Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

wityk

Forumowicz
  • Ilość treści

    2 910
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Neutral

O wityk

  • Ranga
    Specjalista
  • Urodziny 1983.12.08

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kwidzyn; Stargard Szczeciński

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Arosa 1.0 LPG '02; Signum 2.0T LPG '06

Ostatnio na profilu byli

3 245 wyświetleń profilu
  1. Witam. Posiada ktos momenty dokrecania srub przy silniku z20net. Chodzi mi szczegolnie o kolektory dolotowy i wydechowy oraz przepustnica na kolektorze dolotowym. W moim Tisie jest tylko silnik z22se opisany ale nie wiem czy te 9Nm na dolotowy nie jest za malo. Kiedys widzialem na forum oisane wszytkie momenty dokrecania przy skladaniu tego silnika ale teraz za nic nie moge znalezc. Pozdrawiam wityk
  2. Jakie są oznaczenia klocków Ferodo Premier przód/tył pod tarcze 314/292?
  3. Pozdrawiam :)

    1. Unicorn

      Unicorn

      Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin Wityczku kiedy przyjedziesz nas odwiedzic na SaĹatkÄ ala Wityk :D

    2. iviarzenie

      iviarzenie

      Wszystkiego najlepszego

  4. Szczere pozdrowionka mam nadzieję że Sałatka jak i miodóweczka smakowały :)

  5. Po fakcie to każdy do takiego wniosku dochodzi
  6. To lepiej odpal przed założeniem tych lamp, zderzaków i innych pierdół Nie chciałbyś chyba demontować tego wszystkiego jak coś nie zabangla za pierwszym razem
  7. Chłodniczkę oleju sprawdź, a najlepiej wymien od razu, jaka nie teraz to później to zrobisz Z UPG to zależy jak trafisz, u jednych pójdzie u innych nie. V-ki maja to do siebie że głowice nie pękają, uszelki za to juz nie są tak trwałe Pompa wody jak sprawna to zostaw, ale później nadzoruj jak się zachowuje, chociaż taki sam obowiązek masz jak założysz nowa Powodzenia w dalszych pracach, i słuchaj co Ci radzą użytkownicy v6 oplowskiej w dłuższym stażem
  8. Nie spiesz się tak z wymianą. Niech Ci najpierw sprawdzą ładowanie przy samym alternatorze. Ciasno i dostęp od dołu ale spokojnie da radę z miernikiem podejść. Mam takie same ładowanie aku jak Ty, a ładowanie na alternatorze prawidlowe 14.4. gdzieś gubi prąd po drodze do aku. Wyciągnięcie alternatora z v6 do najłatwiejszych nie należy i szkoda żebyś robil tą robotę niepotrzebnie
  9. Bo te uszczelki są właśnie w pakiecie na warunki pyłowe. Występuje również razem z plastikową osłoną chłodnicy pod maską, niezależnie od posiadanego silnika. To tak samo jak wersja skandynawska. Spryskiwacze reflektorów i podgrzewane siedzenia.
  10. jeżeli nie nie przeszkadza Ci to w czassie jazdy mogą być zapalone cały czas. Pytanie tylko po co???
  11. Tylko że przednie szyby juz są przyciemnione fabrycznie i mają właśnie 70% przepuszczalności. Według prawa nic juz przy nich nie powinno się robić
  12. A kiedy "straciłes" ryglowanie??? Nie po zmianie radia na nieoryginalne??? były juz nie raz cyrki z centralnym po zamontowaniu niefabrycznego radia
  13. No to rozbiłeś wszystkich U mnie na pełnym wychodzi około 500 (długie proste - 90km/h, nieliczne skrzyżowania i ronda, około 2 km wybojów z jazdą 30km/h, 20km w jedną stronę) i rezerwa się pojawia
×
×
  • Utwórz nowe...