Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

GreG

Forumowicz
  • Content Count

    375
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About GreG

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 03/01/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa z 3Miasta
  • Zainteresowania
    Żagle Prędkość Śnieg & IT

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    był SIGNUM 1,9CDTI 150KM SPORT AUTOMA, VB & VA

Kontakt

Recent Profile Visitors

1701 profile views
  1. Przycisk Sport to nie zmiana mapy jak w rajdówkach, To kilka ściśle zaprogramowanych opcji/funkcji , które się dzieją, Utwardzenie Amortyzatorów-jeśli są, zmiana charakterystyki pracy automatu i jakieś zmiany w charakterystyce silnika- może ktoś coś więcej wie o tym. Jeśli ktoś jest zainteresowany mam do sprzedania komputer (moduł) sport, wraz z mocowaniem (uchwyt, specjalne śrubki) i wtyczką z pinami i kawałkami kabelków - Zestaw zrób to sam - Do odbioru w warszawie
  2. Mam taki komunikat jak chce wysłać PW "Masz maksymalną ilość zapisanych wiadomości. Aby wysłać nową wiadomość musisz usunąć jakieś istniejące wiadomości." Kasuję i nic się nie zmienia
  3. Witam Poszukuję sprężyn do Opla Signum Sport 2006 (niższe) oryginalne mają Ident PN jak się okazuję nie można takich znaleść w sklepach interentowych ani w hurtowaniach na pytania email też wszyscy odpisują, że nie posiadają takich ani zamiennników nr części oryginału i zamienników do których doszedłem to: Opel 424078 93173710- ident. PNSPIDAN - 86443SUPLEX - 23560SACHS - 994 317 Może ma ktoś jakiś pomysł, może inny zamiennik, może jakieś używki nawet, Dodam że nie chce zmieniać profilu auta I chciał bym zachować jego oryginalną wysokość. jedyne co znalazłem to ebay i to w UK http://www.ebay.de/itm/Vauxhall-Rear-Coil-Road-Spring-SET-Signum-Lowered-Ident-PN-Genuine-Part-/231113632539?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item35cf722b1b Pozdrawiam GreG
  4. Światła przeciwmgielne mają za zadanie nie oślepiać kierowców świecą w dół, więc w słońcu nie widać ich bo nie świecą w kierowcę tylko w glebę, światła do jazdy dziennej świecą prosto w czy Tak to można ująć Tylko w dzień nie oślepiają, moje ledy jak zapale w nocy oślepiają kierowców i są bardziej widoczne w dzień niż standardowe halogeny, do tego dochodzi fakt, że muszą zapalać się automatycznie, muszą a swoją drogą wygoda, więc szkoda mi pisać więcej faktów, różnic A kolegów którzy jeżdżą na halegonach i długich przyciemnionych pozdrawiam i będę się za nich modlił, bo głupoty nie leczę A co do Skody Octavii To wersja druga po lifcie ma dwie lampy koło siebie w zderzaku na dole Halogeny osobno i dzienne osobno Radzę się przyjżeć, to są osobne lampy w jednym kloszu
  5. No właśnie mam 002 02 I to chyba angielski index Ogólnie to odczyt błędów i kodów mam taki Może komuś coś innego przyjdzie do głowy, Dodam, że AFL i jego wszystkie funkcje działają, poza wkurzającą mnie lampką migającą na desce Identyfikator: 0x0410 Nazwa systemu: AFL_Z3220 Numer części:13184052 Numer wersji oprogramowania: 60.05.01.01 Opis systemu: VALEO0400 Data produkcji: 20080721 Code Index and version: 002 02 Łączna ilość kodów: 2 B1001 - Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe (46) - Sporadyczny B1001 - <Nieznany kod błędu> (4B) - Sporadyczny
  6. Witam Jak w temacie Potrzebuje informacje jaki macie Cede Index and version w swoich Vectrach poliftowych z Bixenonami w module AFL Może ktoś wie jakie powinny być te wartości, mam moduł używany i mam tam złe wartości i trzeba by było je zmienić Pozdrawiam
  7. Oj chyba nie ma większej różnicy Xenon to żarówka 35W więc mało Zwykła żarówka ma prawie dwa razy więcej, licząc że ledy mają 5-10W to różnica w całości to 60W To za mało by czuć różnicę, Mi ledy bardziej oszczędzają żarniki w sumie nie tanie no i całą instalację AFL Silniczki spryskiwacze płyn do sprysków i takie tam więc oszczędności masz gdzie indziej niż w PB/ON
  8. Żadnych problemów nie widzę mam je już prawie dwa lata i nic się nie dzieje z nimi Poza tym, że wywaliłem standardowe złącza na kabelkach To sam halogen wykonany jest bez zastrzeżeń, żadna dioda nie zgasła i ładnie dalej świeci Jak po montażu Ten fakt już komentowałem kilka razy To prawda że niektórzy tak mieli że uwalili moduł tym zabiegiem, ja u siebie wyłączałem i włączałem halogeny nie jeden raz i nic złego się nie stało, To samo zrobiłem u kilku osób i nie miałem żadnych problemów Więc nie wiem czy chodzi o kabel czy o oprogramowanie do op-coma Wyłączenie nie powinno sprawić problemów ale każdy robi to na własne ryzyko, Co do oporników nie da się, Hipotetycznie da się nawet to policzyliśmy ze znajomym elektronikiem Ale niestety by uzyskać efekt oszukanego komputera trzeba by użyć rezystorów o naprawdę bardzo dużej mocy bo przy tym oporze jaki ma żarówka trzeba uzyskać prawie dokładną moc żarówki Co wiąże się z uzyskaniem bardzo dużej temperatury Ja zastosowałem połączone cztery rezystory wysokiej mocy obudowane radiatorami przymocowałem wszystkie cztery do Dużego radiatora, efekt cały czas ten sam Rozgrzanie się elementów do ponad 100 stopni tylko spowolnione w czasie. Taki bajer można zastosować w grupie VW niestety w oplu nie przejdzie
  9. Znalazłem dopracowaną instrukcję Gdyby komuś się przydała proszę Jest tu dokładnie wszystko co potrzeba do modyfikacji http://danborg.org/v...ation-guide.pdf Ja zmodyfikowałem swoje radyjko i działa Gdyby ktoś potrzebował pomocy w okolicach 3 miasta możecie pisać Bo powiem że sam lutować te elementy smd nie dał bym rady Mega micro skala
  10. 16 downloads

