sprawa, ale znowu nie ma co robić z powodu ich braku problemu Jak się trafi odpowiedni model to nawet ksenony można przeboleć.
  5. Fakt, dobry motyw z tą Dekrą... A Ty Wolf wrzucaj jakieś konkrety a nie się pisze temat bajek... jak piszą koledzy wyżej - możesz kupić bardzo polecany model i trafić bubel, możesz kupić niby bubel, a być z niego zadowolonym. Jak piszą o VC? Bubel, a ja przez 270 kkm tylko dwumasę robiłem ponad normę, nic więcej nie trzeba było...
  6. Znajomy nakręcił 30 kkm nią i generalnie jako tako jest zadowolony, ale to nie jedzie jak każdy diesel w Insignii... VC 150 kucy, szła... a Insignia to muł. Za duża masa. Jeżeli już to tylko z chipsem. fajna trakcja można poszaleć. Na pewno najciekawszy diesel w aktualnym zestawieniu.
  7. Odpowiem, bo pytanie odnośnie Insignii nie wyklucza wcale porównywanie jej z innymi modelami, nawet powinno się porównać, bo na tle czegoś auto trzeba sobie wybrać. Nie wiem jakie słyszałeś problemy, bo na forum forda raczej nie spotkałem się ze złymi opiniami. Póki co nachlastałem 190 kkm i nie przyłożyłem do silnika ani jednej złotówki., podobnie miałem w VC 1.9 cdti, tylko dwumas po 230 kkm. Insignia pali po prostu normalnie w swojej klasie. Jeżeli ktoś zastanawia się nad wyborem między benzyną, a dieslem... a je szcze V6 benzyną, to chyba nie wie czego chce, bo to całkiem inne światy. Prosta kalkulacja, przelicz swoje kilometry, różnicę w cenie, zobacz czy zostanie coś na ewentualne naprawy...
  8. Ta... Mazda gnije tak samo jak Opel. Problem sprzed dobrych kilku lat nie dotyczy już tych nowszych modeli. A problemy z silnikami mają, tak jak pisze peja... Trzeba się przejechać, ocenić, wypisać za i przeciw i zdecydować.
  9. Jasne, że gwarancja obejmuje... nie piszcie głupot. Jak jest wypadek i jest naprawa w ASO to gwarancja jest naprawiana prawidłowo i gwarancja nie zostaje anulowana. Nic z tych rzeczy. Jakbyś powypadkowo naprawiał u pana Gieńka i ASO podczas naprawy gwarancyjnej skapnęło się, że zrobiłeś fuszerę, to by Ci niezły rachunek wystawili i tyle.
  10. To jest właśnie dieslowski standard, mi w dwuletnim Superbie strzela niedługo 70 kkm... dlatego w przebiegi średnie 8-15 kkm/rok w dieslach nie uwierzę, bo pierwszy właściciel musiał robić 30-50 kkm minimum, a następny chyba po tysiąc rocznie, żeby takie coś wyszło...
  11. Niekoniecznie właśnie diesle robią robotę, znajomego A4 z TSI 2011r... ma 210 kkm na blacie, więc tym to ktoś ładnie nakulał... ale za 4-5 lat będzie miał 115 zapewne...
  12. 30 kkm rocznie to całkowite minimum i to u nas w Polsce, w Niemczech dobijające są opłaty za diesla, gdzie granica opłacalności zaczyna się od 40-50 kkm rocznie, więc na przebiegi każdy odpowiedzieć sobie może sam.
  13. U mnie różnica na blat-komp to kilkaset kilometrów na 250kkm. Mimo wszystko przy tak małym przebiegu to mi ta różnica wydaje się zbyt duża... sorki, ale zmiana laczka chyba nie przekłamuje aż o +/-10%...
  14. A to nie jest tak, że VC mają to? Po lificie na 100%, ale przed liftem kiedyś znajomy też tak miał, choć nie wiem czy sam coś sobie dorabiał, czy tak miały... ktoś uświadomi? Mojej mruga przy ostrym hamowaniu.
×
×
  • Create New...