Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wityk

Forumowicz
  • Content Count

    2910
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

14 Neutral

About wityk

  • Rank
    Specjalista
  • Birthday 12/08/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kwidzyn; Stargard Szczeciński

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Arosa 1.0 LPG '02; Signum 2.0T LPG '06

Recent Profile Visitors

3294 profile views
  1. Witam. Posiada ktos momenty dokrecania srub przy silniku z20net. Chodzi mi szczegolnie o kolektory dolotowy i wydechowy oraz przepustnica na kolektorze dolotowym. W moim Tisie jest tylko silnik z22se opisany ale nie wiem czy te 9Nm na dolotowy nie jest za malo. Kiedys widzialem na forum oisane wszytkie momenty dokrecania przy skladaniu tego silnika ale teraz za nic nie moge znalezc. Pozdrawiam wityk
  2. Jakie są oznaczenia klocków Ferodo Premier przód/tył pod tarcze 314/292?
  3. Pozdrawiam :)

    1. Unicorn

      Unicorn

      Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin Wityczku kiedy przyjedziesz nas odwiedzic na SaĹatkÄ ala Wityk :D

    2. iviarzenie

      iviarzenie

      Wszystkiego najlepszego

  4. Szczere pozdrowionka mam nadzieję że Sałatka jak i miodóweczka smakowały :)

  5. Po fakcie to każdy do takiego wniosku dochodzi
  6. To lepiej odpal przed założeniem tych lamp, zderzaków i innych pierdół Nie chciałbyś chyba demontować tego wszystkiego jak coś nie zabangla za pierwszym razem
  7. Chłodniczkę oleju sprawdź, a najlepiej wymien od razu, jaka nie teraz to później to zrobisz Z UPG to zależy jak trafisz, u jednych pójdzie u innych nie. V-ki maja to do siebie że głowice nie pękają, uszelki za to juz nie są tak trwałe Pompa wody jak sprawna to zostaw, ale później nadzoruj jak się zachowuje, chociaż taki sam obowiązek masz jak założysz nowa Powodzenia w dalszych pracach, i słuchaj co Ci radzą użytkownicy v6 oplowskiej w dłuższym stażem
  8. Nie spiesz się tak z wymianą. Niech Ci najpierw sprawdzą ładowanie przy samym alternatorze. Ciasno i dostęp od dołu ale spokojnie da radę z miernikiem podejść. Mam takie same ładowanie aku jak Ty, a ładowanie na alternatorze prawidlowe 14.4. gdzieś gubi prąd po drodze do aku. Wyciągnięcie alternatora z v6 do najłatwiejszych nie należy i szkoda żebyś robil tą robotę niepotrzebnie
  9. Bo te uszczelki są właśnie w pakiecie na warunki pyłowe. Występuje również razem z plastikową osłoną chłodnicy pod maską, niezależnie od posiadanego silnika. To tak samo jak wersja skandynawska. Spryskiwacze reflektorów i podgrzewane siedzenia.
  10. jeżeli nie nie przeszkadza Ci to w czassie jazdy mogą być zapalone cały czas. Pytanie tylko po co???
  11. Tylko że przednie szyby juz są przyciemnione fabrycznie i mają właśnie 70% przepuszczalności. Według prawa nic juz przy nich nie powinno się robić
  12. A kiedy "straciłes" ryglowanie??? Nie po zmianie radia na nieoryginalne??? były juz nie raz cyrki z centralnym po zamontowaniu niefabrycznego radia
  13. No to rozbiłeś wszystkich U mnie na pełnym wychodzi około 500 (długie proste - 90km/h, nieliczne skrzyżowania i ronda, około 2 km wybojów z jazdą 30km/h, 20km w jedną stronę) i rezerwa się pojawia
×
×
  • Create New...