    Witam Postanowiłem poprawić fabrykę i wstawiłem sobie światła do jazdy dziennej zamiast halogenów przeciwmgielnych z przodu Praca przebiegła w dwóch etapach Zamontowanie lamp w zderzaku i montaż elektryki Użyte materiały Lampy DRL - 160zĹ Kilka złączek, kilka kabelków itp. Lampki Etap pierwszy Zdjęcie zderzaka Vectra C Polift / Signum 2x krzyżak w nadkolu dwa razy torx pod nadkolem Cztery kołki rozporowe pod zderzakiem i cztery torxy nad grilem i zderzak na dole Trzeba uważać na przewody i wiązki Mocowanie halogenów wykonane z profili z Castoramy Wiązka łącząca dwa DRLe przypięta do wiązki w zderzaku i wypuszczona koło wlewu spryskiwacza. Konieczne było przedłużenie kabelków które następnego dnia zakończyłem wtyczką Koleżka z OCP kradnie AFLa Wyprowadzenie kabelka od pozycji do sterowania świateł dziennych Efekt Fakt Ciemno i na brudnym zderzaku Ale jest Etap Drugi Ściągamy skrzynkę bezpieczników Po prawej od bezpieczników mamy dostęp do masy Od prawej wtyczki znalazłem Plus po zapłonie i się do niego wpiąłem Kabelki po dwóch stronach (po trzy kabelki) zakończyłem wtyczkę 4-pinowÄ kabelki włożyłemw gumowy peszel z odpowiednim zapasem by móc ściągnąć zderzak w przyszłości A to już efekt co prawda w nocy ale na 4 wariancie lamp dziennych w UEC palą się ksenony bez pozycji i to pozwala na włączenie ksenonów z halogenami (DRL) Więcej fotek lepszej jakości TU http://forum.vectrak...ost__p__1604258 Halogeny zostały wylogowane z UEC by pozbyć się błędu. W następnych planach mam zamiar zrobić symulator halogenów by włącznikiem Halogenów móc włączać światła dzienne w każdej sytuacji Następnym modem będzie zrobienie wyłączania świateł dziennych na postoju przez zaciągnięcie ręcznego
  11. Czy ktoś wie może co jest przyczyną tych błędów, dodam, że wystąpiły po wymianie modułu AFL i lampy lewej, Lampa i wszystkie jej funkcje działają Ale błąd na desce rozdzielczej ciągle miga (błąd poziomowania reflektorów) OP-COM 100219a - program diagnostyczny pracujący w środowisku Windows hkj OP-COM - Okno odczytu CAN> 2006|Vectra-C / Signum|Nadwozie|AHL/AFL (Poziomowanie reflektorów) Odczyt informacji... Identyfikator: 0x0410 Nazwa systemu: AFL_Z3220 Numer części:13184052 Numer wersji oprogramowania: 60.05.01.01 Opis systemu: VALEO0400 Data produkcji: 20080721 Code Index and version: 002 02 Łączna ilość kodów: 2 B1001 - Nie zaprogramowane kodowanie wariantowe (46) - Sporadyczny B1001 - <Nieznany kod błędu> (4B) - Sporadyczny Mam podejrzenie że to wina indexu Ale tego nie da się zminić przy pomocy Op-Coma, Czy ktoś kto ma AFLe może mi podesłać jaki ma Code Index and version?
  12. Mają wbudowany Automat czyli przekaźnik w obudowie, Homologacje to ma wybitą RL, a kontroli to miałem kilka i nigdy nikt nawet nie spojrzał na nie z bliska
  13. Ok I wszystko jasne Kupiłem reflektor i po fakcie zacząłem się nad tym zastanawiać Ale w takim razie Super Dzięki za szybką odpowiedz
  14. Mam taki problem Chce wymienić Lewy reflektor Bixenon AFL Troszkę się rozszczelnił i zaparował, co powodowało błędy na szynie CAN przypominające uszkodzony moduł CIM, Zdiagnozowane i teraz pytanie. Czy przy wymianie AFL Lewego w którym jest moduł skrętu lamp itp jest jakiś problem z kodowaniem, Czy trzeba mieć lampy wylogowane, pytam się bo nie wiem jaki problem mogę zastać przy zakupie takiego reflektora.
  15. Dla zainteresowanych wejściem Line-IN w CD70 to tu jest porada http://forum.vectrak...avi-przed-2007/ Jest też w tym wątku link do forum z UK Jest kolejne wyzwanie na jesienne dni i bardzo dobry opis znaleziony na google https://docs.google.com/a/ziemann.com.pl/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx5eXNuZXQ4ODh8Z3g6MzhjNDZiZGNhZTcwM2U3Mg&pli=1
×
×
  • Create New...